Re: FIFA 18 - controller d& game crashesoesn't work anymore

door VIP67
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

FIFA 18 - controller doesn't work anymore & game crashes

★★★★ Novice

Sinds Gisteren zomaar ineens kan ik geen FIFA meer spelen omdat  mijn besturing totaal de weg kwijt is? Ook spelene er geen songs meer af in gene enkele menu en

in het spel kan ik alleen lopen en de Y knop bedienen op de controller ..Ik heb eerst van controller gewisseld maar dat maakte niet uit heb zelfs spel verwijderd en opnieuw gedownload vannacht en nog houd ik dit probleem?/ Ik snap er niks van er is niks gebeurd op mijn pc was van een op andere moment HELP svp??

Het enige wat ik kon vinden , zie bijlage is dat hij bij de controller buttons teksten met data neerzet??

 

Maar dus ook de muziek is weg?

graag snel hulp ..ben een FIFA verslaafde ;-) kan nu niet spelen wel gewoon handelen en instellen met de controller en team kiezen en alles werkt wel allemaal normaal??

 

Bericht 1 van 4 (553 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: FIFA 18 - controller doesn't work anymore & game crashes

Community Manager (retired)

Hey @VIP67 ,

 

Dat is inderdaad niet zo makkelijk spelen. Is dit op de computer of op de Xbox? 

Neil.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 4 (625 Weergaven)

Alle reacties

Re: FIFA 18 - controller doesn't work anymore & game crashes

Community Manager (retired)

Hey @VIP67 ,

 

Dat is inderdaad niet zo makkelijk spelen. Is dit op de computer of op de Xbox? 

Neil.png
Bericht 2 van 4 (626 Weergaven)

Re: FIFA 18 - controller doesn't work anymore & game crashes

★★★★ Novice

Het is op de pc...maar inmiddels opgelost door mijn profiel te wissen en een nieuwe aan te maken.

Hopelijk blijft het nu opgelost..ik heb van alles geprobeerd

 

 

Bericht 3 van 4 (535 Weergaven)

Re: FIFA 18 - controller d& game crashesoesn't work anymore

★★★★ Novice

Ik heb wel een nieuw probleem nu voor de 2e x al blijft het spel hangen in de pauze van een Squadbattle..dat heeft me nu dus al 2x een wedstrijd gekost waarin ik voorstond bij de pauze..!

Ik wordt dus benadeeld ook in mijn kans op een hogere rang op het einde vd week dus ook in beloning ..Ik vindt dit zeer irritant en oneerlijk..hoe kan dit?

 Wat je ziet is dat iedereen in de pauze dus op het veld blijft staan zie bijlage..en dat dit dus ook na 15 min zo blijft ik moet dus echt alt ctrl delete drukken :-(

Graag hie rene antwoord /oplossing voor

 MVG Vince

Bericht 4 van 4 (528 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help