FUT Champions & Rivals continu button delay!

door HazyApophis
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

FUT Champions & Rivals continu button delay!

★ Novice

Product: FIFA 20
Platform:PC
Wat is jouw gamertag/PSN ID? HazyApophis
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? FUT Champions
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 24-06-2020
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 09:00
Wat is je tijdzone? GMT (UTC)
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Door te spelen
Wat gebeurt er? button delay! continue wanneer je een pass geeft,schiet bij alles!
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? het moet gewoon vloeiend lopen, zoals bij de andere speltypes!

Goedemorgen,

 

Met FUT Champions & Rivals heb ik continue button delay, bij andere speltypes heb ik dit niet. Dit maakt het echt onmogelijk om te spelen, en moet ik ook continue te wedstrijden voortijdig beëindigen. Het ligt niet aan mijn internet waarschijnlijk aan jullie overvolle servers, maar dit slaat nergens op! Hierdoor heb je geen eens meer zin om te spelen! Hebben meer mensen dit probleem? en hoe gaan jullie dit fixen EA? zeker bij FIFA 21 lol

 

 

Bericht 1 van 2 (399 Weergaven)

Betreff: FUT Champions & Rivals continu button delay!

★★★ Novice

Mate i was beating you right now. You had ultra fast and responsive gameplay and i had 2 seconds button delay. I had to shush you. Because of this disadvantaged gameplay. You were flying with your players. 

Bericht 2 van 2 (354 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help