Fifa 19 start niet op PC

door Babyfirefly97
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Fifa 19 start niet op PC

★★ Novice

Hallo,

 

Ik heb enkele weken geleden fifa 19 gekocht maar deze wil sinds de laatste update niet meer starten.

Als ik de game start komt het blauwe beginscherm wel, maar als er dan op spelen wordt geklikt start de game niet op.

Als ik in de taakmanager kijkt springt hij er een paar seconden bij en daarna verwijderd het fifalauncher pictogram.

 

 

Bericht 1 van 8 (1.191 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Fifa 19 start niet op PC

EA SPORTS FC Team

We kunnen controleren of er een programma is dat FIFA 19 tegenwerkt.

 

Je kunt dit doen door een schone start van Windows uit te voeren:

 

https://support.microsoft.com/nl-nl/help/929135/how-to-perform-a-clean-boot-in-windows

 

Hierna start je een voor een jouw programma's op om te zien welke het probleem is. Vergeet niet om Windows daarna normaal op te laten starten. 

 

Heb je ook de nieuwste drivers geïnstalleerd van de 1050?

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 6 van 8 (1.110 Weergaven)

Alle reacties

Re: Fifa 19 start niet op PC

EA SPORTS FC Team

Hallo @Babyfirefly97,

 

Ik zie het probleem al, je hebt een intel HD Graphics 630. Zo te zien start FIFA 19 op met deze chipset in plaats van de GTX 1050.

 

Je kunt bij de instellingen van de NVIDIA Control Panel ervoor zorgen dat FIFA 19 opstart met de 1050. Dit doe je door met de rechtermuisknop op jouw bureablad te klikken en te kiezen voor de NVIDIA Control Panel bij Manage 3D Settings FIFA 19 laten opstarten met de 1050.

 

Laat even weten of het lukt Standard smile

Jason.png
Bericht 2 van 8 (1.155 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 19 start niet op PC

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Hallo, 

 

Bedankt voor de reactie ik heb de instellingen veranderd alleen het spel werkt nogsteeds niet.

Ik heb het ook geprobeerd opnieuw te installeren, maar dat maakte niets uit, wat zou dan het probleem kunnen wezen.

Kan het ook zijn dat hij het nog steeds afspeelt via de intel kaart en dat de instelling niet zijn doorgevoerd?

Bericht 3 van 8 (1.146 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 19 start niet op PC

EA SPORTS FC Team

Het zou zo maar kunnen zijn dat dat het geval is, probeer anders eens deze handleiding:

 

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/INFO-How-to-s-bekende-problemen-amp-FAQ/m-p/6366527#o...

Jason.png
Bericht 4 van 8 (1.132 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 19 start niet op PC

★★ Novice

Heb het alle stappen uit het artikel nog is doorgenomen en heb het toch goed gedaan, dus dat was het probleem niet.

Want fifa 19 werkt nog steeds niet. kan ik er nog iets anders het probleem zijn

Bericht 5 van 8 (1.127 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 19 start niet op PC

EA SPORTS FC Team

We kunnen controleren of er een programma is dat FIFA 19 tegenwerkt.

 

Je kunt dit doen door een schone start van Windows uit te voeren:

 

https://support.microsoft.com/nl-nl/help/929135/how-to-perform-a-clean-boot-in-windows

 

Hierna start je een voor een jouw programma's op om te zien welke het probleem is. Vergeet niet om Windows daarna normaal op te laten starten. 

 

Heb je ook de nieuwste drivers geïnstalleerd van de 1050?

Jason.png
Bericht 6 van 8 (1.111 Weergaven)

Re: Fifa 19 start niet op PC

★★ Novice

Het probleem is opgelost, het was een nvidia programma wat het opstarten verhinderde.

Bedankt voor de hulp.

Bericht 7 van 8 (1.077 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 19 start niet op PC

EA SPORTS FC Team

Geen probleem, ik ben blij dat we het op hadden kunnen lossen voor je Standard smile

Jason.png
Bericht 8 van 8 (1.063 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help