Re: Fifa 19 xbox one controller on pc

door AAArneee
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Fifa 19 xbox one controller on pc

★★★★ Novice

I have a problem in Fifa 19. 

I have an xBox one controller connected woth bluetooth to my pc. I used it for Fifa 18 and all was well. But in the fifa 19 demo and full game I have the weird issue that my controller constantly wants to go down. This doesn't happen in game. Only in the menu's and SBC's and stuff. I don't know what is going on. When I launch the game all is fine but after a minute or so it starts to glitch...

Bericht 1 van 7 (738 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 19 xbox one controller on pc

EA SPORTS FC Team

Hey @AAArneee,

 

Welkom op het Nederlandstalige forum, waar we gewoon in het Nederlands kunnen praten Standard smile

 

Voor dit probleem kan ik je aanraden om de cache van Origin te legen en FIFA 19 via Origin te repareren.

 

Laat even weten of dit werkt. 

Jason.png
Bericht 2 van 7 (708 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 19 xbox one controller on pc

★★★★ Novice

Hai @EA_Jason

 

Ik heb het geprobeerd. Ik heb de cache geleegd en de game gerepareerd. 

Het werkte niet. 

Ik heb in de tussentijd wel ontdekt dat de glitch begint als je in de game zit, je ALT-TAB doet (het scherm niet meer in focus) en weer terug gaat.

 

 

Bericht 3 van 7 (698 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 19 xbox one controller on pc

★★★★ Novice

@EA_Jason, nog een dingetje ernaast.

Ik heb fifa 19 gepreorderd, maar ik heb nog geen packs of CR7 gekregen. Ik heb de code van bol.com al ingewisseld en ik kan hem ook niet opnieuw inwisselen. 

Bericht 4 van 7 (695 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 19 xbox one controller on pc

EA SPORTS FC Team

Neem daarvoor contact op met onze helpdesk die dit verder voor je kan onderzoeken Standard smile

 

We zijn telefonisch te bereiken op de volgende telefoonnummers op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.


- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)


Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/

Jason.png
Bericht 5 van 7 (682 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 19 xbox one controller on pc

★★★★ Novice

Zal ik doen. 

En weet je al meer over de controller?

Bericht 6 van 7 (674 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 19 xbox one controller on pc

EA SPORTS FC Team

Er zijn enkele spelers die soortgelijke problemen hebben gehad, neem dit topic eens door en controleer of de oplossingen die daar staan ook voor jou werken:

 

https://answers.ea.com/t5/Technical-Issues/Controls-issue-in-game/m-p/7038669#M31

Jason.png
Bericht 7 van 7 (661 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help