Fifa lag en button delay

door Bravado-NL
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Fifa lag en button delay

EA SPORTS FC Team

Gister en vanochtend waren er enkele problemen met de verbinding, maar daarvoor ben ik er niet van op de hoogte dat er problemen waren.

 

Ik heb ook geen problemen gezien met de lijnen die verkeerd worden weergegeven. Heb je ook al de stappen geprobeerd die ik mijn mijn bericht aan hebt gegeven @wkeeltsie?

Jason.png
Bericht 11 van 22 (1.682 Weergaven)
0 Kudos

Re: Fifa lag en button delay

★★★ Novice

dit loopt al jaren. niet van gister of vanochtend.

 

DMZ, Port forwarding, pingtest e.d uitgevoerd.. alles in orde.

snrlheid netwerk 200mbit-s upload en dowload.

NAT type is altijd open.

 

graag de oplossing

Bericht 12 van 22 (1.679 Weergaven)
0 Kudos

Re: Fifa lag en button delay

EA SPORTS FC Team

Je kunt nog alle andere storingsbronnen uitzetten/vermijden (babyfoon, niet in de buurt van een aquarium, andere WiFi en Bluetooth signalen, Chromecast, etc.) en de controller bekabeld aan te sluiten.

 

Als dat geen success heeft, dan zie ik graag een UOTrace vna je in mijn DM's - https://help.ea.com/nl/help/faq/connection-troubleshooting-basic/

Jason.png
Bericht 13 van 22 (1.660 Weergaven)
0 Kudos

Re: Fifa lag en button delay

★★★ Novice
@EA_Jason dit heb ik vaker gedaan. Ik heb de resultaten niet paraat maar de test was prima resultaat. pakketverlie s van 0 en 100%. kleine verschillen tussen pingtijden Maar dat is niet via xbox want die test gaat via een pc.
het ligt naar mijn idee echt aan het ea netwerk of ea spel.
graag een reactie
Bericht 14 van 22 (1.644 Weergaven)
0 Kudos

Re: Fifa lag en button delay

EA SPORTS FC Team

Probeer dan eens de PC ook via een kabel te verbinden en een UOTrace te doen op hetzelfde moment dat je problemen hebt.

 

Stuur mij de resultaten via DM.

Jason.png
Bericht 15 van 22 (1.617 Weergaven)
0 Kudos

Re: Fifa lag en button delay

[ Bewerkt ]
★ Novice

*snip* met altijd probleem bij een ander leggen terwijl echt de hele comunitie van de delay weet , wil wel een weddeschap met jullie van ea afsluiten , ik wed dat ik 1 min game van fut kan zeggen of tegenstander duitsland uk of itallie komt en kan dat de hele dag doen , heb tegen all 3 verschillende delay 

 

EDIT door EA_Jason: Houd het netjes.

Bericht 16 van 22 (1.539 Weergaven)
0 Kudos

Re: Fifa lag en button delay

★★★ Novice

Al die testen geven prima resultaten.. en tijdens spelen gaat niet altijd zo makkelijk.

In ieder geval wordt het slechter naarmate de game vordert. Spelers lopen verdedigend niet vanzelf. Zijn veel te laat of te vroeg met hun acties. Keeper is waardeloos of spelers wisselt onwillekeurig. Opstelling klopt niet altijd. Bezetting en loopacties zijn niet logisch enzovoort.

WANNEER LOSSEN JULLIE DIT OP?? Ik wordt er knettergek van

Bericht 17 van 22 (1.471 Weergaven)
0 Kudos

Re: Fifa lag en button delay

★★★ Novice

Hoi Jason. Dat heb ik allemaal geprobeerd  en niets helpt.

Sinds vorige week heb ik toch maar weer (tegen beter weten in) de nieuwe fifa21 gekocht.

Wederom dezelfde problemen. Nou mogen jullie mij toch echt eens gaan uitleggen wat het echte probleem is.  Naarmate het spel vordert wordt het er absoluut niet beter op. Ik zou zeggen kom eens langs bij mij om die zooi te ervaren of kom eens met de echte oplossing

Groeten

Bericht 18 van 22 (1.316 Weergaven)
0 Kudos

Re: Fifa lag en button delay

★★★ Newbie

Ik heb exact hetzelfde. ik denk 19 vd 20 potjes is het ellende. En vaak de 1e paar minuten van een game lijkt het beter en naarmate de game vordert is het steeds dramatischer.

soms heb ik opeens een dag of 3 achter elkaar geen probleem en dan is het weer 3 weken *. 

alles geprobeerd, portwarding dmz etc

 

fifa is ook de enige game die ik speel dus ik kan het helaas niet vergelijken..


Bericht 19 van 22 (1.291 Weergaven)
0 Kudos

Re: Fifa lag en button delay

EA SPORTS FC Team

Hoi hoi,

 

Dit forum is voor FIFA 18, als het niet over FIFA 18 gaat, plaats dan een reactie in het juiste forum (we hebben ook een FIFA 21 forum). 

Jason.png
Bericht 20 van 22 (1.286 Weergaven)
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help