[FAQ] - De Sims 4 Legacy Editie

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

[FAQ] - De Sims 4 Legacy Editie

EA SPORTS FC Team

Veelgestelde vragen over De Sims 4 Legacy Edition

 

Waar kan ik De Sims 4 Legacy Edition halen?

  • De Sims 4 Legacy Edition is nu beschikbaar voor spelers die De Sims 4 al in hun bezit hebben.
  • Je kunt hem toevoegen aan je Gamebibliotheek door de Detailpaginavoor De Sims 4 op Origin te openen. Deze bevindt zich op het tabbladExtra content.

legacy-sims.png

 

Zodra je hem aan je bibliotheek hebt toegevoegd, druk je op 'Downloaden'om hem te downloaden en te installeren.

 

 

Ik heb De Sims 4 al, moet ik De Sims 4 Legacy Edition kopen?

  • Nee, als je een bestaande eigenaar van De Sims 4 bent, kun je gratis een exemplaar van De Sims 4 Legacy Editionkrijgen.

 

Wordt De Sims 4 op mijn Non-Metal Mac automatisch bijgewerkt naar de Legacy-versie?

  • Nee, als je De Sims 4 probeert te openen en je Mac geen ondersteuning biedt voor Metal, wordt je gevraagd om De Sims 4 Legacy Edition te downloaden. Om erachter te komen of je Mac Metal ondersteunt, kun je hier ook kijkenhttps://support.apple.com/en-us/HT205073

 

legacy-sims-2.png

 

Op mijn computer is een versie van macOS actief die Metal ondersteunt, maar ik krijg te horen dat ik de Legacy Edition moet gebruiken. Is er iets mis?

  • De Metal-technologie van Apple ondersteunt alleen modernere GPU's. Je moet de Sims 4 Legacy Edition gebruiken als jouw macOS-computer niet beschikt over Intel HD-en Iris-graphics uit de HD 4000-serie of nieuwer, AMD GCN-gebaseerde GPU's en NVIDIA Kepler-gebaseerde GPU's of nieuwer.

Wordt De Sims 4 op mijn 32-bits PC automatisch bijgewerkt naar de Legacy-versie?

  • Nee, als je De Sims 4 probeert te openen en je hebt een 32-bits PC, wordt je gevraagd om De Sims 4 Legacy Edition te downloaden.

Zal De Sims 4 Legacy Editionin de toekomst extra materiaal of bugreparaties krijgen?

  • Nee, De Sims 4 Legacy Edition krijgt geen extra materiaal of bugreparaties.

Werken online functies nog steeds in De Sims 4 Legacy Edition?

  • De galerie, gamebanners en sociale integraties zijn uitgeschakeld. De Sims 4 Legacy Edition zal content, of aankopen van content, die uit wordt gebracht nadat de update is uitgevoerd niet weergeven of toestaan.

Welke Accessoirespakketten, Game Packs en Expansion Packs kan ik spelen metDe Sims 4 Legacy Edition?

  • Je kunt alle Accessoirespakketten, Game Packs en Expansion Packs die tussen 2 september 2014 en 10 september 2019 zijn uitgebracht, kopen en spelen. Dit omvat Luxe Feestaccessoires, Perfecte Patio Accessoires, Coole Keukenaccessoires, Griezelige Accessoires, Filmavond Accessoires, Romantische Tuinaccessoires, Kinderkamer Accessoires, Achtertuin Accessoires, Vintage Glamour Accessoires, Bowlingavond Accessoires, Fitness Accessoires, Peuter Accessoires, Wasgoed Accessoires, Mijn Eerste Huisdier Accessoires, Moschino, In de Natuur Gamepack, Wellnessdag Gamepack, Uit Eten Gamepack, Vampieren Gamepack, Ouderschap Gamepack, Jungle Avonturen Gamepack,StrangerVille Gamepack, Magisch Rijk Gamepack, Beleef het Samen Expansion Pack, Aan het Werk Expansion Pack, Stedelijk Leven Expansion Pack, Honden en Katten Expansion Pack, Jaargetijden Expansion Pack, Word Beroemd Expansion Pack en Eiland Leven Expansion Pack.

Accessoirespakketten, Game Packs en Expansion Packs die na september 2019 zijn uitgebracht, zijn niet beschikbaar.

 

Werkt aangepast materiaal nog steeds met De Sims 4 Legacy Edition?

  • Het is aan de ontwikkelaar van aangepast materiaal of mods om te beslissen om hun eigen materiaal te ondersteunen voor zowel De Sims 4 als De Sims 4 Legacy Edition.

Zijn er verschillende versies van De Sims 4 Legacy Edition voor Non-Metal Macs en 32-bits PC's?

  • Er is één versie van De Sims 4 Legacy Edition die je kunt downloaden.

Werken mijn opgeslagen spelbestanden nog steeds met De Sims 4 Legacy Edition?

  • Ja, de spelbestanden werken nog steeds met De Sims 4 Legacy Edition. Je opgeslagen spelbestanden worden automatisch overgezet als je De Sims 4 Legacy Edition voor het eerst opstart.

Let op: standaard zijn De Sims 4-spelbestanden alleen over te zetten naar De Sims 4 Legacy Edition als het opgeslagen spelbestand is gegenereerd vóór de Legacy Edition-update voor de basisgame. Als je speelt en opslaat in een nieuwere versie van De Sims 4, kan dat spelbestand niet over worden gezet naar de Legacy Edition.

 

Kan ik mijn opgeslagen spelbestanden in de toekomst overzetten naar De Sims 4?

  • Ja, je kunt je opgeslagen spelbestanden overzetten van De Sims 4 Legacy Edition naar de standaard De Sims 4-game wanneer je de opgeslagen spelbestanden kopieert van Documenten/Electronic Arts/De Sims 4 Legacy Edition/spelbestanden naar de map Documenten/Electronic Arts/De Sims 4.

Kan ik De Sims 4 op een andere computer downloaden en updaten als ikDe Sims 4 Legacy Edition nu download?

  • Ja, als je De Sims 4 Legacy Edition downloadt, zullen beide versies van de game naast elkaar bestaan in je Origin Gamebibliotheek.

Hoe kan ik De Sims 4 Legacy Edition verwijderen van mijn Metal-compatibele Mac of 64-bits PC?

  • Zelfs als beide versies op je computer geïnstalleerd zijn, looptDe Sims 4 Legacy Editionalleen als je speelt op een Non-Metal macOS of een 32-bits PC.

Als je de Sims 4 Legacy Edition nog steeds wil verwijderen, verwijder dan De Sims 4 en installeer hem opnieuw, en zorg ervoor dat je De Sims 4 Legacy Editiondit keer niet installeert.

 

Kan ik De Sims 4 Legacy Edition zonder De Sims 4 installeren?

  • Nee, om De Sims 4 Legacy Edition te laten lopen moet De Sims 4 geïnstalleerd zijn.
Jason.png
Bericht 1 van 40 (9.844 Weergaven)

Re: [FAQ] - De Sims 4 Legacy Editie

★★★ Newbie

Ik heb het uitbreidingspakket studentenleven gisteren gekocht en geïnstalleerd. Nadat ik het spel wilde opstarten kreeg ik de melding dat ik sims 4 legacy edition moest downloaden.
Het uitbreidingspakket studentenleven wordt hierop niet ondersteund. Is er een mogelijkheid dat ik mijn geld terug krijg?

Bericht 2 van 40 (9.708 Weergaven)

Re: [FAQ] - De Sims 4 Legacy Editie

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Da kan je controleren via onze helpdesk Standard smile (ik neem aan dat dit geen probleem is)

 

We zijn telefonisch te bereiken op de volgende telefoonnummers op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.


- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)


Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/

Jason.png
Bericht 3 van 40 (9.689 Weergaven)
0 Kudos

Re: [FAQ] - De Sims 4 Legacy Editie

★ Novice

Ik vind dit zo gemeen. Ik hield er van om sims 4 te spelen, te kunnen zien wat andere mensen bouwde en idee op te doen. Jullie zetten mij nu voor het blok om te kiezen tussen een aangepaste sims 4 of een dure nieuwe laptop kopen waar ik dus geen geld voor heb. Einde sims 4 plezier en ik zie geen toe komst voor verder want mijn laptop kan dat niet aan.

Bedankt sims maker

Bericht 4 van 40 (9.589 Weergaven)

Re: [FAQ] - De Sims 4 Legacy Editie

★★ Novice

dus als je de sims 4 legacy edition hebt ga je nooit studentenleven kunnen spelen met andere woorden? 

Want vanuit de EA helpdesk hebben ze mij gezegd dat er een patch ging komen waardoor we wel studentenleven zouden kunnen spelen met de legacy edition.

ik heb dit spel ook aangekocht maar niet via Origin dus ik kan mijn geld nooit terug krijgen???

Bericht 5 van 40 (9.580 Weergaven)

Re: [FAQ] - De Sims 4 Legacy Editie

EA SPORTS FC Team

@kiimiedoll Nee dat klopt niet, zoals in de FAQ staat:

 

Accessoirespakketten, Game Packs en Expansion Packs die na september 2019 zijn uitgebracht, zijn niet beschikbaar.

 

Dat betekent dat studentenleven en toekomstige uitbreidingen niet beschikbaar zijn voor de legacy editie.

Jason.png
Bericht 6 van 40 (9.557 Weergaven)
0 Kudos

Re: [FAQ] - De Sims 4 Legacy Editie

★★★★★ Expert
Hallo @kiimiedoll en @natje_12,

Dat klopt, de uitbreiding "De Sims 4: Studentenleven" en alle die er na zullen uitgebrachten worden, zullen niet werken op "De Sims 4 Legacy Editie".
De systeemeisen van "De Sims 4: Studentenleven" vermeld waaraan je platform dient te voldoen.
"De Sims 4: Studentenleven" wordt niet genoemd bij "Welke Accessoirespakketten, Game Packs en Expansion Packs kan ik spelen met De Sims 4 Legacy Edition?"

Dus wil je deze uitbreiding graag spelen, dan dien je toch na te denken over de aanschaf van een computer waarmee je wel nieuwere spellen (en hun aanvullingen) soepel kan draaien.

Heb je deze uitbreiding toch gekocht en ben je er achtergekomen dat je deze toch niet kan spelen, dan kan via de helpdesk vragen hiervoor een regeling te treffen.


Groetjes.
Bericht 7 van 40 (9.547 Weergaven)

Re: [FAQ] - De Sims 4 Legacy Editie

★★ Novice
@natje_12 Hey ik heb namelijk ook voor en ik ben bang als ik heel de sims 4 verwijder dat je al uw uitbreidingen kwijt bent
Maar de sims makers moeten het zo doen hé Sorry maar niemand vind het leuk sorry man ik heb hetzelfde voor als jij het weet wat je moet doen laat het met weten ik zoek ook al lang
Bericht 8 van 40 (9.516 Weergaven)
0 Kudos

Re: [FAQ] - De Sims 4 Legacy Editie

★★ Novice
@RealSimmor0 Ik heb dat probleem ik heb het gedownload maar kan er dus niet op spelen
Bericht 9 van 40 (9.475 Weergaven)
0 Kudos

Re: [FAQ] - De Sims 4 Legacy Editie

★★★★★ Expert
De uitbreidingen en aanvullingen zijn gekoppeld aan jouw EA / Origin account. Het lijkt dan vreemd als ze verloren gaan, @Juliekematthyske.
Wil je de uitbreiding "Studentenleven" spelen en genieten van alles dat later gaat uitkomen, dan dient je platform te voldoen aan de gevraagde systeemeisen.
Lukt dat niet met software updates, dan is het misschien toch beter om een nieuwe computer te kopen, waar je wel meer plezier van zal hebben. Zeker als je nog andere spellen wilt gaan spelen, naast De Sims 4.
Techniek vernieuwd zich snel, software en hardware zullen niet jaren lang mee kunnen gaan, met daarbij de nieuwe bij zullen houden.

Groetjes.
Bericht 10 van 40 (9.470 Weergaven)
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help