Help ons Answers HQ te verbeteren! Meedoen aan onderzoek Nee, bedankt

Fout bij verbinding FUT

door Woodah1988
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Fout bij verbinding FUT

★★★ Novice

momenteel ben ik bezig met het behalen van de tokens voor Icon Swaps. Maar sinds een aantal wedstrijden krijg ik onderstaand bericht na het beëindigen van de wedstrijd. Maakt niet uit of dat is wanneer ik de wedstrijd verlaat bij achterstand of mijn tegenstander dat doet wanneer ik voor kom. Het is in ieder geval nu na iedere pot. Nadat ik dan weer in Ultimate team kom geeft hij aan dat ik bij de laatste wedstrijd de verbinding heb verbroken (wat vaak niet zo is en de verbinding automatisch is verbroken). Dit is van invloed op mijn NV-factor en scheelt mij munten komende wedstrijd. Nu maken die munten helemaal niet meer uit aangezien het na iedere wedstrijd gebeurt. Kunnen jullie helpen of hebben jullie een oplossing? Zo haal ik mijn icon tokens anders nooit. Daarnaast wil ik nu ook geen rivals of weekend league gaan spelen. Als dit na iedere wedstrijd zo is, dan ga ik nooit verder komen dan brons 3

DA09EDD1-BB74-440B-BBBC-8AA1CF80127D.jpeg

Bericht 1 van 2 (134 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Fout bij verbinding FUT

Community Manager

Hey @Woodah1988 ,

Sorry om te horen dat je hier tegenaan bent gelopen. Als je teveel vriendschappelijke wedstrijden in een korte tijd gestart bent waar of jij of je tegenstander het spel verlieten na 1 doel of erg kort na het beginnen kan het zijn dat je een tijdelijke time-out hebt die 24 uur duurt. Ik wil je aanraden niet met opzet vriendschappelijke wedstrijden te verlaten na een doelwit en/of er teveel op een rij te starten. Binnen 24 uur zal dit probleem zich vanzelf oplossen zonder verdere consequenties.

Helaas kunnen wij dit niet manueel stopzetten.

- EA_Neil

Neil.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (112 Weergaven)

Alle reacties

Re: Fout bij verbinding FUT

Community Manager

Hey @Woodah1988 ,

Sorry om te horen dat je hier tegenaan bent gelopen. Als je teveel vriendschappelijke wedstrijden in een korte tijd gestart bent waar of jij of je tegenstander het spel verlieten na 1 doel of erg kort na het beginnen kan het zijn dat je een tijdelijke time-out hebt die 24 uur duurt. Ik wil je aanraden niet met opzet vriendschappelijke wedstrijden te verlaten na een doelwit en/of er teveel op een rij te starten. Binnen 24 uur zal dit probleem zich vanzelf oplossen zonder verdere consequenties.

Helaas kunnen wij dit niet manueel stopzetten.

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 2 van 2 (113 Weergaven)

ea-dualentitle-promo-splash

Naar een next-gen console upgraden

Heb je een fysieke gamedisc maar een console zonder schijfstation? Gebruik ons webformulier.

Meer bekijken op EA Help

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help