Re: [FAQ] - De Sims 4 Legacy Editie

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: [FAQ] - De Sims 4 Legacy Editie

★★★ Newbie

Ik heb de Legacy Edition gedownload en daardoor doet mijn Sims het nu weer, maar mijn opgeslagen spel uit de Sims 4 is niet automatisch meegekomen. Ik moet nu dus helemaal opnieuw beginnen. Hoe kan ik mijn bestanden overzetten en wat is er fout gegaan?

Bericht 21 van 40 (3.190 Weergaven)
0 Kudos

Re: [FAQ] - De Sims 4 Legacy Editie

★★★★★ Expert
Spelvoortgang van de normale versie van De Sims 4 wordt niet automatisch overzetten naar "De Sims 4 Legacy Editie", @maartenpel.
Of er is misgegaan met het overzetten, iets dat regelmatig schijnt te gebeuren.
Ook is het mogelijk dat de indeling waarin de spelvoortgang van De Sims 4 wordt opgeslagen, niet (meer) ondersteund wordt "De Sims 4 Legacy Editie".

De spelvoortgang van "De Sims 4 Legacy Editie" wordt in een eigen map opgeslagen in je "Documenten\Electronic Arts\", zorg dus dat je eerst een reservekopie maakt.
De spelvoortgang van de normale versie van De Sims 4 wordt standaard opgeslagen in "Documenten\Electronic Arts\De Sims 4\", waar je alleen de mappen genaamd "Saves" en "Tray" nodig hebt. Beide mappen dien je te kopiëren in de map waarin spelvoortgang voor "De Sims 4 Legacy Editie" bewaard wordt.
Test het spel.

Als het spel niet start of vreemde dingen begint te gaan doen, dien je deze beide mappen te verwijderen. Test opnieuw.
Mochten er nog steeds problemen zijn, dan kan je de basisstappen doen. Test nogmaals of het spel werkt.
Je eerdere gemaakte reservekopie pas terugzetten als het spel dan weer gewoon start, de vreemde dingen verdwenen zijn.


Groetjes.
Bericht 22 van 40 (3.173 Weergaven)
0 Kudos

Re: [FAQ] - De Sims 4 Legacy Editie

★★★ Newbie

hoi,

 

ik heb de sims Legacy editie gedownlad en 3 game packs gekocht en 1 daarvan doet het niet namelijk de sims studentenleven.

ik vind het een beetje onzin want ik heb nu wel al mijn spaargeld eraan opgemaakt en ik kan mijn geld niet eens terug krijgen. 

kunnen jullie niet gewoon regelen dat iedereen gewoon kan spelen op de sims Legacy editie.

Bericht 23 van 40 (3.114 Weergaven)
0 Kudos

Re: [FAQ] - De Sims 4 Legacy Editie

Champion
@JanouNova Studentenleven kan je alleen spelen op computers met voldoende vermogen. Kijk even op deze pagina: https://help.ea.com/nl-nl/help/the-sims/the-sims-4/the-sims-4-system-requirements. Je kan ook de toolpagina opzoeken: https://www.systemrequirementslab.com/cyri/requirements/the-sims-4/12305. Hier vind je de mogelijkheid om te testen of alles naar behoren werkt.
Misschien werkt het wel op een andere of aangepaste computer.
Sterkte ermee.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 24 van 40 (3.115 Weergaven)
0 Kudos
Highlighted

Re: [FAQ] - De Sims 4 Legacy Editie

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

@JanouNova Je kunt bij onze helpdesk navragen of een refund mogelijk is aangezien jouw Mac de uitbreidingen niet meer ondersteund.

Ik neem aan dat ze daar niet al te moeilijk over doen Standard smile

We zijn telefonisch te bereiken op de volgende telefoonnummers op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/

Hier nog wat extra info uit de FAQ:

Welke Accessoirespakketten, Game Packs en Expansion Packs kan ik spelen metDe Sims 4 Legacy Edition?

Je kunt alle Accessoirespakketten, Game Packs en Expansion Packs die tussen 2 september 2014 en 10 september 2019 zijn uitgebracht

Jason.png
Bericht 25 van 40 (3.109 Weergaven)

Re: [FAQ] - De Sims 4 Legacy Editie

★★★ Newbie
@RealSimmor0 met welk platform of eisen kan ik wel "Studentenleven" spel? Ik heb de gratis versie van sims4, moet ik dan iets anders nog kopen zodat het wel werkt? Ik speel het op een Macbook en heb genoeg opslagruimte.
Bericht 26 van 40 (3.030 Weergaven)
0 Kudos

Re: [FAQ] - De Sims 4 Legacy Editie

EA SPORTS FC Team
@claire50000 Heb je de Legacy versie van De Sims 4 op jouw Macbook? Want daar werkt deze uitbreiding niet op.

Als je de normale versie hebt, dan kan je deze terugvinden in Origin wanneer je op De Sims 4 klikt in jouw Gamebibliotheek. Daar vind je opties als Extra Content, Uitbreidingen, etc. waar de DLC tussen staat.
Jason.png
Bericht 27 van 40 (3.012 Weergaven)
0 Kudos

Re: [FAQ] - De Sims 4 Legacy Editie

★★★★★ Expert
De gevraagde systeemeisen staan op de productpagina's in de Origin cliënt als op de Origin website vermeld, @claire50000.
Processor type en snelheid, geheugen, videokaart model en geheugen zijn ook belangrijk.
Voor het downloaden en installeren kan je beter het dubbel aantal nemen (40 GB) als vrije ruimte op de harde schijf. Uitgesloten zijn updates voor het besturingssysteem, andere uitbreidingen / aanvullingen die je mogelijk wilt gaan kopen, als andere software.


De test werkt alleen op Windows computers, @Trismagistos.


Was het nog gelukt om via de helpdesk je geld terug te krijgen, @JanouNova?


Groetjes.
Bericht 28 van 40 (2.972 Weergaven)
0 Kudos

Re: [FAQ] - De Sims 4 Legacy Editie

★★ Novice

ik heb deze per ongeluk gedownload. uit nieuwschierigheid wat het was heeft hij zich gedownload en geinstaleerd op mijn mac maar mijn mac heeft deze sims '' uitbreiding'' nog niet nodig

waardoor ik mijn hele sims weer heb verwijderd en opnieuw heb geinstaleerd 

maar nu wilt origin hem automatisch toch installeren hoe verkom ik dit ?

Bericht 29 van 40 (2.843 Weergaven)
0 Kudos

Re: [FAQ] - De Sims 4 Legacy Editie

EA SPORTS FC Team

Je kunt bij de downloadmanager in Origin de download stopzetten of annuleren @bine94 

Jason.png
Bericht 30 van 40 (2.827 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help