FUT team "gehackt" Spelers en geld zijn weg ...

door PizarroVdw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

FUT team "gehackt" Spelers en geld zijn weg ...

★ Novice

Beste,

 

Ik had even geen FIFA gespeeld en toen ik mij dit weekend aanmeldde om nog eens FUT te spelen ...

Merkte ik dat al mijn spelers zijn verdwenen en er tevens een stuk geld is verdwenen.

Kunnen jullie even nagaan wat er is gebeurd? Ik vind het namelijk wel jammer van mijn tijd en geld dat ik er heb ingestoken.

 

Alvast bedankt

Bericht 1 van 16 (6.416 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: FUT team "gehackt" Spelers en geld zijn weg ...

EA SPORTS FC Team

Beste @PizarroVdw,

 

Dat klinkt inderdaad niet goed!

 

Wanneer je denkt dat er iemand op jouw account zit, verander dan direct jouw wachtwoord en veiligheidsvraag. Doe dit ook voor jouw PSN account.

 

Neem hierna contact op met onze helpdesk om jouw account verder te beveiligen en om te zien of het mogelijk is om jouw spelers terug te krijgen. 

 

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)


Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 16 (6.402 Weergaven)

Alle reacties

Re: FUT team "gehackt" Spelers en geld zijn weg ...

EA SPORTS FC Team

Beste @PizarroVdw,

 

Dat klinkt inderdaad niet goed!

 

Wanneer je denkt dat er iemand op jouw account zit, verander dan direct jouw wachtwoord en veiligheidsvraag. Doe dit ook voor jouw PSN account.

 

Neem hierna contact op met onze helpdesk om jouw account verder te beveiligen en om te zien of het mogelijk is om jouw spelers terug te krijgen. 

 

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)


Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/

Jason.png
Bericht 2 van 16 (6.403 Weergaven)

Re: FUT team "gehackt" Spelers en geld zijn weg ...

★★ Novice

Ik heb het vandaag mee gemaakt. Ik ben dagje uit met mijn zoontje. En ik ben nu mijn spelers kwijt. Niet handelbare spelers heb ik nog. Dit is zo vreemd wachtwoord gewijzigd. Maar je schikt wel enorm als je dit ziet ineens. Ik vraag me nu af als je gehackt bent krijg je dan ook wel je spelers terug iemand dit ervaren? Dat je je spelers terug hebt gekregen?

 

Bericht 3 van 16 (6.195 Weergaven)
0 Kudos

Re: FUT team "gehackt" Spelers en geld zijn weg ...

EA SPORTS FC Team

Via de helpdesk kan je laten controleren of het mogelijk is om de spelers alsnog terug te krijgen.

 

Er wordt dan een officieel onderzoek ingesteld naar jouw account Standard smile

Jason.png
Bericht 4 van 16 (6.186 Weergaven)
0 Kudos

Re: FUT team "gehackt" Spelers en geld zijn weg ...

★★★ Newbie

Wat moet ik doen volgens mij heeft iemand die ik ken mijn team verkocht en een icon  gediscard ik wil heel graag die spelers terug is dat nog mogelijk 

 

Bericht 5 van 16 (5.971 Weergaven)
0 Kudos

Re: FUT team "gehackt" Spelers en geld zijn weg ...

EA SPORTS FC Team
@gamerboy073 Ook direct contact opnemen met onze helpdesk.

Alle account gerelateerde problemen moeten via de helpdesk gaan aangezien ik dit niet kan doen via het forum.
Jason.png
Bericht 6 van 16 (5.933 Weergaven)
0 Kudos

Re: FUT team "gehackt" Spelers en geld zijn weg ...

★★★ Newbie
@PizarroVdw Ik had dat vandaag
Hazard weg nicolas pepe weg nathan ake weg varane weg en mendy weg
Bericht 7 van 16 (5.428 Weergaven)
0 Kudos

Re: FUT team "gehackt" Spelers en geld zijn weg ...

EA SPORTS FC Team

Dat klinkt niet goed @FCRDK, het zijn nog best goede spelers!

 

Heb je al geprobeerd om contact op te nemen met onze helpdesk zoals hierboven aangegeven is? Of wilde je het hier ook gewoon even melden? (compleet te begrijpen, ik snap hoe frustrerend dit kan zijn).

Jason.png
Bericht 8 van 16 (5.392 Weergaven)
0 Kudos

Re: FUT team "gehackt" Spelers en geld zijn weg ...

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

@EA_JasonHeb prc dezelfde problemen als de reacties hier boven, heb contact proberen te zoeken, maar krijg niemand aan de lijn, wat kan ik nu doen? Is het mogelijk dat ik me spelers terug krijg

Bericht 9 van 16 (5.195 Weergaven)
0 Kudos

Re: FUT team "gehackt" Spelers en geld zijn weg ...

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

De Nederlandse helpdesk is inderdaad tijdelijk niet telefonisch te bereiken @jebenitez_7.

 

Ondertussen kan je gebruik maken van onze helpdesk via https://help.ea.com/en/contact-us/

 

Of je jouw spelers terug kunt krijgen durf ik niet te zeggen, maar de helpdesk kan wel een onderzoek laten instellen naar jouw account om te zien of dit mogelijk is Standard smile

Jason.png
Bericht 10 van 16 (5.147 Weergaven)
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help