Re: Fifa Aftrap start niet op

door TheDutchDaemon
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Fifa Aftrap start niet op

★★ Novice

Heb zelfs het spel opnieuw opgestart, kan niet opstarten elke keer bij selecties downloaden error has occured

Bericht 21 van 30 (602 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa Aftrap start niet op

★★ Novice
@TheDutchDaemon opnieuw geinstalleerd*
Bericht 22 van 30 (599 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa Aftrap start niet op

★★★ Newbie
@DimitrisGaming Heb dit ook lekker balen dit. Mocht die het weer doen bij jou laat t dan weten.
Bericht 23 van 30 (597 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa Aftrap start niet op

★★ Novice

Jongen, ik heb een manier gevonden om in ieder geval wel fut enzo te kunnen doen, start je spel op zonder internet, als je op het hoofdmenu bent en alles geladen is zet dan je internet aan en dan doet die het bij mij wel

Bericht 24 van 30 (1.616 Weergaven)

Re: Fifa Aftrap start niet op

★★★★★ Novice

Op de PS4 lijkt de oplossing het verwijderen van je persoonlijke instellingen bij dataopslag. Mijn beide zoons konden namelijk het spel wel spelen. Ik heb daarna mijn persoonlijke instellingen verwijderd en het spel opnieuw gestart. Nu start het probleemloos op en kan ik alles spelen zonder crash.

Bericht 25 van 30 (560 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa Aftrap start niet op

★★★ Novice

Ik heb net op de xbox geprobeerd de aftrap te starten en nu werkt het bij mij gewoon ... dus nu lekker spelen. hoop dat het zo blijft.

Bericht 26 van 30 (549 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa Aftrap start niet op

EA SPORTS FC Team
@TheDutchDaemon Dat is inderdaad de oplossing die voor veel mensen heeft gewerkt, bedankt voor het delen!
Jason.png
Bericht 27 van 30 (485 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa Aftrap start niet op

★★★★ Novice

Bij mij laad het spel geeneens meer! Als ik Fifa opstart dan knalt Fifa eruit bij Live wedstrijden downloaden. Had even de hoop dat het na de update op Xbox wel zou werken, maar Nee dus.

 

De oplossing voor mij is nu, spel opstarten met profiel van mijn zoon en dan zodra spel geladen is het profiel weer omzetten naar eigen profiel. Omslachtig gedoe, maar enigste manier om Fifa aan de praat te krijgen met eigen profiel.

Bericht 28 van 30 (463 Weergaven)

Re: Fifa Aftrap start niet op

★★★★ Novice
@Koersie Is blijkbaar update geweest want hetb werkt eindelijk.
Bericht 29 van 30 (418 Weergaven)

Re: Fifa Aftrap start niet op

EA SPORTS FC Team
Bericht 30 van 30 (411 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help