Re: FIFA 20 start niet op

door Mosje89
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

FIFA 20 start niet op

★★★★★ Novice

Sinds de laatste update van vandaag (24-09) start mijn FIFA 20 op geen enkele mogelijkheid meer op. Vanaf orgin kan ik nog wel het opstartscherm van FIFA 20 omhoog krijgen maar als ik op Spelen druk gebeurt er he-le-maal niks.

 

Wat kan ik hieraan doen?

 

Eerdere oplossing op verschillende forums (van eerdere versies waarbij het probleem ook speelde) werken niet.

Bericht 1 van 16 (4.420 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: FIFA 20 start niet op

★★★★★ Novice

Geen van bovenstaande punten leek te werken maar ik heb ondertussen zelf de oplossing gevonden. Ik bleek in mijn radeon software FIFA 20 handmatig te moeten toevoegen aan mijn lijst met spellen. Op deze manier start hij bij mij weer op.. wellicht een handige tip als andere mensen tegen hetzelfde probleem aanlopen. In ieder geval bedankt voor de reactie!

In thread bekijken

Bericht 3 van 16 (4.377 Weergaven)

Alle reacties

Re: FIFA 20 start niet op

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Hey @Mosje89,

 

Hier zijn alvast wat standaard tips die je kunt proberen:

 

  • Start de computer opnieuw op
  • Voer Origin.exe en FIFA 20 uit als Administrator
  • Repareer FIFA 20 door in Origin met de rechtermuisknop op FIFA 20 te klikken en te kiezen voor Repareren
  • Schakel jouw Firewall en Virusscanners tijdelijk uit
  • Update jouw drivers
  • Leeg de cache van Origin
  • Voer een schone start van Windows uit, start daarna alleen Origin en FIFA 20 op. Werkt dat wel? Start dan 1 voor 1 jouw programma's op om te zien welke het probleem veroorzaakt 
Jason.png
Bericht 2 van 16 (4.385 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA 20 start niet op

★★★★★ Novice

Geen van bovenstaande punten leek te werken maar ik heb ondertussen zelf de oplossing gevonden. Ik bleek in mijn radeon software FIFA 20 handmatig te moeten toevoegen aan mijn lijst met spellen. Op deze manier start hij bij mij weer op.. wellicht een handige tip als andere mensen tegen hetzelfde probleem aanlopen. In ieder geval bedankt voor de reactie!

Bericht 3 van 16 (4.378 Weergaven)

Re: FIFA 20 start niet op

EA SPORTS FC Team
@Mosje89 Bedankt voor de tip!

Was het zo dat FIFA 20 dus opstartte met de onboard chipset (voor video) in plaats van met jouw Radeon videokaart?
Jason.png
Bericht 4 van 16 (4.358 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA 20 start niet op

★★★★★ Novice

Dat weet ik niet zeker. De .exe was zeer kort zichtbaar bij de actieve processen (via taakbeheer). Ik denk dat het eerder te maken had met mijn Radeon-instellingen die er dus eigenlijk niet waren. Onderstaand een klein printscreentje van waar ik deze heb kunnen toevoegen;

 

radeon.png

Bericht 5 van 16 (4.346 Weergaven)

Re: FIFA 20 start niet op

EA SPORTS FC Team
@Mosje89 Ah zo, op die manier forceer je FIFA 20 om gebruik te maken van jouw videokaart met de geoptimaliseerde instellingen Standard smile
Jason.png
Bericht 6 van 16 (4.287 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA 20 start niet op

★★★★ Novice

Hallo, Ik heb ongeveer hetzelfde bij komt het scherm van ‘Spelen’ klik ik daar vervolgens op laad die, ben ik op persoonlijke instellingen druk ik daar op. Krijg ik vervolgens live wedstrijden downloaden te zien en weg ben ik..... Aftrap kom ik ook niet verder mee..en bij career mode kan ik mijn karakter niet aanpassen. Kan U mij helpen?

Bericht 7 van 16 (4.118 Weergaven)

Re: FIFA 20 start niet op

★★ Novice


Ik heb het zelfde probleem maar dan op de Xbox one s 

Bericht 8 van 16 (3.987 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA 20 start niet op

★★ Novice
@Niels04kvz Ik heb het zelfde probleem is echt irritant
Bericht 9 van 16 (3.986 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA 20 start niet op

★★★ Newbie
@Jobbe006 Ik heb dit probleem ook...
Bericht 10 van 16 (3.931 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help