Re: Fifa 19 voor pc start niet op

door Sloth-Shew-Atjon
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Fifa 19 voor pc start niet op

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Nog steeds crasht: 

 

Microsoft Visual Studio Tools for Office Runtime 2010 Setup_20180601_084733572-Microsoft Visual C++ 2010  x64 Redistributable 

 

Een collega gaf ook aan om een chkdsk uit te voeren: https://docs.microsoft.com/en-us/previous-versions/technet-magazine/ee872425(v=msdn.10)

 

Krijg je een foutmelding te zien wanneer je FIFA 19 op probeert te starten?

Jason.png
Bericht 11 van 18 (462 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 19 voor pc start niet op

★★★★ Novice

Hi Jason,

 

Een paar dagen geleden had ik Fifa op de PC via Origin gekocht. Eenmaal het spel te hebben opgestart krijg ik een laadscherm te zien dat soms wel en soms niet door laadt naar het hoofdmenu. Ik heb verschillende keren het spel gerepareerd en Cache leeggehaald. En het probleem blijft zich voortzetten.

Daarnaast als ik Ultimate team speel slaat het spel in de tweede helft van de wedstrijd vast. In de bijlage heb ik een DxDiag voor je toegevoegd.

Bericht 12 van 18 (424 Weergaven)

Re: Fifa 19 voor pc start niet op

EA SPORTS FC Team

Hi @Sloth-Shew-Atjon,

 

Jouw specs zien er goed uit en dat mag de oorzaak niet zijn.

 

De drivers van jouw videokaart kunnen wel een update gebruiken en zo te zien waren er wat problemen met het Windows Updates? Installeer de laatste Windows Updates en controleer of het werkt. 

Jason.png
Bericht 13 van 18 (418 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 19 voor pc start niet op

★★★★ Novice

Hi Jason,

 

Drivers van de videokaart en Windows zijn nu up to date, helaas heb ik nog steeds hetzelfde probleem. 

Bericht 14 van 18 (413 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 19 voor pc start niet op

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Dan kunnen we eens zien of andere programma's het probleem veroorzaken. 

 

Dit is te testen met een schone start van Windows waar alleen Windows wordt opgestart. Hierna kan je Origin en FIFA opstarten om te zien of het dan wel werkt. Daarna kan je een voor een jouw programma's opstarten om te zien of een van jouw programma's het probleem veroorzaakt.

 

Vergeet niet om Windows hierna normaal te laten opstarten. 

 

EDIT:

 

Een link zou handig zijn:

 

https://support.microsoft.com/nl-nl/help/929135/how-to-perform-a-clean-boot-in-windows

Jason.png
Bericht 15 van 18 (407 Weergaven)

Re: Fifa 19 voor pc start niet op

★★★★ Novice

Hi Jason,

 

Het is gelukt, één van mijn programma's veroorzaakte inderdaad een probleem. Dit heb ik per direct uitgezet.

 

Bedankt en een fijn weekend toegewenst.

Bericht 16 van 18 (1.035 Weergaven)

Re: Fifa 19 voor pc start niet op

EA SPORTS FC Team

Top!

 

Om welk programma ging het? Dan kan ik daar in het vervolg rekening mee houden Standard smile

Jason.png
Bericht 17 van 18 (386 Weergaven)

Re: Fifa 19 voor pc start niet op

★★★★ Novice

Het ging om het programma Asus Game first software Standard smile

Bericht 18 van 18 (381 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help