Re: Storing? Team weg

door EA_QueenBee
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Fifa web app

★★★ Novice

Als ik mij aanmeldt via de PC of telefoon in de Web app, geeft de app aan dat ik geen Fifa 22 club heb.

Terwijl ik deze wel degelijk heb.

Hoe los ik dit op? 

Bericht 2 van 8 (1.158 Weergaven)

Re: Storing? Team weg

★★★ Newbie

Vanmorgen ingelogd op companionapp trasfers gedaan wou daarna weer inloggen geeft die aan dat mijn account geen fut team heeft weet niet wak nu moet doen??

Bericht 1 van 8 (1.111 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa web app

★★★★★ Expert
Nagaan dat je wel met de juiste EA / Origin account bent aangemeld, @Beune_B95.

Groetjes.
Bericht 3 van 8 (1.144 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa web app

★★★ Novice

Ik heb maar 1 EA account, gisteren nog ingelogd op de Web app en toen was er niets aan de hand. @RealSimmor0 

Bericht 4 van 8 (1.138 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa web app

★★★★★ Expert
Als je soms jouw account(s) en/of platform(s) deelt met anderen, @Beune_B95, dan zal je daarmee moeten stoppen. Dit geeft nadelige gevolgen, als ook tegen de voorwaarden en/of regels kan zijn.
Verander alle wachtwoorden. Jouw gegevens goed nalopen. Beveiligingsinstellingen verhogen. Gebruikte software bijwerken.

Nagaan dat je wel aangemeld bent met de juiste EA / Origin account, ongehinderd bent verbonden met het internet en indien benodigd dat je juiste accounts ook gekoppeld zijn. Bij voorkeur en indien mogelijk je volledige e-mail adres invullen, die je overneemt met de "Kopiëren" en "Plakken" functies.

Als er soms een storing en/of onderhoud gaande zijn; een apart en betaald abonnement benodigd zijn; een limiet / beperking zit op jouw account(s) en/of platform(s), dan zullen bepaalde zaken niet beschikbaar zijn.

Groetjes.
Bericht 5 van 8 (1.134 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa web app

★★★ Novice

Bedankt voor je antwoorden @RealSimmor0 

 

Ik vermoed dat het aan een storing ligt, zie net op de storingspagina dat er sinds vanochtend storingen rondom Fifa zijn gemeld.

Wellicht is dit de reden dat hij aangeeft dat ik geen club meer heb.

 

Aangezien ik mijn account nog nooit heb gedeeld met een ander en gisteren nog kon inloggen met exact dezelfde gegevens.

Bericht 6 van 8 (1.126 Weergaven)

Re: Fifa web app

Community Manager
Hoi @Beune_B95,

Er is inderdaad een bekend probleem op het moment dat aangeeft dat je geen FUT club meer hebt. De studio is aan het onderzoeken, en hopelijk komt er binnenkort een fix voor uit. Kan je nog wel je FUT club zien op je console/PC?

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 7 van 8 (1.058 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Storing? Team weg

Community Manager
Hoi @dangerousclone88,

Ik heb even je bericht hier verplaatst. Standard smile

Zoals ik zei naar Beune_B95, er blijkt sinds gisteren storing te zijn met FUT. De studio is hard aan het werk, en hopelijk komt er binnenkort een oplossing voor.

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 8 van 8 (1.054 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help