Re: FIFA18 PS3 blijft hangen op "Zoeken naar trofeeën" scherm

door erikthechain
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

FIFA18 PS3 blijft hangen op "Zoeken naar trofeeën" scherm

★★★ Newbie

Tijdens het opstarten verschijnt een statusbalk met de vermelding "zoeken naar trofeeën". Deze status blijft vervolgens op het scherm staan op 100%. Hierdoor kan het spel niet worden gestart. Iemand suggesties?

Bericht 1 van 4 (853 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA18 PS3 blijft hangen op "Zoeken naar trofeeën" scherm

EA SPORTS FC Team

Hey @erikthechain,

 

Ik ben dit probleem nog niet eerder tegengekomen, waar in FIFA 18 krijg je dit precies te zien?

 

Er zijn enkele dingen die je kunt proberen om het probleem op te lossen:

 

- Synchroniseer jouw trofeeën via het hoofdmenu van de PS3

 

Ga naar PlayStation Network > Trofeecollectie > Driehoekje > Synchroniseer met server

 

- Start jouw console opnieuw op

 

Sluit de PS3 compleet af en haal het stroomstekker uit de console, wacht 2 minuten en sluit alles weer aan en start de console op.

Jason.png
Bericht 2 van 4 (847 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA18 PS3 blijft hangen op "Zoeken naar trofeeën" scherm

★★★ Newbie

Hoi Jason,

 

Dank voor je reactie!

Probleem ontstaat direct na het opstarten van het spel. Er verschijnt dan een voortgangsbalk met de tekst "zoeken naar trofeeën". Het zoeken loopt netjes door tot 100% waarna de voortgangsbalk op het scherm blijft staan en er verder totaal niets meer gebeurt. Kan het spel dus niet starten en er werkt dan geen enkele knop op de controller. Enkel de knop om het spel weer af te sluiten. Zal morgen jou suggestie uit proberen en laat weten wat het resultaat was. Ondertussen worden andere reacties natuurlijk op prijs gesteld!

 

Gr. Erik

Bericht 3 van 4 (841 Weergaven)

Re: FIFA18 PS3 blijft hangen op "Zoeken naar trofeeën" scherm

★★★ Newbie

Heb jouw bericht per toeval gevonden, heb zelf ook nog een PS3 die ik nog wel eens gebruik voor oudere spellen die ik niet op PS4 heb, laatste spel is FIFA 16 dat ik hiervoor heb overigens. En sinds deze week ook zo'n soort gelijk probleem, maar bij mij blijft ie steken op 27% en kan verder niks doen, alleen via de hoofdknop op de controller kan ik 'm afsluiten. 

Laatst nog een grote systeemupdate gehad, maar daarna werkte de PS3 nog wel gewoon en ineens nu niet meer. Ik ga eens kijken naar de tips van degene die bij jou gereageerd heeft.

Groetjes, Jos

Bericht 4 van 4 (427 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help