FIFA 19 Juventus carrière ratings drop

door Ajacied27
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

FIFA 19 Juventus carrière ratings drop

★★★ Novice

Hoi,

 

Ik installeerde de laatste update (ps4) en starte mijn carrière savegame met Juventus op en ineens zijn bijna al mijn spelers in ratings omlaag hoe kan dit? En hoe los ik dit op?

Bericht 1 van 38 (982 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: FIFA 19 Juventus carrière ratings drop

EA SPORTS FC Team

@Ajacied27  @m5x1m  @Ziekejuann  @stavie15  @kevinen007 

 

De patch is nu live voor consoles, zouden jullie voor mij het spel op willen starten, de patch downloaden en mij laten weten of alles in orde is?

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 33 van 38 (636 Weergaven)

Alle reacties

Re: FIFA 19 Juventus carrière ratings drop

EA SPORTS FC Team

Hoi @Ajacied27,

 

Zijn alle spelers 1 punt omlaag gegaan? Zo ja, dan is dit iets wat we aan het onderzoeken zijn aangezien dit niet hoort te gebeuren.

Jason.png
Bericht 2 van 38 (955 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA 19 Juventus carrière ratings drop

[ Bewerkt ]
★★★ Novice
  • Bijna allemaal het is bijv. vreemd dat ik bijna alles win en de Ligt net omhoog gegaan is van 80 na 81 en nu ineens weer 80 is. Dus inderdaad zijn ze allemaal een punt na beneden en alle contracten van spelers duren ook ineens een jaar korter. Ik snap er niks van het klopt totaal niet ook een talent als Bentancour gezakt in rating naja bijna iedereen eigenlijk. Hopelijk kun je me helpen.

 

Groeten,

Bert Lohschelder

Bericht 3 van 38 (935 Weergaven)

Re: FIFA 19 Juventus carrière ratings drop

★★★ Newbie
Gebeurt bij mij ook ja! Spelers worden uit het niks slechter en slechter!
Bericht 4 van 38 (923 Weergaven)

Re: FIFA 19 Juventus carrière ratings drop

★★★ Novice

Oké gelukkig ben ik niet de enigste en kunnen ze hopelijk dit repareren ik wil niet opnieuw beginnnen ☹️! 

 

Ik zit pas in oktober seizoen 1 en de contracten zijn dus net als de spelers ratings ook allemaal al met 1 jaar na beneden dat moet toch wel een bug zijn?

Bericht 5 van 38 (916 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA 19 Juventus carrière ratings drop

EA SPORTS FC Team

Klopt inderdaad, we hebben gezien dat spelers opeens 1 minder OVR hebben na het trainen van deze speler. 

 

Dit is iets wat wij nu aan het onderzoeken zijn. 

Jason.png
Bericht 6 van 38 (893 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA 19 Juventus carrière ratings drop

★★★ Novice

Bij mij speelt net hetzelfde probleem zich af. Wat kan je er aan doen? 

Bericht 7 van 38 (878 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA 19 Juventus carrière ratings drop

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Op dit moment, niets.

 

Het is afwachten totdat dit voor iedereen opgelost wordt en we wachten op meer informatie Standard smile

 

Update

 

We werken er hard aan om dit op te lossen, dit wordt waarschijnlijk in een van onze patches gedaan maar we hebben nog geen informatie over een tijd en een datum, het is dus een kwestie van afwachten.

 

In ieder geval bedankt voor jullie geduld terwijl wij aan een oplossing werken. 

Jason.png
Bericht 8 van 38 (866 Weergaven)

Re: FIFA 19 Juventus carrière ratings drop

★★★ Novice

Worden de ratings in de patch hersteld? Dat Alex Sandro bijv. weer gewoon 86 is? 

Bericht 9 van 38 (858 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA 19 Juventus carrière ratings drop

EA SPORTS FC Team

Ik neem aan van wel, maar het is even afwachten totdat we meer informatie hebben en weten wat er precies gebeurt. 

Jason.png
Bericht 10 van 38 (852 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help