Help ons Answers HQ te verbeteren! Meedoen aan onderzoek Nee, bedankt

Fifa 21 werkt niet meer sinds update

door kevinwouters7
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Fifa 21 werkt niet meer sinds update

★★ Novice

Ik heb vandaag een game update moeten uitvoeren en sindsdien werkt het spel niet meer. 

wanneer ik het spel wil starten krijg ik de melding “ updatebestand downloaden, bezig met berekenen van resterende tijd...”

gisteren werkte alles nog perfect.

wat kan ik hiervoor ondernemen?

Bericht 1 van 5 (158 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Fifa 21 werkt niet meer sinds update

★★ Novice

Hallo,

Console meermaals herstart zonder enige oplossing.

Ik heb de game vervolgens volledig verwijdert en opnieuw geïnstalleerd. 

Het heeft wat tijd in beslag genomen maar het werkt wel terug.

In thread bekijken

Bericht 4 van 5 (125 Weergaven)

Alle reacties

★★★★★ Expert
Hallo @kevinwouters7,

De cache van de Origin cliënt leegmaken, zie daarvoor: https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Gebruik een bekabelde internetverbinding.
Overige en onnodige software volledig afsluiten, waaronder ook je beveiligingssoftware.
Start het spel via de Origin cliënt.
De schuifbalk voor de instellingen bij de "Gebruikersaccountbeheer" op de laagste stand bevestigen en bevestigen.
Start de Origin cliënt als Administrator.

Ook kan Windows schoon laten starten hierbij helpen: https://support.microsoft.com/nl-nl/topic/windows-schoon-opstarten-da2f9573-6eec-00ad-2f8a-a97a1807f...

Systeemeisen zijn hier te vinden: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/fifa/fifa-21#store-page-section-requirements

Groetjes.
Bericht 2 van 5 (152 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager
Hey @kevinwouters7,

Sorry om te horen dat je tegen dit probleem aan gelopen bent na de update. Is dit nog steeds een probleem sinds gisteren?

Heb je de console al eens helemaal afgesloten en opnieuw opgestart om te zien of dat helpt met de update?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 3 van 5 (136 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★ Novice

Hallo,

Console meermaals herstart zonder enige oplossing.

Ik heb de game vervolgens volledig verwijdert en opnieuw geïnstalleerd. 

Het heeft wat tijd in beslag genomen maar het werkt wel terug.

Bericht 4 van 5 (126 Weergaven)

Community Manager
@kevinwouters7,

Blij om te horen dat de herinstallatie geholpen heeft. Voor de toekomst kan het volgende vaak ook helpen en duurt niet heel lang om te proberen. Het is een soort van reparatie voor spellen op de Playstation.

Voor de PS4:

Sluit Fifa 21 af en in het PS4 hoofdmenu selecteer de PS4 (Instellingen) > [Accountbeheer] > [Licenties herstellen] > selecteer herstellen. Dit herstart de console automatisch. Probeer het hierna nogmaals.

Voor de PS5:

Sluit Fifa 21 af en in het PS5 hoofdmenu selecteer de PS5 (Instellingen) > [Gebruikers en accounts] > [Overige] > [Licenties herstellen] > selecteer herstellen. Dit herstart de console automatisch. Probeer het hierna nogmaals.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 5 van 5 (114 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-dualentitle-promo-splash

Naar een next-gen console upgraden

Heb je een fysieke gamedisc maar een console zonder schijfstation? Gebruik ons webformulier.

Meer bekijken op EA Help

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help