Re: Nieuw ea account

door Benjifc92
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Nieuw ea account

EA SPORTS FC Team

Goedemiddag @Benjifc92,

 

Ik heb jouw topic samengevoegd met het algemene topic over hacked accounts. Er staat in principe alle informatie in die je nodig hebt om hulp te krijgen bij hacked accounts.

 

Het is eigenlijk niet nodig om een nieuw account aan te maken, aangezien het niet zal lukken om een nieuw PSN account eraan te koppelen. Het beste dat je dus kunt doen is contact opnemen met onze helpdesk om te zien of het mogelijk is om weer toegang te krijgen tot jouw EA Account zodat je weer verder kunt spelen zonder een nieuw account aan te maken en te koppelen.

 

Onze helpdesk is te bereiken via: https://help.ea.com/en/contact-us/

 

 

Jason.png
Bericht 11 van 19 (2.567 Weergaven)
0 Kudos
Highlighted

Re: Nieuw ea account

★ Apprentice

@EA_Jason  dit helpt niks ik krijg 0.0 gehoor.  Speel als zo lang fifa en kan niet eens  op m'n account komen puur omdst ik m'n wachtwoord niet kan wijzigen omdat die in een email komt die ik niet kan gebruiken echt heel frustrerend dit. 

Bericht 12 van 19 (2.481 Weergaven)
0 Kudos

Re: Nieuw ea account

EA SPORTS FC Team

Dat is vreemd @Benjifc92, onze helpdesk is te bereiken.

 

De Nederlandse helpdesk is te bereiken via de mail, maar in dit geval is het beter om een chat te beginnen of om te bellen.

 

Chats en hulp via de telefoon gaan in het Engels. Daar stel je de regio op EA Help in op United States (link in mijn vorige bericht), daarna vul je alle gegevens juist in en begin je of een chat, of een telefoongesprek in het Engels. 

Jason.png
Bericht 13 van 19 (2.472 Weergaven)
0 Kudos

Re: Nieuw ea account

★ Apprentice

@EA_Jason okee ik kijk wel even heb nieuw psn account gemaakt en nieuwe ea  kan in ieder geval spelen begin wel weer op0 met alles.  

Bericht 14 van 19 (2.467 Weergaven)
0 Kudos

Re: Nieuw ea account

★ Apprentice

@EA_Jason  wat is het Nederlandse mail adres dan. 

Bericht 15 van 19 (2.466 Weergaven)
0 Kudos

Re: Nieuw ea account

EA SPORTS FC Team

Er is geen mail adres, maar tijdens het aanmaken van een verzoek op EA help met de link die ik gaf kan je in sommige gevallen ook per mail contact opnemen. 

 

Maar er is een grote kans dat ze je naar de chat of telefonische support wijzen. 

Jason.png
Bericht 16 van 19 (2.458 Weergaven)
0 Kudos

Re: Nieuw ea account

★ Apprentice

@EA_Jason  oké ik ga de chat proberen  bedankt. 

Bericht 17 van 19 (2.446 Weergaven)
0 Kudos

Re: Nieuw ea account

EA SPORTS FC Team
@Benjifc92 Was het nog gelukt?
Jason.png
Bericht 18 van 19 (2.416 Weergaven)
0 Kudos

Re: Nieuw ea account

★ Apprentice

@EA_Jason  nog geen reactie terug.  Maar duurt allemaal veel te lang ga wel met nieuwe account.   Ellende om een email adress te wijzigingen. Maarja het is niet anders 

Bericht 19 van 19 (2.399 Weergaven)
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help