Help ons Answers HQ te verbeteren! Meedoen aan onderzoek Nee, bedankt

Fifa code ps5

door gio29032017
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Fifa code ps5

★★★ Newbie

Iemand enig idee wanneer ik mijn code kan ontvangen voor fifa te kunnen spelen via de ps5? Ik wacht al 3 dagen 

Bericht 1 van 2 (99 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Fifa code ps5

★★★★★ Expert
Als je het spel hebt gekocht via de winkel van je spelconsole, dan dien je contact op te nemen met hun ondersteuning, @gio29032017.

Als je het spel had gekocht in een andere winkel, dan zal je daarmee contact moeten opnemen.

Rekening mee houden, dat het verwerken van je bestelling, vanwege de huidige minder leuke wereldwijde situatie, gewoon langer kan duren.

Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (71 Weergaven)

Alle reacties

Re: Fifa code ps5

★★★★★ Expert
Als je het spel hebt gekocht via de winkel van je spelconsole, dan dien je contact op te nemen met hun ondersteuning, @gio29032017.

Als je het spel had gekocht in een andere winkel, dan zal je daarmee contact moeten opnemen.

Rekening mee houden, dat het verwerken van je bestelling, vanwege de huidige minder leuke wereldwijde situatie, gewoon langer kan duren.

Groetjes.
Bericht 2 van 2 (72 Weergaven)

ea-dualentitle-promo-splash

Naar een next-gen console upgraden

Heb je een fysieke gamedisc maar een console zonder schijfstation? Gebruik ons webformulier.

Meer bekijken op EA Help

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help