Fifapunten niet gekregen - Wat nu?

door xK1NG_ADB
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Fifapunten niet gekregen - Wat nu?

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Ik heb 09/10/2020 fifpunten gekocht 20 euro en van 5 euro. Alleen de fifapunten zijn nooit op fifa gekomen en ben mijn geld wel kwijt. Hoe krijg ik ze wel op fifa

Bericht 1 van 21 (8.573 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Fifapunten niet gekregen

EA SPORTS FC Team

Hoi iedereen,

 

Voor problemen met het aankopen via FIFA Punten kan je enkele dingen controleren:

 

  • Controleer of je de juiste FIFA Punten hebt gekocht. Het komt vaak voor dat spelers FIFA 20 Punten kopen in plaats van FIFA 21 Punten. Mocht je de verkeerde punten hebben gekocht, neem dan contact op met onze helpdesk.
  • Controleer ook of je de punten wel hebt gekocht. Ik zie vaak dat spelers alleen geld op het account hebben gezet en nooit de punten hebben gekocht. Op de PS4 zal er in de Transactiegeschiedenis aangegeven worden of het een Deposito (geld op jouw portemonnee zetten) of een Productaankoop (daadwerkelijk de punten gekocht) is. 
  • Start FIFA 21 op en ga naar Ultimate Team om ervoor te zorgen dat de punten op het account worden gezet, daarna kan je ze gebruiken op de Apps. 
  • Herstel de Licenties via de instellingen op jouw PS4.
  • Heb je FIFA 20/FIFA 21 Punten gekocht en ze staan er nog niet op na inloggen op Ultimate Team en het herstellen van de licenties? Neem dan contact op met onze helpdesk en voeg een bewijs van aankoop toe aan jouw verzoek.

Je kunt in het Engels met ons bellen of een chat beginnen door de regio in te stellen voor EA Help op United States en daarna de gegevens juist in te vullen. Aan het einde krijg je deze opties te zien. 

 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 6 van 21 (8.518 Weergaven)

Alle reacties

Fifa punten niet gekregen

★★★ Newbie
Spoiler
Fifa punten niet gekregen 

Ik heb 5€ aan fifa punten gehaald maar ik krijg het niet. Het is wel van mijn portemonnee afgeschreven 

Bericht 2 van 21 (8.287 Weergaven)
0 Kudos

Re: Fifapunten niet gekregen

★★★ Newbie

Ik heb precies hetzelfde probleem! 

Bericht 3 van 21 (8.547 Weergaven)
0 Kudos

Re: Fifapunten niet gekregen

★★★★★ Newbie
@xK1NG_ADB Same probleem
Bericht 4 van 21 (8.544 Weergaven)
0 Kudos

Re: Fifa punten niet gekregen

EA SPORTS FC Team

Hey @Flesse2002,

 

Wanneer de punten wel van jouw portemonnee zijn afgeschreven en je speelt op de PS4, dan horen de Punten gewoon aan te komen wanneer je FIFA 21 opstart op jouw console. 

 

Als dat niet het geval is, controleer dan de transactiegeschiedenis op jouw PS4 om na te gaan of het om een Deposito of om een Productaankoop gaan. Bij een Deposito heb je alleen geld op jouw PSN account gezete en bij een Productaankoop heb je de Punten ook echt gekocht. 

 

Daar kan je ook nagaan of het om FIFA 20 Punten gaat of om FIFA 21 Punten.

 

Als het een Productaankoop is en het zijn FIFA 21 Punten, dan kan je via de instellingen van de PS4 eerst even jouw Licenties Herstellen en daarna FIFA 21 opstarten. 

 

Heb je dan nog niets of hebt je FIFA 21 Punten gekocht? Neem dan contact op met onze helpdesk via: https://help.ea.com/en/contact-us/

Jason.png
Bericht 5 van 21 (8.274 Weergaven)

Re: Fifapunten niet gekregen

EA SPORTS FC Team

Hoi iedereen,

 

Voor problemen met het aankopen via FIFA Punten kan je enkele dingen controleren:

 

  • Controleer of je de juiste FIFA Punten hebt gekocht. Het komt vaak voor dat spelers FIFA 20 Punten kopen in plaats van FIFA 21 Punten. Mocht je de verkeerde punten hebben gekocht, neem dan contact op met onze helpdesk.
  • Controleer ook of je de punten wel hebt gekocht. Ik zie vaak dat spelers alleen geld op het account hebben gezet en nooit de punten hebben gekocht. Op de PS4 zal er in de Transactiegeschiedenis aangegeven worden of het een Deposito (geld op jouw portemonnee zetten) of een Productaankoop (daadwerkelijk de punten gekocht) is. 
  • Start FIFA 21 op en ga naar Ultimate Team om ervoor te zorgen dat de punten op het account worden gezet, daarna kan je ze gebruiken op de Apps. 
  • Herstel de Licenties via de instellingen op jouw PS4.
  • Heb je FIFA 20/FIFA 21 Punten gekocht en ze staan er nog niet op na inloggen op Ultimate Team en het herstellen van de licenties? Neem dan contact op met onze helpdesk en voeg een bewijs van aankoop toe aan jouw verzoek.

Je kunt in het Engels met ons bellen of een chat beginnen door de regio in te stellen voor EA Help op United States en daarna de gegevens juist in te vullen. Aan het einde krijg je deze opties te zien. 

 

Jason.png
Bericht 6 van 21 (8.519 Weergaven)

Fifa punten

★★★ Newbie

Hallo, ik heb mijn punten niet ontvangen. Er is wel geld van me rekening af maar zie nergens mijn punten wat te doen? 

Bericht 7 van 21 (8.422 Weergaven)
0 Kudos

Re: Fifa punten

★★★★★ Expert
Als de bestelling werd gedaan via Origin, dan kan het tot wel 36 uren duren, voordat deze is afgehandeld, @Fritsz11.
Mocht het bij een andere verkooppunt zijn gedaan, zal dit tussen de 24 en 72 uren liggen. Je dient contact op te nemen met dit verkooppunt, bij problemen. Heb je de bestelling gedaan terwijl je ben aangemeld op de juiste accounts? Probeer het spel opnieuw te starten. Je volledig eens afmelden en opnieuw aanmelden.

Groetjes.
Bericht 8 van 21 (8.419 Weergaven)
0 Kudos

fifa 21 hoe krijg ik mijn 2200 fifa punten die ik heb gekocht?

★★★ Newbie

Ik heb 2200 fifa punten via playstation store op de website gekocht, ik heb deze alleen nog niet ontvangen op mijn ea account als ik inlog op het webapp.

 

Moet ik het ergens verzilveren? Of verschijnt het fifa punten vanzelf op mijn profiel?

Graag meer uitleg/hulp.

 

Alvast bedankt.

Bericht 9 van 21 (8.429 Weergaven)
0 Kudos

fifa 21

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Ik heb 2200 fifa punten via playstation store op de website gekocht (Zie bijlage), ik heb deze alleen nog niet ontvangen op mijn ea account als ik inlog op het webapp.

 

Moet ik het ergens verzilveren? Of verschijnt het fifa punten vanzelf op mijn profiel? 

Graag meer uitleg/hulp.

 

Alvast bedankt.

 
EDIT door EA_Jason: Persoonlijke informatie verwijderd. 
Bericht 10 van 21 (8.422 Weergaven)
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help