Gehackes

door Biggbub
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

FIFA 20 Hacked Account

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie
  • Hallo mijn e-mail account en fifa account is ge hackt en nu hebben ze mijn 190k gepikt kunt u mij helpen 
Bericht 4 van 19 (3.937 Weergaven)
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

FIFa 20 Hacked Account

EA SPORTS FC Team

Hallo allemaal,

 

Ik heb wat topics hierover samengevoegd om alle informatie op 1 plaats te houden zodat iedereen hier terecht kan wanneer ze het vermoeden hebben dat het account door iemand anders overgenomen is. 

 

Hopelijk is deze guide een beetje duidelijk, maar als je nog vragen hebt dan kan je ze in dit topi stellen.

 


 

Wat je moet doen als je EA-account gehackt is

 

Wanneer je het vermoeden hebt dat er iemand anders op jouw account zit/zat, dan is de eerste stap om het account opnieuw te beveiligen. 

 

 

Spoiler

Als je denkt dat je account is gehackt, maar je kan er nog steeds op inloggen, volg dan de volgende stappen om je account te beveiligen.

  1. Wis je browser-cache.
    • Dit verwijdert de online informatie zoals bijvoorbeeld oude wachtwoorden. 
  2. Kies een nieuw wachtwoord voor je EA-account.
    • Kies een sterk, uniek wachtwoord en gebruik hiervoor een combinatie van letters, cijfers en speciale tekens. 
  3. Stel een nieuw wachtwoord in voor het e-mailadres dat je gebruikt voor je EA-account.
  4. Schakel Aanmeldingsverificatie in als extra beveiligingsstap.
    • Hierdoor krijg je een code toegestuurd om je identiteit mee te verifiëren wanneer vanaf een nieuw apparaat wordt aangemeld met jouw EA-account.

Je account zal weer veilig moeten zijn nadat je deze stappen hebt gevolgd. Hou je account goed in de gaten voor verdachte activiteit en neem contact met ons op wanneer je vermoedt dat er iets niet helemaal in orde is.

 

EN WAT ALS IK EA-GAMES OP CONSOLES SPEEL?

 

Voor de meeste EA-games die je op console speelt, moet je minstens één keer inloggen op je EA-account.

 

Als je console-accounts zijn gekoppeld aan je EA-account, dan is het verstandig om die accounts ook opnieuw te beveiligen. Dit kan het makkelijkst door op je pc in te loggen op je account en de bovenstaande stappen te volgen.

Wat als ik geen toegang meer heb tot mijn account?

 

In dat geval zal je contact op moeten nemen met onze helpdesk. Let er op dat onze Nederlandstalige helpdesk tijdelijk niet te bereiken is, maar dat je nog wel in het Engels een chat kunt beginnen. Dit doe je door op EA Help de regio in te stellen op United States en dan onderstaande stappen te volgen:

 

Spoiler

Klik op Neem contact met ons op boven aan de pagina op EA Help. Hou de volgende informatie bij de hand wanneer je contact met ons opneemt:

 

  1. Het oorspronkelijke e-mailadres van je EA-account
  2. De betreffende gebruikersnamen of console-id's (bijv. Xbox Live gamertags of PlayStation™ Network online-id's) die gekoppeld zijn aan je EA-account
  3. Factuurnummers van games die je gekocht hebt op Origin of productcodes van je games.

Lees ons artikel voor meer informatie als je je niet kan aanmelden op je EA-account.

 

Okay, ik heb weer toegang tot mijn account en ik heb het account beveiligd, wat nu?

 

Je hebt waarschijnlijk nog wat vragen over vermissende spelers of coins, of misschien wil je weten of er nog andere activiteiten waren op jouw account. Neem de informatie in de spoiler door voor wat je nog meer kunt doen.

 

 

Spoiler

Als je met behulp van onze helpdesk toegang tot het account hebt gekregen en het account beveilig is, dan kunnen ze een officieel onderzoek laten instellen naar de vermissende spelers en coins. Let op dat zo'n onderzoek best wel lang kan duren, dus geeft het wat tijd. Je krijgt vanzelf een e-mail met de uitslag van het onderzoek. 

 

Heb je nog geen contact opnemen met onze helpdesk, en je mist een aantal coins/spelers of bent bang dat er andere verdachte activiteiten waren, dan raad ik je aan om dit alsnog te doen.

 

Daarnaast is het ook belangrijk om jouw andere accounts eens na te lopen, mogelijk hebben de andere personen ook toegang tot jouw e-mail adres/PSN Account/Gamertag en het is dan ook aan te raden om eens contact met de helpdesk van deze berijven op te nemen om deze accounts te beveiligen. 

 

Om ervoor te zorgen dat jou EA Account zo veilig mogelijk is, dan kan je de stappen en tips in dit artikel een goed doornemen:

 

https://help.ea.com/nl/help/account/how-to-maintain-account-security/

 

Mijn account is nu verbannen door de activiteiten van iemand anders!

 

Gelukkig kan je dit aankaarten bij ons ToS Team, ze kunnen daar alles voor je controleren en je laten weten of deze ban terecht was of niet. 

 

https://help.ea.com/nl/help/account/information-about-banned-or-suspended-accounts/ 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 9 van 19 (3.861 Weergaven)

Alle reacties

Gehackes

★★★ Newbie

Ben gehacked en ben drie speler kwijt, hoe kan ik snel met jullie in contact komen?

 

Wil die spelers terug?

 

Bericht 1 van 19 (3.775 Weergaven)
0 Kudos

Gehackt account

★★★ Newbie

Hallo. Eerste keer hier op het forum. Begin van het jaar kreeg ik een mail van ea dat ik mijn e-mail adres had veranderd naar 1 of ander vaag e-mailadres. Ik heb toen meteen gereageerd op de knop dat ik het niet geweest was en dat ik mijn e-mailadres terug wou koppelen aan mijn account. Nu is het zo dat ze dan een beveilingscode sturen, maar ik krijg deze mail niet binnen. Ook niet in spam. De app-authentication heb ik niet op dit account geïnstalleerd. Probeer al tijden contact te krijgen met ea maar krijg geen gehoor. Is er hier iemand die mij verder helpen kan en mij zegt wat ik moet doen. Alvast bedankt. 

Bericht 2 van 19 (3.839 Weergaven)
0 Kudos

heel mijn team op ultimate team is weg zonder in het wist

★★★ Newbie

Beste ea medewerkers 

ik wou 09/06/2020 wat rivels spelen op mijn acount. maar toen ik mij aanmelden op mijn fifa acount bleek allles weg te zijn mijn 100k was weg al mijn spelers waren gediscaardt. Kunnen jullie mij helpen 

Mvg 

jomme 

Bericht 3 van 19 (3.855 Weergaven)
0 Kudos

Hack

★ Novice

Hallo mijn e-mail account en fifa accounts zijn ge hackt en ze hebben mijn 180k ge pint kunt u mij helpen ? 

Bericht 5 van 19 (3.899 Weergaven)
0 Kudos

Re: Hackt

★★★ Newbie
@Footsmeets Hoi Footsmeets ik raad je aan om contact op te nemen met EA die zullen je sowieso verder kunnen helpen. Het kan wel zo zijn dat je wat informatie moet delen maar het beste is gewoon contact op te nemen en geduldig te zijn.


Ik raad je ook aan om je wachtwoorden moeilijk te maken en op te schrijven. Daarnaast is het ook handig om deze maandelijks te veranderen.
Bericht 6 van 19 (3.906 Weergaven)
0 Kudos

Ea i miss my all team after update its doi g crayz my pack allso dissipeard

★★★ Novice

yo ea mijn hele team is verdwenen packs speler wat is dit man 3 weken problemen en nu dit i want my ream and players packs back dit is gek voor woorden 3500 wedstrijden spelen voor een goeie team en nu dit waarom omdat ik geen geld jnwesteer eht wel.help !!! Zk geen Wl punt he

Bericht 7 van 19 (3.903 Weergaven)
0 Kudos

Re: Hackt

★ Novice
@Trufffer Heb ik ook gedaan maar ik kan da niet betiteling via ea help of nummer ?
Bericht 8 van 19 (3.896 Weergaven)
0 Kudos

FIFa 20 Hacked Account

EA SPORTS FC Team

Hallo allemaal,

 

Ik heb wat topics hierover samengevoegd om alle informatie op 1 plaats te houden zodat iedereen hier terecht kan wanneer ze het vermoeden hebben dat het account door iemand anders overgenomen is. 

 

Hopelijk is deze guide een beetje duidelijk, maar als je nog vragen hebt dan kan je ze in dit topi stellen.

 


 

Wat je moet doen als je EA-account gehackt is

 

Wanneer je het vermoeden hebt dat er iemand anders op jouw account zit/zat, dan is de eerste stap om het account opnieuw te beveiligen. 

 

 

Spoiler

Als je denkt dat je account is gehackt, maar je kan er nog steeds op inloggen, volg dan de volgende stappen om je account te beveiligen.

  1. Wis je browser-cache.
    • Dit verwijdert de online informatie zoals bijvoorbeeld oude wachtwoorden. 
  2. Kies een nieuw wachtwoord voor je EA-account.
    • Kies een sterk, uniek wachtwoord en gebruik hiervoor een combinatie van letters, cijfers en speciale tekens. 
  3. Stel een nieuw wachtwoord in voor het e-mailadres dat je gebruikt voor je EA-account.
  4. Schakel Aanmeldingsverificatie in als extra beveiligingsstap.
    • Hierdoor krijg je een code toegestuurd om je identiteit mee te verifiëren wanneer vanaf een nieuw apparaat wordt aangemeld met jouw EA-account.

Je account zal weer veilig moeten zijn nadat je deze stappen hebt gevolgd. Hou je account goed in de gaten voor verdachte activiteit en neem contact met ons op wanneer je vermoedt dat er iets niet helemaal in orde is.

 

EN WAT ALS IK EA-GAMES OP CONSOLES SPEEL?

 

Voor de meeste EA-games die je op console speelt, moet je minstens één keer inloggen op je EA-account.

 

Als je console-accounts zijn gekoppeld aan je EA-account, dan is het verstandig om die accounts ook opnieuw te beveiligen. Dit kan het makkelijkst door op je pc in te loggen op je account en de bovenstaande stappen te volgen.

Wat als ik geen toegang meer heb tot mijn account?

 

In dat geval zal je contact op moeten nemen met onze helpdesk. Let er op dat onze Nederlandstalige helpdesk tijdelijk niet te bereiken is, maar dat je nog wel in het Engels een chat kunt beginnen. Dit doe je door op EA Help de regio in te stellen op United States en dan onderstaande stappen te volgen:

 

Spoiler

Klik op Neem contact met ons op boven aan de pagina op EA Help. Hou de volgende informatie bij de hand wanneer je contact met ons opneemt:

 

  1. Het oorspronkelijke e-mailadres van je EA-account
  2. De betreffende gebruikersnamen of console-id's (bijv. Xbox Live gamertags of PlayStation™ Network online-id's) die gekoppeld zijn aan je EA-account
  3. Factuurnummers van games die je gekocht hebt op Origin of productcodes van je games.

Lees ons artikel voor meer informatie als je je niet kan aanmelden op je EA-account.

 

Okay, ik heb weer toegang tot mijn account en ik heb het account beveiligd, wat nu?

 

Je hebt waarschijnlijk nog wat vragen over vermissende spelers of coins, of misschien wil je weten of er nog andere activiteiten waren op jouw account. Neem de informatie in de spoiler door voor wat je nog meer kunt doen.

 

 

Spoiler

Als je met behulp van onze helpdesk toegang tot het account hebt gekregen en het account beveilig is, dan kunnen ze een officieel onderzoek laten instellen naar de vermissende spelers en coins. Let op dat zo'n onderzoek best wel lang kan duren, dus geeft het wat tijd. Je krijgt vanzelf een e-mail met de uitslag van het onderzoek. 

 

Heb je nog geen contact opnemen met onze helpdesk, en je mist een aantal coins/spelers of bent bang dat er andere verdachte activiteiten waren, dan raad ik je aan om dit alsnog te doen.

 

Daarnaast is het ook belangrijk om jouw andere accounts eens na te lopen, mogelijk hebben de andere personen ook toegang tot jouw e-mail adres/PSN Account/Gamertag en het is dan ook aan te raden om eens contact met de helpdesk van deze berijven op te nemen om deze accounts te beveiligen. 

 

Om ervoor te zorgen dat jou EA Account zo veilig mogelijk is, dan kan je de stappen en tips in dit artikel een goed doornemen:

 

https://help.ea.com/nl/help/account/how-to-maintain-account-security/

 

Mijn account is nu verbannen door de activiteiten van iemand anders!

 

Gelukkig kan je dit aankaarten bij ons ToS Team, ze kunnen daar alles voor je controleren en je laten weten of deze ban terecht was of niet. 

 

https://help.ea.com/nl/help/account/information-about-banned-or-suspended-accounts/ 

Jason.png
Bericht 9 van 19 (3.862 Weergaven)

Nieuw ea account

★ Apprentice

Goedemiddag, ik ben laatst gehacked op mijn mail account en toen is mijn ea account ook geblokkeerd, althans een mail voor nieuw wachtwoord aan te maken, alleen komt die mail dus in het email account waar ik niet meer in kan. 

 

Nu heb ik een nieuwe ea account gemaakt helaas na 10 jaar. Maar hoe koppel ik deze aan mijn ps4.  Hij maakt namelijk automatisch verbinding met mijn oude ea account waar ik dus niet meer op kan.

 

Groetjes 

Bericht 10 van 19 (3.690 Weergaven)
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help