Re: Fifa 19 carriere (manager) match bug

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Fifa 19 carriere (manager) match bug

★★★ Novice

Telkens ik een carrierematch speel springt regelmatig het matchscherm in pausescherm. Dit gebeurt per match toch een 3tal keer. Ik kan wel telkens de match hervatten, maar is wel zeer vervelend wanneer dit gebeurt in volle aktie.

Iemand nog hetzelfde probleem ondervonden ?

Bericht 1 van 9 (385 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 19 carriere (manager) match bug

EA SPORTS FC Team

Hey @Beltaplayer,

 

Zou je mij kunnen vertellen of je op een PC of console speelt en of dit ook gebeurt bij een nieuwe save in CM?

Jason.png
Bericht 2 van 9 (345 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 19 carriere (manager) match bug

★★★ Novice

Ik speel op PC.  Windowed maar volledig scherm. Het gebeurt vnl tijdens de match. Het scherm valt weg naar het pause scherm. Ik kan wel altijd de match hervatten. Zou een of ander programma op de achtergrond niet de oorzaak kunnen zíjn? 

Bericht 3 van 9 (334 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 19 carriere (manager) match bug

EA SPORTS FC Team

Dat kan je inderdaad testen, dit doe je door een Schone Start van Windows uit te voeren en jouw programma's een voor een op te starten. 

 

https://support.microsoft.com/nl-nl/help/929135/how-to-perform-a-clean-boot-in-windows

 

Zo kan je controleren of er een programma is die het verstoort en welke het is Standard smile

Jason.png
Bericht 4 van 9 (327 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 19 carriere (manager) match bug

★★★ Novice

Bedankt voor uw tip. Ik probeer het uit en zal zeker íets laten weten.

Bericht 5 van 9 (318 Weergaven)

Re: Fifa 19 carriere (manager) match bug

★★★ Novice

Schone startup geprobeerd doch het probleem is nog steeds aanwezig.

Bericht 6 van 9 (302 Weergaven)

Re: Fifa 19 carriere (manager) match bug

EA SPORTS FC Team

Helaas, we hebben het in ieder geval geprobeerd Standard smile

 

Heb je dit probleem ook met een nieuwe save? Ik wil weten of het alleen voorkomt op een bepaald punt of dat er iets aan de hand is met jouw savegame. Vergeet niet een backup te maken van jouw savegame.

Jason.png
Bericht 7 van 9 (299 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 19 carriere (manager) match bug

★★★ Novice

Ik voer regelmatig een manuele save-game uit en overschrijf ik de vorige. Bvb telkens ik een match gespeeld heb. Ik ondervind constant dit probleem.

Bericht 8 van 9 (289 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 19 carriere (manager) match bug

EA SPORTS FC Team

Sorry misschien had ik wat duidelijk moeten zijn, gebeurt dit ook wanneer je een nieuw spel start op een andere save?

Jason.png
Bericht 9 van 9 (280 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help