FIFA 23 legacy op Nintendo switch foutmelding fut seizoen

door prisjeprei
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

FIFA 23 legacy op Nintendo switch foutmelding fut seizoen

★★★★ Novice

 

 

na het spelen van een aantal fut single player seizoenen kan ik de nieuwe wedstrijd niet meer starten, 

het spel word dan steeds afgesloten.

 

via de helpdesk heb ik begrepen dat dit waarschijnlijk een fout is waar zij naar gaan kijken.

heb jij dit probleem ook meld het bij de help desk zodat zij een beter beeld krijgen waar het probleem zit en hoe vaak het zich voordoet.

Bericht 1 van 42 (1.147 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: FIFA 23 legacy op Nintendo switch foutmelding fut seizoen

★★★★ Novice

ik heb het seizoen beëindigd  en een nieuw seizoen gestart het lijkt er op dat ik die wedstrijd weer gewoon kan spelen.

het seizoen waar hij op vast loopt begint wel standaard met de dezelfde tegenstander zag ik deze heb ik nu bewust even niet gekozen.

 

bedankt voor uw tip, ik had er helemaal niet bij stil gestaan dat ik het seizoen kon beëindigen.

 

In thread bekijken

Bericht 9 van 42 (1.052 Weergaven)

Alle reacties

Re: FIFA 23 legacy op Nintendo switch foutmelding fut seizoen

Community Manager
Hey @prisjeprei,

Krijg je toevallig ook een foutmelding? En heb je het spel al eens opnieuw geïnstalleerd?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 2 van 42 (1.101 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA 23 legacy op Nintendo switch foutmelding fut seizoen

★★★★ Novice

Hallo, EA_Leeuw,

 

ja ik heb hem opnieuw geinstalleerd, micro sd geformatteerd de nintendo gereset maar het probleem blijft helaas🙈

 

de melding die hij geeft is dat de software word afgesloten door een fout. Geen fout code of iets in die richting.

 

Toch bedankt voor je tip.

Bericht 3 van 42 (1.096 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA 23 legacy op Nintendo switch foutmelding fut seizoen

Community Manager
@prisjeprei, heeft het in het verleden wel eens gewerkt?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 4 van 42 (1.084 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA 23 legacy op Nintendo switch foutmelding fut seizoen

★★★★ Novice

EA_Leeuw 

 

 ja in het begin werkte het prima.

na het spelen van een aantal seizoenen kreeg ik deze melding

 

vorige week kreeg ik deze fout ook in eens bij het spelen van  het fut single player toernooi maar dit is verholpen na het resetten van de nintendo.

voor het singleplayer seizoen geldt dit helaas niet.

 

hij geeft de fout ook niet direct aan maar pas als je op het punt komt waar je normaal de wedstrijd kunt gaan spelen sluit hij het spel, wel is aan het plaatje en het feit dat de letters door elkaar staan waar je tegenstander normaal staat dat er iets niet goed gaat. zie bijgevoegde foto's

 

ik heb kunnen spelen tot div 4  en kan nu dus niet verder spelen.

Bericht 5 van 42 (1.073 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA 23 legacy op Nintendo switch foutmelding fut seizoen

[ Bewerkt ]
Community Manager

@prisjeprei, ah, oké. Die afbeeldingen lijken dezelfde teams te bevatten als waar dit rapport over gaat, op het EN AHQ forum.

 

Is het misschien mogelijk dat je dit probleem alleen maar bij één bepaalde match krijgt, tussen twee specifieke teams?

EA_LeeuwAHQ
Bericht 6 van 42 (1.068 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA 23 legacy op Nintendo switch foutmelding fut seizoen

★★★★ Novice

hallo EA_Leeuw,

 

dit lijkt inderdaad om dezelfde foutmelding te gaan, 

de wedstrijd waar hij bij mij op vast loopt is een wedstrijd tegen Granada FC 

 

ik weet niet tegen wie ik moest toen hij in de toernooi versie vast liep.

 

als het aan deze club ligt kan ik daar dan zelf iets aan doen om dit te verhelpen?

 

Bericht 7 van 42 (1.061 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA 23 legacy op Nintendo switch foutmelding fut seizoen

Community Manager
@prisjeprei, ben je in staat om een andere match te kiezen, tegen een ander team?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 8 van 42 (1.058 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA 23 legacy op Nintendo switch foutmelding fut seizoen

★★★★ Novice

ik heb het seizoen beëindigd  en een nieuw seizoen gestart het lijkt er op dat ik die wedstrijd weer gewoon kan spelen.

het seizoen waar hij op vast loopt begint wel standaard met de dezelfde tegenstander zag ik deze heb ik nu bewust even niet gekozen.

 

bedankt voor uw tip, ik had er helemaal niet bij stil gestaan dat ik het seizoen kon beëindigen.

 

Bericht 9 van 42 (1.053 Weergaven)

Re: FIFA 23 legacy op Nintendo switch foutmelding fut seizoen

Community Manager
@prisjeprei, goed om te lezen dat je zelf een omweg hebt gevonden om het probleem te vermijden. Mocht de situatie veranderen, laat het even hier weten. Ik ga dit probleem sowieso escaleren naar de FIFA-teams ter onderzoek.
EA_LeeuwAHQ
Bericht 10 van 42 (1.047 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help