Re: Probleem bij fut

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Voortdurende disconnectie

★★★★★ Newbie

Net zoals vele andere spelers krijg ik opeens in een match een disconnectie toegewezen en dit gebeurt vooral in de 90ste minuut wanneer ik uiteraard voorsta of gelijkspeel. Zo heb ik nu al drie keer gehad dat ik bij de beslissende pot voor in divisie 1 te geraken er opeens wordt uitgegooid terwijl mijn internet met kabel is en gewoon prima werkt. Op deze manier kan het echt niet meer hoor, ik verwacht een compensatie op mijn account Michiel258, want door de slechte servers loop ik heel wat munten en skillpunten mis. 

Bericht 31 van 39 (3.183 Weergaven)
0 Kudos

Re: Fifa disconnect

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Is het probleem al opgelost? Heb namelijk precies hetzelfde na elke potje geeft ie aan de ea servers kunnen je verzoek op dit moment niet verwerken wat niet fijn is

 

Aangepast door EA_Neil. Snap dat het niet tof is dat dit gebeurt maar pas toch even op het taalgebruik.

Bericht 32 van 39 (2.953 Weergaven)
0 Kudos

Re: Fifa disconnect

Community Manager (retired)
@Pvbafbouw Is dit begonnen na het spelen van veel vriendschappelijke wedstrijden toevallig? Gebeurt dit nog steeds elke keer?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 33 van 39 (2.917 Weergaven)
0 Kudos

Re: Probleem bij fut

★★★ Novice
@EA_Jason ik was bezig in een match fut champions moest nog 1 win halen voor goud 3 het stond 7-1 de tegenstander leavt ineens komt er op mijn scherm meld je weer aan bij de A
EA-servers ik log me terug in zonder problemen opeens heb ik die win helaas niet gekregen kun je dat regelen voor me ?
Bericht 34 van 39 (2.653 Weergaven)
0 Kudos
Highlighted

Re: Probleem bij fut

Community Manager (retired)
@patronyouss Hey!

Ik heb jouw berichtje even overgezet want hij stond in een oudere discussie die over een ander onderwerp ging.

Gebeurt dit vaker en heb je daarbij ook wel eens last van wat wij speed-up lag of rubberbanding noemen? Dit is wanneer het spel vast lijkt te lopen en dan ineens versneld tijdens het spelen?

Helaas hebben we aan onze kant geen manier om wedstrijden die op deze manier verloren zijn te vergoeden of aan te passen, sorry Frown

We raden aan wat stappen te proberen op: https://help.ea.com/nl/help/faq/connection-troubleshooting-basic/ mocht dit erg vaak voorkomen.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 35 van 39 (2.640 Weergaven)
0 Kudos

Re: Probleem bij fut

★★★ Novice
@EA_Neil ik moest gewoon mijn fut sluiten en toen kreeg ik mijn punten dus er is geen probleem meer
Bericht 36 van 39 (2.637 Weergaven)

Re: Probleem bij fut

Community Manager (retired)
@patronyouss

Nou dat is goed nieuws om te horen, phew! In dat geval was het waarschijnlijk de tegenstander die problemen had of het spel verlaten had voordat die afgelopen was.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 37 van 39 (2.623 Weergaven)
0 Kudos

Re: de verbinding met je tegenstander is verbroken

★★★ Newbie

Ik heb precies het zelfde. Iemand tips hoe ik dit weg kan laten gaan?

 

Bericht 38 van 39 (2.609 Weergaven)
0 Kudos

Re: de verbinding met je tegenstander is verbroken

Community Manager

Hey allemaal, 

 

Aangezien dit een zeer oud topic is, gaat hij op slot.

 

Mocht je nog steeds eventueel last hebben van dit (of een ander) probleem, dan wordt het geapprecieerd als je hierover een nieuw topic aanmaakt.

 

Dankjewel!

EA_LeeuwAHQ
Bericht 39 van 39 (934 Weergaven)
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help