Foutcode: 134:b378c837:4240d837 na update

door takjebos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Foutcode: 134:b378c837:4240d837 na update

★★ Novice

Sul sul!

 

Ik heb net Sims 4 moeten updaten in Origin. Nadien krijg ik de foutcode: 134:b378c837:4240d837 als ik een huishouden probeer te laden. Ook als ik een nieuwe familie maak en die probeer te verhuizen krijg ik dezelfde foutcode. Alle mods zijn verwijderd, ik heb het spel gerepareerd in Origin en de computer opnieuw opgestart, maar het lijkt niet te werken. Wat kan ik doen? 

Bericht 1 van 12 (2.254 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Foutcode: 134:b378c837:4240d837 na update

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Sul sul Simmers!

 

Op 8 juli hebben we een nieuwe patch uitgebracht die dit probleem oplost. 

 

Je kunt er hier meer informatie over vinden:

 

https://forums.thesims.com/nl_NL/discussion/772888/8-juli-2020-patch-notes-pc-1-64-84-1020-mac-1-64-...

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 12 van 12 (1.913 Weergaven)

Alle reacties

Re: Foutcode: 134:b378c837:4240d837 na update

★★★★★ Expert
Heb je alle aangepaste inhoud verwijderd, @takjebos?

Doe de basisstappen:
Hernoem de map van De Sims 4, dien in je "Documenten\Electronic Arts\" bevind. Mochten hier nog meer mappen waar de naam "Sims 4" in voorkomt, dan zul je die ook hernoemen.
De cache van de Origin cliënt leegmaken. Lees daarover dit helpartikel: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Repareer De Sims 4 via de Origin cliënt. In de spelbibliotheek, rechtsklik je op De Sims 4 en "Repareren" kiezen.
Daarna controleer je nog of De Sims 4 is bijgewerkt. Nog eens rechtsklikken op De Sims 4 en "Update game" kiezen.
Start De Sims 4 schoon. Met een nieuw gemaakte Sim / huishouden gaan testen.
Lukt het weer om De Sims 4 te starten?


Groetjes.
Bericht 2 van 12 (2.185 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutcode: 134:b378c837:4240d837 na update

★★ Novice

Ik heb het allemaal gedaan maar ik blijf het zelfde houden. Voor dat ik het ge-update heb deed alles het prima. Het is pas sinds de update van 10 juni zo.. Ik denk dat het een fout van EA zelf is 

Bericht 3 van 12 (2.169 Weergaven)

Re: Foutcode: 134:b378c837:4240d837 na update

Champion
@takjebos Ik heb nog een vraag over jouw probleem met de foutcode. Je zegt dat je alle mods hebt verwijderd. Ik neem aan dat je ze nog niet hebt terug geplaatst en je blijft toch een foutcode zien.

Als je de Engelse taal een beetje spreekt en schrijft, zou je dan jouw situatie willen voorleggen op dit deel van het forum?
https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/CURRENT-ISSUE-PC-MAC-Error-code-134-b378c837/td-p/9205967

Mijn advies op dit moment is, en dat is ook gebaseerd op een van de echte ouwe rotten op dit forum, om je save bestandsmap (dat vind je hier: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4\saves) even ergens anders op je computer op te slaan tot EA een oplossing voor dit probleem heeft gevonden (Dus waarschijnlijk een nieuwe update uitbrengt) en voorlopig even met een nieuw 'schoon' spel te spelen. Als het probleem dan is opgelost kan je proberen om de savebestandsmap eventueel weer terugplaatsen of te vervangen voor degene van je nieuwe spel.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 12 (2.156 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutcode: 134:b378c837:4240d837 na update

★★★★★ Expert
Test je wel met een nieuw gemaakte Sim of huishouden, @takjebos? Als het hiermee wel gaat, dan zit het probleem in je opgeslagen spelvoortgang.

Kan je een nieuwe Administrator gebruikersaccount aanmaken en je daarmee aanmelden. Probeer dan nog eens.
https://support.microsoft.com/nl-nl/help/4026923/windows-10-create-a-local-user-or-administrator-acc...

Was De Sims 4 ook bijgewerkt? Regelmatig nagaan of dit wel gebeurd is, of zelf handmatig, door rechts te klikken op De Sims 4 in je spelbibliotheek en "Update game" kiezen.


Groetjes.
Bericht 5 van 12 (2.110 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutcode: 134:b378c837:4240d837 na update

★★★ Newbie

Hi takjebos,

Ik had dit probleem ook en mij is het gelukt om het op te lossen. Ik leg wel even uit hoe ik dat heb gedaan. Ik kwam er achter dat het probleem in de wereld zelf zat dus ik heb gewoon bij het beginscherm een nieiwe wereld aan gemaakt en nu doet alles het weer.

Bericht 6 van 12 (2.022 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutcode: 134:b378c837:4240d837 na update

★★ Novice

 Ik heb alles geprobeerd maar niets werkt en ik heb hetzelfde probleem.

 

Bericht 7 van 12 (1.735 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

foutcode: 134:b378c837⋅4240d837

★★ Novice

elke keer als ik in de wereld ben en ik wil mijn spel beginnen maar ik kan niet spelen het spel geeft telkens foutcode: 134:b378c837⋅4240d837 en ik al van alles geprobeerd waaronder dingen in uit een ander forem maar het wil niet weg  gaan. Ik heb ook al geprobeerd in het spel te herstellen en dan werkt het maar als ik dan speel, kan ik daarna niet meer spelen en ben ik alles kwijt.

Bericht 8 van 12 (1.670 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: foutcode: 134:b378c837⋅4240d837

★★★★★ Expert
Nadat je alle aangepaste inhoud ("modificaties") hebt verwijderd, de basisstappen opvolgen en gecontroleerd dat je beschikt over de laastte versie van De Sims 4, probeer je het met een nieuw gemaakte Sim of huishouden, @JulStub. Of neem eentje uit de standaardaanbod.

De foutcode heeft te maken met ontbrekende relaties van jouw Sim(s). De bug is inmiddels bekend en voldoende mensen hebben zich gemeld dat ze dit ook.
Je kan dit en een melding hiervan maken op het Engelstalige forum: https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/CURRENT-ISSUE-PC-MAC-Error-code-134-b378c837/td-p/9205967/
Is het soms mogelijk om de betreffende Sim(s) te bewerken, zonder dat je opgeslagen spel daarvoor moeten laden?


Groetjes.
Bericht 9 van 12 (1.652 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: foutcode: 134:b378c837⋅4240d837

Champion
@JulStub In jouw geval is er sprake van een bug na de laatste patchupdate. Verwijderen van eventuele modificaties of reparaties van het spel zullen jammer genoeg niet helpen.

Als je de Engelse taal een beetje spreekt en schrijft, zou je dan jouw situatie willen voorleggen op dit deel van het forum?
https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/CURRENT-ISSUE-PC-MAC-Error-code-134-b378c837/td-p/9205967

Mijn advies op dit moment is, en dat is ook gebaseerd op een van de echte ouwe rotten op dit forum, om je save bestandsmap (dat vind je hier: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4\saves) even ergens anders op je computer op te slaan tot EA een oplossing voor dit probleem heeft gevonden (Dus waarschijnlijk een nieuwe update uitbrengt) en voorlopig even met een nieuw 'schoon' spel te spelen. Als het probleem dan is opgelost kan je proberen om de savebestandsmap eventueel weer terugplaatsen of te vervangen voor degene van je nieuwe spel.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 10 van 12 (1.641 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help