Disconnect weakend league

door Borrusia_Bassi
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Fut disconnect

★★★ Newbie

ik heb precies hetzelfde. 3x tijdens een potje squad battles deze week waarbij ik op legendarisch met minstens 2 of 3 doelpunten verschil voor stond. ook een keer na een gewonnen pot rivals. verbinding viel weg en heb er een verlies bij gekregen en ben vaardigheidsbeoordeling kwijtgeraakt aan dat potje 

Bericht 10 van 39 (1.851 Weergaven)
0 Kudos

Na gewonnen wedstrijd ea server disconnect

★★ Novice

Ik heb 2 potjes gespeeld bij division rivals en won beide wedstrijden. Wanneer ik op verder klik, krijg ik een melding “ea servers kunnen je verzoek op dit moment niet verwerken, blablabla” 

ik verbind opnieuw met ea en ik zie dat beide wedstrijden als verlies hebben geteld?! Wat is dit nou weer voor onzin 

Bericht 11 van 39 (1.808 Weergaven)

Disconnect EA servers

★★★ Newbie

Product: FIFA 21
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? nick1-feyenoord
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? FUT Champions
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 6-11-2020
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 16:38
Wat is je tijdzone? GMT (UTC)
Hoe vaak vindt de bug plaats? 0% - 9%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Bij de data van de servers komen
Wat gebeurt er? Ik stond 4-1 voor, ging 12-1 , maar kreeg een disconnect omdat de EA servers er plotseling uit lagen.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? De onterechte verliespartij terugdraaien.

Wederom een disconnect om 16:40 , terwijl ik in de PSN party nog verbinding had. Stond 4-1 voor.

Bericht 12 van 39 (1.704 Weergaven)
0 Kudos

FUT champ wedstrijd disconnect!

★ Novice

Bij penalty reeks disconnect de servers van ea waardoor mijn wedstrijd is verloren gegaan. Waarom is jullie probleem mijn probleem geworden? Jullie servers zijn zwak daardoor wordt ik eruit gegooid en mijn wedstrijd is verloren? Waarom?

 

Graag per direct oplossen! Elke week is het feest met jullie servers. Jullie verdienen bakken met geld kom op zeg.

Bericht 13 van 39 (1.804 Weergaven)

Re: FUT champ wedstrijd disconnect!

★ Novice

Graag wil ik mijn wedstrijd terug! Jullie probleem is niet mijn probleem, ik speel hem wel opnieuw maar ik wil niet een verloren wedstrijd omdat jullie zwakke servers hebben!

Bericht 14 van 39 (1.803 Weergaven)

Verbinding

★★★ Newbie

Beste EA.

 

tijdens het spelen ervaar ik slechte verbinding. Ik heb glasvezel netwerk wat normaliter goed moet gaan. Ik ontvang op het moment 200MB verbinding. En alsnog weet ik eruit te vliegen of de hele tijd stotterende verbinding. Ik ben het zo zat dat ik mijn joystick in elkaar heb geramd. 

doe wat aan die klote verbinding. Ik speel al jaren fifa en ben één fanantieke speler. Ik ben gedegradeerd van divisie 8 naar 10

 

graag probleem oplossen

Bericht 15 van 39 (1.798 Weergaven)
0 Kudos

Re: Er is een fout opgetreden. Je loopt niet meer synchroon met de online wedstr

★ Novice

Inmiddels iedere potje geworden.

Bericht 16 van 39 (1.710 Weergaven)
0 Kudos

Disconnect weakend league

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Hey, sometimes when i play a game of fifa. it just disconects. and i get a lost. i am now going 7-3 in the weakend league and 2 of those losses were from unfair discconects. please help me. my internet is great so that is not the problem. i play on pc

Bericht 17 van 39 (1.819 Weergaven)

Re: CONNECTION FUTCHAMPS

★★★ Novice
@Boetinde I have the same! I read about a glitch people use this to not lost games. I have 1 name that use it can i report HIM here?? I am done with this 💩 game!! Ea dont fix anything
Bericht 19 van 39 (1.792 Weergaven)

Re: Disconnect weakend league

★★★ Novice
@Borrusia_Bassi Cheaters in game i have the same
Bericht 20 van 39 (1.800 Weergaven)
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help