Help ons Answers HQ te verbeteren! Meedoen aan onderzoek Nee, bedankt

Fifa 21 refuses to startup

door Jimmywoostyle
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Fifa 21 refuses to startup

★★★★ Novice
@EA_Neil Op dit moment teruggeschakeld naar mijn andere profiel en daar wil Fifa helemaal niet meer opstarten. Ook de launcher opent hier niet meer namelijk. Verder heb ik geen aanpassing gedaan in mijn profiel, het werkte gewoon van de ene op de andere dag niet meer.

Nu lijken de problemen alleen maar groter te worden.
Bericht 11 van 16 (331 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager (retired)
@Jimmywoostyle,

En dit is op het nieuwe profiel dat hij niet meer wilt opstarten of terug op de oude?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 12 van 16 (326 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★ Novice
@EA_Neil Terug op het oude profiel, daar start de launcher ook niet meer nu
Bericht 13 van 16 (323 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

@Jimmywoostyle,

Dus hij start op beide profielen nu niet meer op? Kun je eens een repareren draaien nadat we dit hebben uitgevoerd via Origin > spelbibliotheek > rechterklik op Fifa 21 en repareren.

Kan het waard zijn de computer ook even opnieuw op te starten voordat we het weer proberen op te starten.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 14 van 16 (321 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★ Novice
@EA_Neil De game start wel op in het nieuwe profiel, maar in het oude profiel start nu niet eens de launcher meer.
Bericht 15 van 16 (312 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

@Jimmywoostyle,

Goed om te horen dat hij nog wel draait op het nieuwe profiel zodat je in ieder geval voor nu niks hoeft te missen en dit weekend wel kunt spelen totdat we erachter komen hoe we het weer draaiende krijgen op het oude profiel.

Er is dus toch iets wat niet lekker laadt daar maar het is lastig te zeggen wat dit precies is. Het kan het waard zijn de Windows File checker te draaien om te zien of die iets vindt mocht dit deel zijn van een Windows instelling die niet lekker loopt maar verder geen grote problemen veroorzaakt. Dit is een beetje zoals het repareren van Origin maar dan voor Windows waar hij door de bestanden heen loopt. Je kunt hier lezen hoe dat moet:

https://support.microsoft.com/nl-nl/topic/met-het-hulpprogramma-systeembestandscontrole-ontbrekende-...

Mocht je dit liever niet zelf doen is dat begrijpelijk en het kan goed zijn misschien iemand te vragen die het al eens eerder gedaan heeft mocht je dit eng vinden. Mijn dienst is helaas over aan mijn kant dus ik ben bang dat ik je persoonlijk hier helaas verder niet mee verder zal kunnen helpen.

Omdat ik zie dat Engels geen probleem voor je is kan het een goed idee zijn dit probleem ook op onze Engelse kant hier te posten en er in te vermelden dat het spel wel prima op het nieuwe profiel werkt.

Je kunt het forum hier vinden:

https://answers.ea.com/t5/Technical-Issues/bd-p/fifa-21-technical-issues-en

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 16 van 16 (293 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-dualentitle-promo-splash

Naar een next-gen console upgraden

Heb je een fysieke gamedisc maar een console zonder schijfstation? Gebruik ons webformulier.

Meer bekijken op EA Help

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help