Re: Fifa 20 keeps freezing ps4

door Oblitus___Bellat
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Fifa 20 keeps freezing ps4

★★ Novice

@EA_Jason 

 

Een filmpje maken op het moment dat het spel vastloopt is erg lastig, het gebeurd willekeurig en valt niet te voorspellen dus ben je altijd te laat.

 

Verschillende accounts geprobeerd, meerdere savegames sinds okt/nog, en het kan op ieder moment vastlopen. In het begin vaak na een transfer in het transferscherm.

 

Ik waardeer de moeite die je er in steekt en weet dat dit niet jouw schuld is.

Bericht 101 van 150 (791 Weergaven)
0 Kudos

Re: Fifa 20 keeps freezing ps4

★★★ Novice

Jason,

 

Ik snap dat je ons wil helpen, maar ik moet zeggen dat ik het persoonlijk wel vervelend vind om steeds weer wat nieuws aan je te moeten geven. Ik heb niet alle tijd van de wereld. Ik heb een filmpje gemaakt en dat heb je gekregen. Ik heb inmiddels al zo'n 30 nieuwe saves gemaakt in de hoop dat dit probleem mijn spel niet meer bederft, maar tot op heden heb ik al die uren voor drie keer niets erin gestoken. Keer op keer begin je weer een seizoen, draai je veel wedstrijden en dan begint het weer, en toevallig nét dan heb je niet elke 5 minuten gesaved (want bij een normaal spel hoeft dat niet dus vergeet je dat wel eens), waardoor je enorm veel progress kwijt bent, vervolgens de neiging hebt om dat spel nooit meer aan te raken. Ik heb genoeg uren er aan verdaan. Wanneer je het wil zien ben je welkom om op de koffie te komen en dan kan je zelf alles zien. Kan ik niet gewoon mijn geld terug krijgen? Dan zie je me nooit meer terug. Ben er echt wel klaar mee. 

Bericht 102 van 150 (793 Weergaven)
0 Kudos

Re: Fifa 20 keeps freezing ps4

EA SPORTS FC Team

Ik snap het helemaal, helaas is het ook zo dat we zo veel mogelijk informatie nodig hebben aangezien wij dit probleem zelf niet tegenkomen tijdens het testen.

 

Bij jullie komt het altijd voor en ik waardeer alle hulp en informatie die jullie mij hebben gegeven enorm. Dit is inderdaad al een behoorlijke tijd aan de gang en je hebt alles gedaan wat je kunt doen, ik ben er zelf ook al maanden mee bezig en ik zie het graag ook zo snel mogelijk opgelost.

 

@Boekelaar Bij de PS4 worden de laatste 15 minuten opgeslagen wanneer je op de Share knop drukt en de video opslaat. Het maakt dus niet uit wanneer je het spel niet meer reageert aangezien 15 minuten aan video wordt opgeslagen totdat het spel vastloopt, de PS4 neemt contant op.

Jason.png
Bericht 103 van 150 (786 Weergaven)
0 Kudos

Fifa 20 carriere loopt weer vast (2020)

★ Novice

Net als bij de aankoop loopt de carrière mode van mijn Fifa 20 weer steeds vast. Iedere x bij een transfer of contract onderhandeling.

ligt het deze x aan mijn PS4?

Bericht 104 van 150 (751 Weergaven)
0 Kudos

Fifa20 Cariere mode hangt steeds vast

★★ Novice

sinds kort blijft fifa20 op ps4 constant vast hangen Ik heb alles geprobeerd, Hijs up to date, ik heb hem vaak opnieuw geinstallerd, van begin af aan, Maar nu sinds kort hangt het constant vast, dit was eerder nooit, en nu ik paar weken niet gespeeld heb, gebeurd dit. help?

Bericht 105 van 150 (742 Weergaven)
0 Kudos

Re: Fifa20 Cariere mode hangt steeds vast

EA SPORTS FC Team

@JZWRECORDZBEATS en @royterdam010 

 

Ik heb jullie topics toegevoegd aan dit topic en ik raad aan om alles eens goed door te lezen Standard smile

 

Zoals jullie kunnen zien zijn we met elkaar bezig om een oorzaak te vinden en alles door te geven aan de juiste teams. Als jullie bovenstaande stappen en voorbeelden willen leveren, dan zou dat geweldig zijn!

Jason.png
Bericht 106 van 150 (684 Weergaven)
0 Kudos

Re: Fifa 20 keeps freezing ps4

★★★ Newbie

Ik heb sinds vandaag ook hetzelfde probleem. Zoals in de eerde gedeelde youtube video stoppen alle opties en kan je niks meer doen. Ik had het in mijn 3e seizoen tijdens de deadline transferperiode. Hij viel toen rond de 6x uit, en al binnen een 1 a 2 minuten. Uiteindelijk was het me gelukt er doorheen te komen.  Ik heb alle updates van het spel gedownload. Dat het spel niks meer doet gebeurde op verschillende momenten. Soms in gesprek met onderhandelingen, maar ook gewoon op de main menu als ik naar links of rechts aan het tabben was. Na de transferperiode heb ik nog geen "freeze" gehad tot nu toe. Dat was 1 uur spelen.

Bericht 107 van 150 (673 Weergaven)

Re: Fifa20 Cariere mode hangt steeds vast

★ Novice
@EA_Jason Heb alles een tijd geleden al doorgenomen. Hoop dat de blijvende oplossing snel gevonden is, daar het spel sinds de release eigenlijk nooit vrij van problemen is geweest.
Bericht 108 van 150 (650 Weergaven)

Re: Fifa 20 keeps freezing ps4

★ Novice

Hi,

 

Ik ben afgelopen week begonnen met manager CM en ik heb dit probleem ook. Is er nog een update hoe dit opgelost kan worden?

 

Als ik trouwens het issue google, zo ben ik hier gekomen, zie ik dat het probleem is opgelost. Bij het lezen van dit topic kom ik erachter dat het probleem niet is opgelost.

 

 

Bericht 109 van 150 (600 Weergaven)

Re: Fifa 20 keeps freezing ps4

EA SPORTS FC Team
@Oblitus___Bellat Klopt inderdaad, ik denk dat iemand anders de oplossing had geaccepteerd.

Ik had de oplossing al eerder vanochtend verwijderd en ik heb het vandaag weer doorgegeven.

Mocht je een video kunnen krijgen voordat het moment te zien is waarop FIFA 20 niet meer reageert, zou dat enorm helpen.

Zou je mij ook kunnen vertellen in welke taal je speel en in welke taal je het commentaar hebt staan?
Jason.png
Bericht 110 van 150 (587 Weergaven)
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help