FIFA 2018 start niet meer op

door Ivantocarus
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

FIFA 2018 start niet meer op

★ Novice

Na verschillende pogingen om het te laten werken (red. opnieuw installeren, pc vanaf scratch installeren, virus-scanner aan/uit etc...) kan ik nog steeds niet FIFA 2018 spelen.

Het heeft ongeveer 3 maanden gewerkt en toen hield het er mee op. Wat kan ik nu nog doen om ervoor te zorgen dat ik het weer kan spelen??

 

Greetz,

 

Ivantocarus

Bericht 1 van 8 (2.232 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: FIFA 2018 start niet meer op

EA SPORTS FC Team

Sorry voor de late reactie, probeer eens de PS4 opnieuw op te starten of het spel opnieuw te installeren Standard smile

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 8 van 8 (2.201 Weergaven)

Alle reacties

Re: FIFA 2018 start niet meer op

EA SPORTS FC Team

Hoi @Ivantocarus,

 

Het hangt er helemaal vanaf welke foutmelding je te zien krijgt of wat er gebeurt. 

 

Aangezien je het wel eerder hebt kunnen spelen, lijkt het erop dat jouw PC wel voldoet aan de minimale systeemvereisten. Misschien dat er een third party programma op jouw computer zit die het probleem veroorzaakt, maar dit is te checken aan de hand van de foutmelding en de MsInfo32.

Jason.png
Bericht 2 van 8 (2.221 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA 2018 start niet meer op

★ Novice

Bedankt voor je reactie Jason,

 

Ik krijg geen foutmelding te zien. Ik start het spel op en kom in het laadscherm voordat je de taal selecteert. 
Van daaruit wordt ik meteen weer het spel uit gegooid. 

Ik heb mijn gehele pc opnieuw geïnstalleerd, zeg maar dezelfde situatie, programma's etc. als toen ik het wel kon spelen, met een dubbel check

of er niks voor een conflict zorgde met FIFA. Maar het heeft niet mogen baten. 

Bijgesloten wel nog mijn dxdiag, misschien dat daar iets uit te halen is voor u.

Bericht 3 van 8 (2.216 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA 2018 start niet meer op

EA SPORTS FC Team

Geen probleem, ik ben hier om te helpen Standard smile

 

Uit jouw DxDiag kan ik niets vreemds vinden; hardware voldoet aan de eisen, redelijk nieuwe drivers en alleen een RADAR error bij FIFA 18.

 

Probeer eens om een Schone Start van Windows uit te voeren en start dan alleen Origin en FIFA op. Op deze manier testen we of het probleem wordt veroorzaakt door andere programma's.

Jason.png
Bericht 4 van 8 (2.212 Weergaven)

Re: FIFA 2018 start niet meer op

★★★ Newbie
Ok
Bericht 5 van 8 (2.204 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA 2018 start niet meer op

★★★ Newbie
Bij mij loopt het ook vast maar op ps4 kunt u mij aub helpen het is dringend
Bericht 6 van 8 (2.203 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA 2018 start niet meer op

★★★ Newbie

Her start ook bij mij niet op op mijn Playstation 4 kunt u mij aub helpen

 

Bericht 7 van 8 (2.198 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA 2018 start niet meer op

EA SPORTS FC Team

Sorry voor de late reactie, probeer eens de PS4 opnieuw op te starten of het spel opnieuw te installeren Standard smile

Jason.png
Bericht 8 van 8 (2.202 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help