Re: Fifa 18 ultimate team

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Fifa 18 ultimate team

★★ Novice
Ik heb een probleem om mijn fifa ultimate team,ik kan namelijk niet meer op mijn ultimate team gaan en ik begrijp niet hoe,want al mijn vrienden kunnen wel op ultimate team gaan en als ik erop wil gaan staat er:”Helaas is er een fout opgetreden bij het verbinding maken met fifa 18 ultimate team.Je keert terug naar het Fifa 18-hoofdmenu” en ik heb al eens mijn account weggedaan en opnieuw aangemeld of mijn fifa eens opnieuw geïnstalleerd maar het werkt nog steeds niet,en ik kan ook niet op de fifa companion app gaan?Dus zou u me alsteblieft zo rap mogelijk willen terugsturen en het willen oplossen,Dankuwel.
Bericht 1 van 7 (1.397 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 18 ultimate team

EA SPORTS FC Team

Hoi @Ypboss,

 

Ik ben dit probleem weleens vaker tegengekomen en de oorzaak hiervan was een crash of disconnect tijdens een Draft of Squad Battle.

 

Is dit bij jou ook het geval?

Jason.png
Bericht 2 van 7 (1.379 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 18 ultimate team

★★ Novice
Hoi EA_Jason
Euhm da kan misschien wel zo zijn maar ik ben niet zeker ik kon er gewoon op een bepaald moment ni op terwijl ik daarvoor niet eens op fut bezig was, maar ik kan er al 3dagen niet meer op, weet jij misschien hoe ik dit kan oplossen?
Bericht 3 van 7 (1.376 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 18 ultimate team

EA SPORTS FC Team

Als het in een Squad Battle was, zou het nu al opgelost moeten zijn.

 

Aangezien dat niet zo is denk ik dat het een draft was. Ik kan wat vanuit deze kant proberen maar mogelijk werkt dit niet (we zijn nog een paar dingen achter de schermen aan het fixen).

 

Laat even weten of je nu een verandering ziet. 

Jason.png
Bericht 4 van 7 (1.370 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 18 ultimate team

★★ Novice
Nee het werkt nog steeds niet,dus ik weet niet hoe ik het zou moeten oplossen,hopelijk kunt u me helpen.
Bericht 5 van 7 (1.363 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 18 ultimate team

★★ Novice
Hallo,
Mijn probleem is nog steeds niet opgelost,ik heb alles geprobeerd wat u zei maar ik kan nog steeds niet op mijn ultimate team gaan het probleem is dus geen disconnect bij draft of Squad battle.ik zou graag op mijn ultimate team gaan want ik heb er veel tijd ingestoken,ik hoop dat het opgelost geraakt
 
Met vriendelijke groeten.

 

Bericht 6 van 7 (1.357 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 18 ultimate team

EA SPORTS FC Team

Hey @Ypboss,

 

Ik was precies op vakantie toen je jouw bericht plaatste.

 

Werkt het ondertussen wel weer? Zo niet, dan kunnen we nog twee dingen proberen vanuit onze kant om het weer werkend te krijgen.

Jason.png
Bericht 7 van 7 (1.341 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help