FIFA 20 geen commentaar meer met EA Desktop

door polopolo150
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

FIFA 20 geen commentaar meer met EA Desktop

★★ Novice

Hoi,

 

Ik wou via Xbox Game Pass met EA Desktop FIFA 20 spelen. Hiervoor had ik het via Origin geinstalleerd en werkte het prima maar nu ik heb opnieuw heb moeten downloaden werkt het commentaar niet meer. Zowel de Engelse download als de Nederlandse download werkt niet meer.

Bericht 1 van 7 (1.003 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: FIFA 20 geen commentaar meer met EA Desktop

★★ Novice
@EA_Neil Het is gefixed. Standard smile Af en toe het spel opnieuw geinstalleerd en vandaag werkte het met Nederlands commentaar!

In thread bekijken

Bericht 6 van 7 (896 Weergaven)

Alle reacties

Re: FIFA 20 geen commentaar meer met EA Desktop

Community Manager (retired)
Hey @polopolo150,

Sorry om te horen dat je geen commentaar meer lijkt te hebben. Is dit nadat je de Origin versie manueel verwijdert had? Loopt hij vast qua downloaden in EA Desktop zelf of kun je in-game niet wisselen?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 2 van 7 (997 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA 20 geen commentaar meer met EA Desktop

★★ Novice
@EA_Neil Dit is inderdaad na het Origin versie manueel verwijderen omdat ik in Origin zowel de orignele als de trial versie van FIFA 20 zag staan. Ik wou de trial verwijderen maar die verwijderde dus beide games.

De download via EA Desktop werkt gewoon. Echter wanneer ik het spel hoor ik geen commentaar en het kiezen van een taal van commentaar is niet mogelijk. Dit zowel via de Engelse als de Nederlandse versie van het spel via EA Desktop. Helaas moet ik EA Desktop gebruiken om het spel te kunnen spelen via Xbox Game Pass.
Bericht 3 van 7 (988 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA 20 geen commentaar meer met EA Desktop

Community Manager (retired)
@polopolo150,

Bedankt voor de informatie. We hebben nog geen andere rapporten gekregen over Fifa 20 maar wel over andere games waar mogelijk de taal ook niet lekker liep. Helaas is de EA Desktop nog in beta maar ik zal zien wat ik door kan spelen voor je. Je kunt zelf ook een rapport insturen via de 3 streepjes > help > EA error reporter.

Kun je ons laten welke taal EA Desktop zelf staat en of het helpt te switchen tussen deze talen?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 4 van 7 (980 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA 20 geen commentaar meer met EA Desktop

★★ Novice
@EA_Neil EA Desktop staat in het Engels en Nederlands staat er niet tussen. Ik zal kijken of ik een error reporter kan doen.
Bericht 5 van 7 (970 Weergaven)

Re: FIFA 20 geen commentaar meer met EA Desktop

★★ Novice
@EA_Neil Het is gefixed. Standard smile Af en toe het spel opnieuw geinstalleerd en vandaag werkte het met Nederlands commentaar!
Bericht 6 van 7 (897 Weergaven)

Re: FIFA 20 geen commentaar meer met EA Desktop

Community Manager (retired)
Hey @polopolo150,

Super om te horen dat het reeds opgelost is!

Het team is constant bezig met dingen toevoegen aan EA Desktop als de toekomst als het game platform voor ons. Grote kans dat sinds de benodigde bestanden toegevoegd zijn en het herinstalleren deze bestanden gedownload heeft.

Erg blij om dit te horen en zal het doorgeven.

Een prettig weekend toegewenst en veel speelplezier!

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 7 van 7 (890 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help