Fout tijdens cache wissen

door Johucabi
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Fout tijdens cache wissen

★ Novice
De afgelopen tijd heb ik heel erg veel last gehad van random crashes. Iedere 1e of 2e match crasht het spel opeens. Ik zocht dus naar een oplossing voor dit probleem op een aantal fora en vond een oplossing: Cache wissen. Ik probeerde het zelf te doen maar maakte een hele domme fout. Eigenlijk moest je alles in je Origin folder verwijderen behalve 'localcontent'. Maar ik selecteerde het fout en verwijderde per ongeluk 'localcontent'. Ik heb geprobeerd om het terug te vinden in de prullenbak maar daar kon ik helaas niks vinden. Sindsdien is er helemaal niks verandert aan mijn game, het crasht nog steeds halverwege elke 1e/2e match. Als er iets is wat ik kan doen om deze crashes te voorkomen of om mijn 'localcontent' file terug te krijgen, dan zou ik dat graag weten.
Bericht 1 van 2 (508 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Fout tijdens cache wissen

[ Bewerkt ]
Champion (Retired)

Als je het spel zelf verwijderd hebt moet je deze weer opnieuw installeren. Anders zijn er een paar dingen die je kan proberen.

 

-Controleren de spel bestanden met Origin 

-Herstel de instellingen van het spel via het menu 

-Installeren de nieuwste grafische stuurprogrammas en chipset software voor je moederbord (Intel of Amd)

-Update Windows naar versie 1809

-Uitschakelen verlaag de grafische instellingen van het spel en test zonder Raytracing DX12 etc..

 

Als dat niet helpt meld ook even op welk platform je speelt en met welke hardware!

 

_________________________________________________________________________________

▪Did you find my post useful? Please grant + XP✔
▪Did my post solve your issue/answer your question? Please accept as solution✔

EA Champion

I'm simply a Volunteer, and do not work for EA

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (499 Weergaven)

Alle reacties

Re: Fout tijdens cache wissen

[ Bewerkt ]
Champion (Retired)

Als je het spel zelf verwijderd hebt moet je deze weer opnieuw installeren. Anders zijn er een paar dingen die je kan proberen.

 

-Controleren de spel bestanden met Origin 

-Herstel de instellingen van het spel via het menu 

-Installeren de nieuwste grafische stuurprogrammas en chipset software voor je moederbord (Intel of Amd)

-Update Windows naar versie 1809

-Uitschakelen verlaag de grafische instellingen van het spel en test zonder Raytracing DX12 etc..

 

Als dat niet helpt meld ook even op welk platform je speelt en met welke hardware!

 

_________________________________________________________________________________

▪Did you find my post useful? Please grant + XP✔
▪Did my post solve your issue/answer your question? Please accept as solution✔

EA Champion

I'm simply a Volunteer, and do not work for EA
Bericht 2 van 2 (500 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help