FIFA 23 PC blijft hangen op laad scherm - 6 okt. '22

door troesjkini
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Fifa 23 blijft hangen bij openingsscherm

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Alle fifa games tot en met 22 doen het zonder problemen. Het probleem is begonnen met het sub programma Anticheat. Waardoor bij pc uitgaven veel problemen zijn. Bij consoles zijn er geen problemen in zoverre maar die werken op een ander manier.

Bericht 11 van 65 (959 Weergaven)

Re: Fifa 23 blijft hangen bij openingsscherm

★★★★ Novice

Product: FIFA 23
Platform:PC
Wat is het model van jouw systeem? Intel Core i7 -4770 CPU @ 3.40GHz, x-64 based
Wat is het AMD- of Nvidia Modelnummer van jouw videokaart? Nvidia GeForce GTX 650
Voer de grote van het geheugen in GB RAM = 8 Gb, 
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Archimagirus
Zie je deze bug alleen als je cross-play hebt geactiveerd? Nee
In welk speltype gebeurde dit? Opening algemeen
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? weet ik niet
Wat gebeurt er? Als ik mijn Fifa 23 op wil starten dan blijft die bij mij vast hangen bij het logo van Fifa 23 en gaat dan niet verder.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? De game zou moeten opstarten en het keuzemenu met Aftrap, Carrière, Aanpassen, etc. moeten tonen.

Bij meerdere pogingen heb ik gewacht; een keer wel meer dan 1 uur. Bij elke poging lijkt er wel op de een of andere manier 'speeltijd' geregistreerd te worden, want in de EA-app zie ik intussen bijna 3 uur speeltijd staan, ook al ben ik er geen enkele keer ingekomen.

 

Fifa23 - openingsscherm blijft hangen (Fifa23).PNG

Bericht 12 van 65 (943 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: fifa 23 blijft hangen begin logo

★★★★ Novice

Helaas volledig herkenbaar ... graag hulp en actie, ook voor mij!

 

***

 

Product: FIFA 23
Platform:PC
Wat is het model van jouw systeem? Intel Core i7 -4770 CPU @ 3.40GHz, x-64 based
Wat is het AMD- of Nvidia Modelnummer van jouw videokaart? Nvidia GeForce GTX 650
Voer de grote van het geheugen in GB RAM = 8 Gb, 
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Archimagirus
Zie je deze bug alleen als je cross-play hebt geactiveerd? Nee
In welk speltype gebeurde dit? Opening algemeen
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? weet ik niet
Wat gebeurt er? Als ik mijn Fifa 23 op wil starten dan blijft die bij mij vast hangen bij het logo van Fifa 23 en gaat dan niet verder.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? De game zou moeten opstarten en het keuzemenu met Aftrap, Carrière, Aanpassen, etc. moeten tonen.

Bij meerdere pogingen heb ik gewacht; een keer wel meer dan 1 uur. Bij elke poging lijkt er wel op de een of andere manier 'speeltijd' geregistreerd te worden, want in de EA-app zie ik intussen bijna 3 uur speeltijd staan, ook al ben ik er geen enkele keer ingekomen.

Fifa23 - openingsscherm blijft hangen (Fifa23).PNG

Bericht 13 van 65 (942 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: fifa 23 blijft hangen begin logo

Community Manager

Hi @troesjkini,

 

Om de technische rapporten goed te kunnen doornemen, zal het erg worden gewaardeerd als de gevraagde info en het DxDiag bestand ook bijgevoegd zouden worden.

Zie [GIDS] FIFA 23 - Hoe rapporteer ik een technisch probleem?

 

Dankjewel.

 


 

@Hoofd, je systeem voldoet niet aan de minimale vereiste specificaties om het spel te draaien. Je hebt een GTX 650, er is minimaal een GTX 1050 Ti nodig.

@OFF-Bart, zelfde voor jou. Je hebt minimaal een GTX 1050 Ti nodig. Jij lijkt een GTX 750 te hebben.

 

Zie onze website voor meer informatie: https://www.origin.com/store/fifa/fifa-23#store-page-section-requirements

EA_LeeuwAHQ
Bericht 14 van 65 (880 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Blijft al 2 weken hangen op startscherm

Community Manager
Hey @Wieterizer,

Ik heb je post samengevoegd met een al bestaand topic hierover.
Zie mijn bovenstaande post.

Dankjewel.
EA_LeeuwAHQ
Bericht 15 van 65 (876 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 23 blijft hangen bij openingsscherm

★★★ Newbie
@Hoofd Zit al ff met hetzelfde probleem, ik hoop dat dit snel opgelost kan worden want ik kan deze game niet meer refunden..
Ik heb dit probleem ook eens bij Battlefield 2042 gehad..
Bericht 16 van 65 (870 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 23 blijft hangen bij openingsscherm

Community Manager
Hey @1gramwietaub,

Zou je een DxDiag kunnen plaatsten?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 17 van 65 (866 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 23 blijft hangen bij openingsscherm

★★★ Newbie

Goed? nooit eerder gedaan

Bericht 18 van 65 (856 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 23 blijft hangen bij openingsscherm

★★★★★ Apprentice

Idem! Dit probleem heeft iedereen die ook onder de andere thread problemen bleef houden, geloof ik.

Volledige DXDIAG van mijn laptop bijgevoegd

Bericht 19 van 65 (847 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 23 blijft hangen bij openingsscherm

Community Manager

@edwinfellas @1gramwietaub, voor jullie is het beide zo dat je systeem niet de vereiste specificaties heeft om het spel te draaien.

 

@edwinfellas, jij hebt een NVIDIA GeForce GT 750M.

@1gramwietaub, goed gedaan, dankjewel. Jij lijkt een NVIDIA GeForce GTX 960M te hebben.

 

Zie deze pagina voor de minimale en aanbevolen systeemvereisten van FIFA 23 PC.

Je moet minimaal een (als je een Nvidia kaart wilt vergelijken) GeForce GTX 1050 Ti hebben.

 

Vandaar dat jullie deze problemen meemaken. Jullie systemen voldoen helaas niet aan de minimale vereisten om het spel (goed) te draaien.

EA_LeeuwAHQ
Bericht 20 van 65 (836 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help