Re: FIFA20 slaat vast bij opslaan toernooi

door Skilzking13
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

FIFA20 slaat vast bij opslaan toernooi

★★★ Newbie

Iedere keer als ik in FIFA 20 een toernooi opstart met alle teams in dat toernooi geselecteerd (maakt niet uit of het Champions League is, Bundesliga, Primera Division) dan slaat het spel ongeveer halverwege de 2de speelronde vast bij het opslaan. Dus alle wedstrijden in de eerste ronde kunnen worden gespeeld, maar na ongeveer 2 a 4 wedstrijden in de 2de ronde dan slaat hij vast bij het opslaan en ga ik terug naar het startscherm van de xbox one. Vervolgens start ik opnieuw, ga verder met het toernooi en simuleer de wedstrijd. Als ik vervolgens weer opsla slaat hij wederom vast, gaat terug naar startscherm, maar dan is het toernooi ook verdwenen bij de opgeslagen toernooien. Ik heb met andere spellen nooit last van dit soort dingen, ook niet bij andere Fifa edities, dus het lijkt er echt op dat het aan deze disk/editie ligt.

Bericht 1 van 8 (920 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: FIFA20 slaat vast bij opslaan toernooi

EA SPORTS FC Team

Hoi hoi @Boyke82,

 

Ik neem dat je dit probleem hebt in de Career Mode?

 

Zo ja, zou je voor mij dan ook een reactie achter willen laten in dit topic?

 

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Fifa-20-keeps-freezing-ps4/m-p/8854144#M3659

 

We zijn bezig met zo veel mogelijk voorbeelden te verzamelen en het zou enorm helpen Standard smile

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 8 (885 Weergaven)

Alle reacties

Re: FIFA20 slaat vast bij opslaan toernooi

EA SPORTS FC Team

Hoi hoi @Boyke82,

 

Ik neem dat je dit probleem hebt in de Career Mode?

 

Zo ja, zou je voor mij dan ook een reactie achter willen laten in dit topic?

 

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Fifa-20-keeps-freezing-ps4/m-p/8854144#M3659

 

We zijn bezig met zo veel mogelijk voorbeelden te verzamelen en het zou enorm helpen Standard smile

Jason.png
Bericht 2 van 8 (886 Weergaven)

Re: FIFA20 slaat vast bij opslaan toernooi

★★★ Newbie

Hoi Jason,

 

Bedankt voor je antwoord. Nee, met careermodus heb ik (nog) nergens last van. Het is echt bij het aanmaken van een toernooi. Mijn zoontje wil dan alle wedstrijden spelen, dus dan selecteren we alle teams, hij speelt een wedstrijd of 8 en slaat tussendoor steeds op, maar dan na een wedstrijd of 8 slaat hij ineens vast bij opslaan. En het is niet bij 1 toernooi, want we zijn al begonnen aan Bundesliga, Champions League en La Liga en steeds opnieuw hetzelfde probleem.

Bericht 3 van 8 (866 Weergaven)

Re: FIFA20 slaat vast bij opslaan toernooi

EA SPORTS FC Team

Hoi @Boyke82,

 

In dat geval lijkt het inderdaad een ander probleem, wel vreemd dat hij steeds vastloopt bij het opslaan.

 

Ik heb nog wel wat tips voor jullie, maar het beste is om dit eerst eens te testen op dezelfde console maar op een ander account. Als het daar wel op werkt, is er mogelijk iets met de instellingen/saves die het probleem veroorzaken.

Jason.png
Bericht 4 van 8 (850 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA20 slaat vast bij opslaan toernooi

★★ Novice

hoi @EA_Jason 

 

ik heb dit zelfde probleem ook.

- ik heb met ander account geprobeerd geen resultaat.

- ik heb xbox gereset geen resulaat.

- ik heb nieuwe hardeschijf laten monteren in xbox geen resulaat.

 

en heb dit zelfde probleem sinds laats grote fifa 20 update van 4+ gb,, daarvoor geen last van gehad .

 

mijn vraag @EA_Jason :

komt er snel een fifa 20 update uit waarmee dit probleem opgelost wordt ?

 

aangezien dit veroorzaakt is door een update van fifa 20.

 

mvg 

Bericht 5 van 8 (792 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA20 slaat vast bij opslaan toernooi

EA SPORTS FC Team

Zou je dan eens de stappen willen proberen die in de geaccepteerde oplossing staat in dit topic?

 

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Fifa-20-keeps-freezing-ps4/m-p/9135212#M5282

Jason.png
Bericht 6 van 8 (741 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA20 slaat vast bij opslaan toernooi

★★ Novice

ik heb ondertussen al heel veel reacties gelezen dat veel mensen dit probleem hebben. Ik loop ondertussen ook tegen dit probleem aan en na maanden is dit nog steeds niet opgelost.

 

Laatst speelde ik het champions league toernooi met een vriend van me. Alle clubs geselecteerd en op een gegeven moment bij het opslaan crashte de game en was ik in mijn PS4 home scherm. 

 

Nu speel ik een zelfgemaakte competitie met ook alle clubs geselecteerd. Wederom crasht de game op een gegeven moment bij het opslaan. Maar ook aan het einde van sommige wedstrijden. 

 

De lol is er ondertussen wel van af en al helemaal als ik reacties lees dat deze bug er al is sinds oktober en hier nog steeds niks mee gedaan is....

 

Ik zie heel graag en zo spoedig mogelijk jullie reactie tegemoet

Bericht 7 van 8 (658 Weergaven)

Re: FIFA20 slaat vast bij opslaan toernooi

★★ Novice

ik heb hetzelfde in FIFA 20 en FIFA 21

Bericht 8 van 8 (411 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help