Re: FUT op herhaling

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

FUT op herhaling

★★ Novice

Vorige week gebeld voor support, omdat ik in FUT single player season niet meer verder kom: telkens als een wedstrijd is gespeeld krijg ik een foutmelding dat de EA-servers niet beschikbaar zijn en of ik het later nog een keer wil proberen. Dit probleem blijft, ook na het aanpassen van diverse netwerkinstellingen het resetten van mijn MAC-adres op de XBOX One (???).

Mijn ticket blijkt inmiddels gesloten te zijn, dus ik kan niet  meer op dat ticket reageren. Wel heb ik de UOTrace en de afbeelding met de foutmelding nog toe kunnen voegen aan het ticket, maar mijn bevindingen niet meer.

 

1 van de bevindingen is namelijk dat FUT online wel gewoon werkt. Mijn resultaten worden dan dus WEL opgeslagen!

 

In het geval van single season gebeurd het volgende:

- spelers hebben 1 wedstrijd minder gespeeld

- rode kaarten tellen NIET mee

- conditie van spelers is niet verminderd na de wedstrijd

- wedstrijd moet opnieuw worden gespeeld

 

Dus ik verlies ook telkens wedstrijden en moet contracten vernieuwen. UOTrace en foutmelding ookk hier toegevoegd.

 

Het betreft ticket #47182478.

Bericht 1 van 5 (468 Weergaven)

Re: FUT op herhaling

EA SPORTS FC Team

Hey @Kansloos01,

 

Ik zie dit ook voorkomen op het Engelse forum. Dit heb ik nog even nagekeken met ons QA team, maar ze konden niets vinden. Mogelijk dat het een accountprobleem is en dat moeten we even nakijken. 

 

Zou je het voor mij eens willen proberen met een nieuw account op dezelfde console?

 

(het resetten van het MAC adres op de Xbox One lost vaker problemen op dan je zou verwachten)

Jason.png
Bericht 2 van 5 (460 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FUT op herhaling

★★ Novice

Dank voor je snelle reactie, kom er vandaag (dinsdag) op terug

Bericht 3 van 5 (458 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FUT op herhaling

★★ Novice

Zojuist FUT gespeeld met een ander account. Het opslaan van de progress was probleemloos. De problemen die ik heb met mijn account zijn dus NIET voorgevallen. Dit staaft inderdaad het vermoeden dat het profielgebaseerd is.

 

Wat is hieraan te doen?

Bericht 4 van 5 (449 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FUT op herhaling

EA SPORTS FC Team

Ik zal het melden bij ons QA team en zien wat ze ermee kunnen doen. 

 

Voor nu is het aan te raden dat je jouw squad verwijderd en dat je een nieuwe squad/opstelling aanmaakt (dus NIET jouw club verwijderen, alleen de opstelling/squad/hoehethookinhetNederlandsheetaangezienikinhetEngelsspeel.

Jason.png
Bericht 5 van 5 (446 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help