Re: FIFA 23 - EA anticheat - Update

door Neophyterr
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

FIFA 23 - EA anticheat - Update

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey allemaal,

 

Ze zijn op de Engelse forums informatie aan het verzamelen over problemen met de EA anticheat. Sinds de release van FIFA 23 heeft het team een ​​aantal updates voor EA anticheat gepubliceerd. Als gevolg hiervan zien we dat het aantal spelers dat deze fouten hebben is verminderd. Dat gezegd hebbende, zien we dat er nog steeds spelers zijn die fouten melden en het team blijft werken aan het oplossen ervan. Als je nog steeds last hebt van EA anticheat fouten, ga dan alsjeblieft naar volgende link en volg de stappen daar:

https://answers.ea.com/t5/Technical-Issues/FIFA-23-EA-anticheat-Update/m-p/11970178

Bedankt! Standard smile

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 1 van 5 (2.683 Weergaven)

Re: FIFA 23 - EA anticheat - Update

★ Apprentice

ik ben al een uur aan het prutsen met die anti cheat

we zijn januari en nog steeds hebben we dit probleem? 

ik krijg mijn spel niet meer opgestart hierdoor terwijl ik deze morgen nog heb gespeeld 

ik vind dit grandioos schandalig 

Bericht 2 van 5 (1.884 Weergaven)

Re: FIFA 23 - EA anticheat - Update

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Ik heb  ook  alleen maar gezeik met die ea anti cheat wat een ellende zeg. 
Ook die nieuwe EA App is om te janken, sinds ik die gebruik heb ik niet anders dan problemen. 
Gelukkig hebben ik ergens Origin nog kunnen downloaden en werkt alles weer normaal.
Maar man man man hoe durven jullie deze troep te releasen.

Bericht 3 van 5 (1.874 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA 23 - EA anticheat - Update

★★ Novice

Wees blij dat je al kunnen spelen hebt... Ik heb die rodzooi ook gekocht en heb nog geen seconde gespeeld. Ik ben EA zo spuugzat dat ik op alle multi media de mensen afraad om nog wat van hen te kopen. 

Bericht 4 van 5 (1.724 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA 23 - EA anticheat - Update

★★★ Newbie

Als ik mijn fifa opstart op pc , woorden opgegeven moment gewoon me beeldschermen zwart en dan geeft tie aan dat er geen connectie meer is dan moet ik gewoon heel me stroomkabel uit de pc halen wil die het weer doen.

Kan iemand mij helpen

Bericht 5 van 5 (962 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help