Na 120 min uit fifa gegooid!

door wesleyver123
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

ea servers kunnen je verzoek op dit moment niet verwerken

[ Bewerkt ]
★★★★ Novice

Hey,

 

Ik ondervind een heel frusterend probleem. Elke keer als ik een fifa potje klaar mee ben. Gaat die laden blijft die laden en sluit die vervolgens af super hinderlijk.

Me psn tagg is hullie98 ik speel op playstation 

 

 

mvg

 

k heb 2 potjes gespeeld bij division rivals en won beide wedstrijden. Wanneer ik op verder klik, krijg ik een melding “ea servers kunnen je verzoek op dit moment niet verwerken, blablabla” 

ik verbind opnieuw met ea en ik zie dat beide wedstrijden als verlies hebben geteld?! Wat is dit nou weer voor onzin 

Bericht 21 van 39 (1.403 Weergaven)
0 Kudos

Re: ea servers kunnen je verzoek op dit moment niet verwerken

★★★★ Novice
@heie1987 @EA_Jason zou je me kunnen helpen alsjeblieft?
Bericht 22 van 39 (1.396 Weergaven)
0 Kudos

Re: ea servers kunnen je verzoek op dit moment niet verwerken

★★★★ Novice
@heie1987 @EA_Jason alsjeblieft alsjeblieft help me
Bericht 23 van 39 (1.393 Weergaven)
0 Kudos

Na 120 min uit fifa gegooid!

★★ Newbie

Product: FIFA 21
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Wesleyver123
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? FUT Champions
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 7/11/2020
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 18:25
Wat is je tijdzone? GMT (UTC)
Hoe vaak vindt de bug plaats? 50% - 99%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Zoeken in het systeem
Wat gebeurt er? Tijdens mijn laatste potje weekend league win ik met 5-4 in de verlening en word na het fluitsignaal uit fifa gegooid
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Laatste win erbij krijgen voor goud 3

...

Bericht 24 van 39 (1.321 Weergaven)

Re: Slechte servers ea sports

★ Novice

Hoi Hansbroekx,

Wat jij zojuist allemaal heb opgenoemd heb ik ook.

Het is echt heel irritant dat elke weekend mijn verbinding wordt verbroken in een beslissende weekend league potje.

Ik had dit ook al in fifa 20 en vindt het er op lijken dat alleen de duurste teams mogen winnen.

CORRUPTE ZOOI NOEM IK DIT!!

Ze moeten er voor zorgen dat hun servers is fatsoenlijk verloopt dan verbetering aan de spelers zelf!!

Maar nogmaals ben het helemaal met je eens.

 

Ik roep iedereen op, die hier problemen mee heeft, om ook dit te melden bij EA of waar dan ook.

Laat je horen zodat het gefixed kan worden!!!

Bericht 25 van 39 (1.338 Weergaven)

Server

★★★ Newbie

Makes van fifa 21 heb het gehad met jullie speel ik eindelijk draft ben aan het winnen en dan disconnect die vanzelf weer dit situaties haat ik fifa gewoon!!!!!😡😡😡😡😡🤬🤬

Bericht 26 van 39 (1.318 Weergaven)

Verbindingsproblemen en bugs

★★★ Novice

Ik begin het een beetje frustrerend te vinden nu. Het is ook vele malen erger dan andere jaren. Er word miljoenen verdiend aan de verkoop van het spel maar waarom kunnen er dan niet genoeg of of goede servers zijn bij EA?

 

Ik heb dit telefonisch ook al een paar keer gemeld en altijd word er zo gepraat dat het probleem bij mij ligt. Dit weet ik nu 200% zeker. Heb bekabelde aansluiting, dus aangepast in opdracht van klantenservice, spel opnieuw gedownload en geïnstalleerd, enzovoort.

 

Ik vind nu ook dat een compensatie zeker op zijn plaats is. Ik heb vooral de laatste 3 jaar veel geld uitgegeven aan FIFA en daar zal EA wel blij mee zijn, maar compenseren doen ze nooit. Ook niet als je ook al vaker problemen gemeld hebt hier en ze dus ook helpt.

 

Mvg,

Hans

 

@EA_Jason 

 

Ps, als ik op jullie Q&A via " melden van een bug" iets wil melden kan ik geen onderwerp toevoegen, vandaar via hier gemeld.

Bericht 27 van 39 (1.317 Weergaven)

Re: Verbindingsproblemen en bugs

EA SPORTS FC Team

Hey @Hansbroekx,

 

Het melden van een bug is alleen voor het melden van bugs. Bugs zijn fouten die elke keer voorkomen en die wij ook kunnen reproduceren door dezelfde stappen uit te voeren. Je krijgt hier dan ook geen reactie op. 

 

Verbindingsproblemen zijn normaal gesproken geen bugs en als er een probleem aan onze kant is, dan kondigen we dat meestal aan op de Socials en met een banner op het forum. 

 

Wat heeft onze helpdesk aan jou gevraagd om te doen en welke foutmelding kom je tegen?

Jason.png
Bericht 28 van 39 (1.310 Weergaven)
0 Kudos

Fut champs disconnect

★ Novice

Why is EA always stating that i broke the connection to the game. I have never ragequitted. It is just their server that costs me losses in fut champs and match coins.

 

I get a connection loss and I was kicked back to the home screen while only my EA server connection is down. Not my PSN network or Internet at home. So It's surely their issue, not mine.

 

 

 

 

Bericht 29 van 39 (1.309 Weergaven)
0 Kudos

Fut champs win niet erbij

★★★ Newbie

Hallo EA, ik speelde zojuist een wedstrijd in de Fut Champions speltype en ik stond 3-1 voor. Ik kreeg een melding dat de verbinding met de tegenstander verbroken was en dit lag niet aan mij. Ik heb hiervoor geen winst en geen verlies voor gekregen, maar er zijn wel contracten van mijn spelers afgegaan en hun statistieken zijn ook bijgewerkt. Wat nu?

Bericht 30 van 39 (1.314 Weergaven)
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help