oktober
Ik heb een paar dagen geleden de EAPlayPro aangeschaft om FIFA 21 te kunnen spelen. Dit is allemaal gelukt, maar zodra ik op de 'spelen' knop drukt, gaat het venster van Origin weg en vervolgens opent Origin weer, zonder dat FIFA 21 opstart.
Ik heb de cache van Origin al verwijderd, de spelbestanden al gerepareerd, mijn pc al meerdere keren op verschillende momenten opnieuw opgestart... Niks helpt tot nu toe.
Ik wil graag FIFA 21 spelen
Opgelost! Ga naar oplossing.
oktober
oktober
december
december
februari
Ik heb exact hetzelfde probleem. Het is een probleem dat is gekomen sinds dat ik de PlayPro heb gekocht via origin. Fifa 21 heeft hiervoor altijd prima gedraaid. Ik vindt het echter dikke zware *. Heb alles geprobeerd, niks helpt. Het gaat ook echt niet aan de specs van de pc liggen want heeft hiervoor altijd prima gedraaid. Als het niet gaat werken is Origin bye bye. Dit is niet normaal.
februari
Hey @Otichnap ,
Dit voelt meer aan als een conflict tussen het spel en de EA Play editie dan een technisch probleem. Ik wil je vragen contact op te zoeken met de helpdesk en ze te laten weten dat het spel niet meer start sinds je EA Play Pro hebt en het spel voorheen ook al gekocht had en bezat en dat er mogelijk een conflict tussen de twee af speelt.
Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar. Twitter en Facebook kun je vinden via EAHelp. Zorg ervoor dat ze een vinkje hebben zodat je weet dat het het juiste account is.
Dit is hoe je een chat start:
Mocht je geen optie hebben tot de chat log dan uit en gebruik de link nogmaals. Vul een naam in waar je comfortabel mee bent tezamen met een andere email waar je toegang tot hebt en druk nogmaals op contactopties en kies chat.
- EA_Neil
een maand geleden
Heb je een fysieke gamedisc maar een console zonder schijfstation? Gebruik ons webformulier.
Meer bekijken op EA HelpSchakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.
Bekijk meer op EA Help