Help ons Answers HQ te verbeteren! Meedoen aan onderzoek Nee, bedankt

Fifa 21 account limiet

door danibfut21
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Highlighted
Geaccepteerde oplossing

Fifa 21 account limiet

★★★ Newbie

Ik kan geen ultimate team starten want er is een limiet maar ik heb maar 1 account kan dit worden opgelost?

Bericht 1 van 2 (99 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Fifa 21 account limiet

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey @danibfut21,

Sorry om dat te horen. Als je dit bericht krijgt in-game betekent dit dat er meer dan 1 account is of geweest is op deze console als het gaat om Fifa 21 (en niet een paar, maar best veel!).

Helaas is het niet lange mogelijk om meer accounts/clubs aan te maken op deze console en willen we je vragen op jouw huidige account/club door te gaan. Het verwijderen van clubs zal geen plaats maken voor nieuwe clubs.

Dit systeem is opgezet om misbruik te voorkomen dus mocht je de console tweedehands hebben aangeschaft en je kunt Fifa 21 niet spelen wil ik je vragen om contact op te zoeken om jouw geld terug te krijgen. We zullen dit limiet helaas niet op kunnen heffen.

- EA_Neil

Neil.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (86 Weergaven)

Alle reacties

Re: Fifa 21 account limiet

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey @danibfut21,

Sorry om dat te horen. Als je dit bericht krijgt in-game betekent dit dat er meer dan 1 account is of geweest is op deze console als het gaat om Fifa 21 (en niet een paar, maar best veel!).

Helaas is het niet lange mogelijk om meer accounts/clubs aan te maken op deze console en willen we je vragen op jouw huidige account/club door te gaan. Het verwijderen van clubs zal geen plaats maken voor nieuwe clubs.

Dit systeem is opgezet om misbruik te voorkomen dus mocht je de console tweedehands hebben aangeschaft en je kunt Fifa 21 niet spelen wil ik je vragen om contact op te zoeken om jouw geld terug te krijgen. We zullen dit limiet helaas niet op kunnen heffen.

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 2 van 2 (87 Weergaven)

ea-dualentitle-promo-splash

Naar een next-gen console upgraden

Heb je een fysieke gamedisc maar een console zonder schijfstation? Gebruik ons webformulier.

Meer bekijken op EA Help

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help