Re: Fifa 20 Speed up lag

door elfuego42046
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Fifa 20 Speed up lag

★ Novice

Fifa 20 speed up lag. Ik heb bij de bijlage een foto gestuurd van mijn internet. Ik mag hopen dat dat voldoende is. En ik hoop dat er een oplossing beschikbaar is. Als ik een division rivals wedstrijd opstart lijkt er niks aan de hand. Maar als ik in het potje zit en begin te spelen. Dan begint de elende. Mijn spel stopt heel vaak en dan na enkele seconden gaat het opeens heel hard en ik heb daardoor geen controle of wat dan ook. Ik weet dat het niet aan mijn pc ligt. Mijn fps blijft heel constant. En aangezien het ook niet aan mijn internet kan liggen heb ik geen idee hoe ik dit kan oplossen. Ik speel via een ethernet kabel trouwens. Ook wel belangrijk om te weten denk ik. Ik hoop dat het probleem op te lossen valt! Alvast bedankt!

Bericht 1 van 2 (132 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 20 Speed up lag

[ Bewerkt ]
★ Guide

@Fysiq2000Zal EA wel meer komen met het riedeltje dat het aan det gehele infraweb van kabels etc zal liggen,modem/router,....etc .het ligt nooit aan hun servers...nee gek he als de test vd servers gebeurt op ng geen 10m afstand,dan meten ze ook geen verschil....mja de consument kan klagen wat ze willen,veranderen doet het toch niet

Bericht 2 van 2 (109 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help