FIFA 21 Disconnect - Rival & FUT Champions

door Boetinde
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

FIFA 21 Disconnect - Rival & FUT Champions

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

I have played 14 futchamps games and lost the connection 6 times. 4 times when I was winning. My internet is super but the servers are so bad can I get a compensation? 

Bericht 18 van 39 (5.240 Weergaven)

Fifa 21 verbinding verbreekt telkens

★★★ Newbie

Bij alle online modussen in verbreekt in ongeveer 60-70% van de wedstrijden die ik speel de verbinding in de eerste minuten van de wedstrijd. Altijd tussen minuut 2-8. Het beeld bevriest voor 2 a 3 seconden en dan verbreekt de verbinding. Als het niet in de eerste paar minuten gebeurd kan ik de hele wedstrijden zonder problemen uitspelen.  Mijn internetverbinding is goed en het probleem komt voor of ik nou met een directe kabelverbinding speel of via WiFi. In FUT geeft hij de melding “verbinding met de tegenstander is verbroken” en word ik terug gestuurd naar het FUT-menu. Er word dus niet uitgelogd van FUT. De wedstrijd is dan niet gewonnen of verloren maar het kost wel contracten.

Bericht 1 van 39 (5.253 Weergaven)
0 Kudos

Slechte servers ea sports

★★★ Novice

Hoe kan het dat een miljarden bedrijf als ea-electronics geen fatsoenlijke servers heeft waar gewoon zonder problemen op gespeeld kan worden door de miljoenen spelers die veel geld uitgeven voor een nieuw spel en voor aankopen in het spel.

Elk jaar is het hetzelfde en steek je veel tijd in squad building, division rivals of weekend league maar word je te vaak uit het spel gegooid doordat de verbinding met de servers verbroken is of door andere meldingen die met problemen bij ea te maken hebben. Vaak haal je dan uiteindelijk niet je gewenste resultaat aan het einde van de competities. HEEL FRUSTREREND!! Heb al veel dure pakketten en fifa coins misgelopen 

Als je dan ea belt (want alleen in het Engels kan want een nederlands callcenter is te duur) dan ligt het nooit aan hun. Jou verbinding is niet goed dan.. ik heb 100mb/s met vaste kabel. Allerlei instellingen al veranderd in overleg met hun technische afdeling maar niks helpt. Ik vind een compensatie niet meer dan normaal als er veel misgaat van de kant van EA. Maar nee hoor. Begin maar weer opnieuw en hoop dat je deze keer niet te vaak uit het spel gegooid word of koop zelf maar pakketten. Hele slechte service van ea en daar verbeterd niks aan in de loop der jaren.

Ik speel fifa al jaren en vind het een mooi en heel leuk spel maar dit is echt een heeeel groot minpunt.

Bericht 2 van 39 (5.239 Weergaven)

de verbinding met je tegenstander is verbroken

★★ Novice

Ik kan al 2 dagen lang geen enkele wedstrijd online spelen. een gewone Squad Battle gaat prima maar zodra ik een tegenstander probeer te zoeken krijg ik elke keer de foutmelding. eerst komt "laden...."  en vervolgens "de verbinding met je tegenstander is verbroken."
Dit is in de ochtend zo, in de middag en in de avond. EA Help stuurt je alleen naar dit Answers HQ. waar vooralsnog geen antwoord op deze kwestie gegeven is.

We betalen met zijn allen een hoog bedrag voor dit spel, een beetje service mag daar ook wel tegenover staan. Niet alleen qua bugs zoals dit maar ook bij het helpen van dit soort problemen. Anyways, Ik hoop dat je me kan helpen, en met mij zat anderen zo te lezen, met dit probleem.

Bericht 3 van 39 (5.271 Weergaven)

Help geen verbinding (na) de wedstrijd

★★★ Newbie

Na het einde van een wedstrijd rivals of Squad  bij het laden van de uitslag resultaten blijft hij laden en kan ik niks meer daarna de wedstrijd 3-0 verloren van alles geprobeerd maar heb dit nu al 20 wedstrijden op rij 

 

 

help 

Bericht 4 van 39 (5.236 Weergaven)
0 Kudos

Fifa disconnect

★ Novice

1 potje rivals en 1 potje squad battles zijn gedisconnect door fifa zelf midden in de game. Natuurlijk was ik ze ook aan het winnen dus ik zou graag mijn verlies pitjes terugkrijgen.  Er komt een pop-up melding en er staat "De EA-servers kunnen je verzoek op dit moment niet verwerken.probeer het later nog eens"

 

Alvast bedankt

 

R

Bericht 5 van 39 (5.235 Weergaven)
0 Kudos

Re: de verbinding met je tegenstander is verbroken

★★ Novice

Update. Ik heb heel even 2 wedstrijden kunnen spelen dus ik besloot Weekend league te verzilveren..
Je raadt het al, ik kan weer geen enkele wedstrijd spelen, en ga dus nu mooi mijn weekend league verkloten.
Ik mag hopen dat ik donderdag gewoon weer dezelfde beloning krijg als vorige week weekend league, maar ondertussen wil ik gewoon kunnen spelen.
Ik zit al 4 dagen achter elkaar op die knoppen te rammen in de hoop dat ik een keer kan spelen en ondertussen is er niemand bij EA die zich geroepen voelt om te reageren op mensen, hulp aan te bieden of dit probleem een beetje snel te verhelpen. Waardeloos

Bericht 6 van 39 (5.251 Weergaven)
0 Kudos

FUT CHAMPS DC LOSS

[ Bewerkt ]
★★★ Novice
  • I was in the mids of a game  , 5-3 infront. After an attack i make 6-3. The game dc so i think "great a ragequit"  i get thrown out of fut and it counts as a dc loss.  Recorded it by ps play.

 

What the hell is going on. I kinda need my win please. 

 

Dont come with connection *. I play on cable got steady internet. This was a ragequit and it gave me the loss

 

 

Ps cant upload the footage , size to big. (Its a 20sec video , you kidding right?)

Bericht 7 van 39 (5.245 Weergaven)
0 Kudos

Er is een fout opgetreden. Je loopt niet meer synchroon met de online wedstrijd.

★ Novice

Product: FIFA 21
Platform:PC
Wat is het model van jouw systeem? PC
Wat is het AMD- of Nvidia Modelnummer van jouw videokaart? AMD 5700xt
Voer de grote van het geheugen in GB in 32 gb ram 1 tb SSD
Wat is jouw gamertag/PSN ID? viezejew
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Profclubs
Hoe vaak vindt de bug plaats? 50% - 99%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Gebeurt tijdens de game waardoor ik eruit wordt gegooid.
Wat gebeurt er? Krijg random op 10 potjes per avond minimaal 3x dat ik eruit wordt gegooid met de melding Er is een fout opgetreden. Je loopt niet meer synchroon met de online wedstrijd.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Dat ik door kan spelen Standard smile

Deze printscreen is in windowed mode genomen. Normaliter speel ik uiteraard fullscreen. Dit gebeurt tijdens de game, ik druk verder geen alt+ tab of wat dan ook.

Bericht 8 van 39 (5.117 Weergaven)

Fut disconnect

★★ Newbie

Fifa 21 ultimate team disconnect zomaarr midden game

Bericht 9 van 39 (5.254 Weergaven)
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help