Fifa 18 stopt met downloaden

door Gtrick17
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Fifa 18 stopt met downloaden

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Hallo,

Sinds de update van gisteren wil mijn game niet meer opstarten. Heb al geprobeerd dit te verhelpen door middel van het instellen van een andere taal (las ik ergens), maar dit werkte niet. Nu heb ik vandaag geprobeerd de gehele game opnieuw te installeren, maar nu stopt ook de installatie vanzelf (in het update-gedeelte van 6,10 gb). Heeft iemand een oplossing?

Bij voorbaat dank!

Bericht 1 van 8 (977 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Fifa 18 stopt met downloaden

EA SPORTS FC Team

Hallo @Gtrick17,

 

Dat hoort niet gebeuren, zou je voor mij het volgende willen proberen?

 

- Sluit de Xbox compleet af en haal de stroomkabel eruit. Wacht 10 minuten en sluit alles weer aan.

- Controleer of je genoeg ruimte beschikbaar hebt op jouw Xbox

- Sluit de Xbox aan op jouw router door middel van een kabel

 

Laat even weten of dit heeft geholpen. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 8 (1.028 Weergaven)

Alle reacties

Re: Fifa 18 stopt met downloaden

EA SPORTS FC Team

Hallo @Gtrick17,

 

Dat hoort niet gebeuren, zou je voor mij het volgende willen proberen?

 

- Sluit de Xbox compleet af en haal de stroomkabel eruit. Wacht 10 minuten en sluit alles weer aan.

- Controleer of je genoeg ruimte beschikbaar hebt op jouw Xbox

- Sluit de Xbox aan op jouw router door middel van een kabel

 

Laat even weten of dit heeft geholpen. 

Jason.png
Bericht 2 van 8 (1.029 Weergaven)

Re: Fifa 18 stopt met downloaden

★★ Novice

Hallo @EA_Jason,

 

De stroom eraf halen heeft helaas niets opgeleverd. De Xbox is op het moment voor ongeveer de helft 'gevuld', dus daar zal het (lijkt mij) ook niet aan liggen. Ook is de Xbox aangesloten op de router via kabel. Tot op heden weinig verandering. Het enige dat mij is opgevallen is dat de Xbox veel lawaai maakt bij zowel het starten van de installatie als bij een herstart op het punt waar de installatie vastloopt. Bij het beginnen van de installatie zet de xbox wel door, maar bij een herstart op het punt waar hij vastloopt niet en blijf ik een melding krijgen dat "de installatie op dit moment niet kan worden voortgezet".

Bericht 3 van 8 (907 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 18 stopt met downloaden

Community Manager (retired)

Hey @Gtrick17 , ik neem het eventjes voor Jason over. 

 

Installeer je via de CD of is het een digitale download? Loopt hij ook altijd bij dezelfde percentage vast? 

Neil.png
Bericht 4 van 8 (898 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 18 stopt met downloaden

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Hallo @EA_Neil en @EA_Jason,

 

Ondertussen is het probleem opgelost. Weet niet precies wat het heeft opgelost maar ik vermoed dat het toch heeft geholpen dat ik de stroom er vanaf heb gehaald. Dit had ik in eerste instantie gedaan door de schakelaar om te zetten (wat niet werkte), maar nu door daadwerkelijk de stekkers eruit te trekken. Fifa herinstalleerde opeens opvallend snel en zonder enige problemen.

 

Bedankt voor de hulp!

 

P.s. ik zie dat ik niet goed heb gelezen, aangezien @EA_Jason dit ook al had omschreven.

Bericht 5 van 8 (892 Weergaven)

Re: Fifa 18 stopt met downloaden

Community Manager (retired)

@Gtrick17 

 

Super bedankt voor het mededelen dat het uiteindelijk dan toch gelukt is! Het klinkt inderdaad als hetzelfde om hem uit te zetten of om ook de stekker eruit te halen maar vaak blijkt het de console toch even wat verder leeg te maken zodat hij echt helemaal schoon opnieuw opstart. 

 

Blij dat het gelukt is en ik hoop dat je ook een leuk weekend gehad hebt. Veel plezier!

Neil.png
Bericht 6 van 8 (864 Weergaven)

Re: Fifa 18 stopt met downloaden

★★★ Newbie

Beste, 

Ik heb door het aanschaffen van fifa 19 mijn FIFA 18 verwijderd heb die nog maar die kan  niet meer downloaden hoe komt dit ?

Bericht 7 van 8 (766 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 18 stopt met downloaden

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

Hey @beatyou123X  ,

 

Wat voor platform speel je op en hoe heb je hem gekocht? Controleer of je op hetzelfde account speelt als waar je Fifa 18 op had gekocht.

Neil.png
Bericht 8 van 8 (749 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help