Re: Fifa 20 keeps freezing ps4

door Sennef
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Fifa 20 keeps freezing ps4

★★★ Newbie
@EA_Jason

Hier het zelfde probleem. Al sinds vlak na de release van FIFA 20 (ik had hem ge pre-ordered dus had hem direct op de eerste dag) is mijn game vastgelopen tijdens het speltype carrière. Zeer frustrerend, omdat ik gewoon €60 voor dit spel heb betaald en het totaal onspeelbaar is op deze manier. Ik heb (bijna) alles al heb geprobeerd en niets lijkt ook maar een beetje verschil te maken. Het gebeurt bij mij niet alleen tijdens de transfers, maar ook in andere delen van de carrière, bijvoorbeeld tijdens de wedstrijd of bij het laden van een wedstrijd loopt FIFA zomaar vast. Ik wist niet dat er zo veel mensen waren die dit probleem ook hadden. Als EA dit niet kan oplossen, zou er toch een optie voor een refund moeten zijn? Ik neem aan dat je wel langer dan een jaar garantie hebt op een ps4 game, dat het niet normaal is dat een spel het binnen een jaar (in mijn geval binnen een maand) al niet meer doet. Zeker bij zo'n groot bedrijf als EA. 

Ik heb er een filmpje van, weet alleen niet goed hoe ik die moet uploaden.

Sander
Bericht 81 van 150 (862 Weergaven)
0 Kudos

Re: Fifa 20 keeps freezing ps4

[ Bewerkt ]
★★★ Novice

Hallo EA,

 

ik heb precies hetzelfde probleem. Hij loopt vast. Soms duurt het een half uur, soms driemaal in de 15 minuten. Ik vind het een kwalijke zaak dat FIFA 20 al zo lang uit is maar dit probleem nog steeds bestaat. Ik heb 100 euro betaald voor een game die maar voor de helft werkt, wanneer komt er nu eindelijk een oplossing??

 

Ik verwacht dan ook dat ik binnen een korte termijn geholpen wordt, net zoals ik hoop dat vele anderen die hetzelfde probleem ervaren ook een oplossing krijgen. Hoe verkoop je dit als een grote organisatie als EA aan mensen?

 

Dennis

Bericht 82 van 150 (823 Weergaven)
0 Kudos

Re: Fifa 20 keeps freezing ps4

EA SPORTS FC Team

@NadiaenLars123 Nee, zoals je ziet probeer ik zo veel mogelijk informatie te verzamelen die ik ook nog eens doorgeef aan ons QA team om dit te kunnen reproduceren om erachter te komen waar dit vandaan komt. Ik leg de schuld bij niemand neer en ik probeer duidelijke informatie door te geven die nodig is om dit te onderzoeken.

 

Het is nu weleens klaar met deze verwijten en geruchten de wereld in te helpen. Zodra ik weet wat de oorzaak is, laat ik het je weten.

 

@BreedveldSander Van wanneer is jouw savegame en heb je dit probleem ook met een nieuwe save? Je kunt het filmpje uloaden via YouTube en de link hier delen.

 

@Sennef Voor jou hetzelfde, van wanneer is jouw save?

Jason.png
Bericht 83 van 150 (795 Weergaven)
0 Kudos

Re: Fifa 20 keeps freezing ps4

★★★ Novice

Mijn laatste save is van afgelopen weekend dus een dag of 4-5 geleden. Zowel van oude als nieuwe saves heb ik hetzelfde probleem bij. Om terug te komen op je zin dat het nu eens afgelopen is met die verwijten (mogelijk niet voor mij bedoeld of toch wel) vind ik het heel vreemd dat van een game die in september vorig jaar is uitgekomen en vanaf toen al dit probleem zich voordeed (wat ook al door anderen veel eerder is gemeld), het nog steeds niet is opgelost. Het is is een game waar je veel geld aan uit hebt gegeven, dus ik vind persoonlijk dat we daar best een mening over mogen uiten binnen de redelijke grenzen.

Bericht 84 van 150 (787 Weergaven)
0 Kudos

Re: Fifa 20 keeps freezing ps4

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Over de verwijten, het gaat er meer om dat er constant gezegd word dat ik de spelers de schuld geef, wat niet het geval is. Ik ben net zo hard naar de oorzaak en een oplossing te zoeken als jullie Standard smile

 

Over dat het nog niet is opgelost, er waren eerder problemen hiermee, welke na een patch opgelost waren. Het enige dat nodig was, was een nieuwe save te beginnen Standard smile

 

Er is ook een nieuwe patch uit voor FIFA 20, zou je voor mij kunnen kijken of je hetzelfde probleem met een gloednieuwe save hebt in CM?

 

Dit is de informatie die gevraagd wordt van ons QA team (waarvan het meeste al beantwoord is in dit topic):

 

- Welke foutmelding krijg je te zien?

- Wat voor crash heb je, is het een freeze or crasht het spel naar het hoofdmenu/PlayStation menu?

- Waar in CM komt dit voor? Altijd op een specifieke plek of op verschillende moment? Zo ja, op welke momenten?

- Wat heb je allemaal in het spel gedaan voordat je een freeze krijgt?

- Zou je een video kunnen delen?

Jason.png
Bericht 85 van 150 (783 Weergaven)
0 Kudos

Re: Fifa 20 keeps freezing ps4

★★★ Apprentice

@EA_Jason 

 

Ik ben enigzins blij dat je nu eens geïrriteerd overkomt, dan weet je hoe wij als speler ons voelen.

Blijf bij mijn verhaal en aanmerkingen, kwestie van acceptatie ipv van elk verwijten dat hun systeem fout is

Bericht 86 van 150 (765 Weergaven)

Re: Fifa 20 keeps freezing ps4

★★★ Novice
@EA_Jason het hele spel wordt onbestuurbaar, ik zat bijvoorbeeld in een contract bespreking. En toen liep hij vast terwijl de achtergrond nog beweegt. Ik kan wel gewoon naar het hoofdmenu van de ps4 als ik op de homeknop druk en weer terug de game in maar verder kan ik niks ingame. Ik heb het spel gedownload uit de store dus er kan niet iets zijn met de cd.

Ik ben gisteren een nieuwe game begonnen en krijg dit.
Bericht 87 van 150 (758 Weergaven)

Re: Fifa 20 keeps freezing ps4

★★★ Novice

Ik heb precies hetzelfde als hierboven beschreven, ga zo nieuwe save proberen. Soms in het scherm van het Menu in CM, soms in de contractbespreking, waarbij het geluid doorspeelt, maar je niets meer kan, alleen nog terug naar het PSN menu door de PSN button.

Bericht 88 van 150 (753 Weergaven)

Re: Fifa 20 keeps freezing ps4

★★★ Novice

Zojuist een nieuwe save opgestart. Wederom hetzelfde probleem: loopt vast in transferonderhandelingen (animatie en geluid blijft lopen, voor de rest kan ik niets doen). Ik heb vandaag geupdate én een nieuwe save aangemaakt.

 

Ik heb er een video van gemaakt:

https://www.youtube.com/watch?v=r__Evbgl89A

 

Dit gebeurt dus ook als ik in het main menu zit van de careermodus, soms 1x in het uur, soms 10x per uur.

 

Ik hoor het graag.

 

Groet,

 

Dennis

Bericht 89 van 150 (712 Weergaven)

Re: Fifa 20 keeps freezing ps4

EA SPORTS FC Team

Top, bedankt voor het testen! 

 

Zo te zien is het niet echt een freeze, maar meer dat je niet verder kunt gaan. Zou je het ook eens willen testen op een ander account op dezelfde console?

 

Voor de rest, hebben jullie hetzelfde probleem zoals te zien is op de YouTube video?

 

@McPoesje @thomas9696921 @NadiaenLars123 @BreedveldSander 

Jason.png
Bericht 90 van 150 (651 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help