Re: Errorcode 327684:2

door Droidstufff
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Errorcode 327684:2

★★ Novice

Can anyone help me with installing Star Wars Battlefront 2?

I keep getting the same errorcode 327684:2, I've tried running it as administrator, turning off my antivirus shield, and emptying my origin caches over and over again, reinstalled origin, multiple times. Nothing seems to be working. Please somebody help me Frown

Bericht 1 van 17 (589 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Errorcode 327684:2

★★★★★ Expert
Welkom op het Nederlandstalige forum, @Droidstufff.


Begin met de cache van de Origin cliënt leeg te maken, zie daarvoor dit helpartikel: https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Vervolgens het spel via de Origin cliënt te repareren en bijwerken.


Overige en onnodige openstaande software volledig afsluiten.
Gebruik een bekabelde internetverbinding.
De "Gebruikersaccountbeheer" en je beveiligingssoftware (tijdelijk) uitschakelen.
Start de Origin cliënt als Administrator.


Nagaan dat de stuurprogramma's van je computer zijn bijgewerkt.

Zijn er nog updates voor Windows beschikbaar, die je eerst nog dient te downloaden en installeren.
https://support.microsoft.com/nl-nl/windows/windows-10-bijwerken-3c5ae7fc-9fb6-9af1-1984-b5e0412c556...


Heb je de laatste versie van de Origin cliënt geïnstalleerd? https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/download
Alle huidige versies dien je hebben verwijderd. Hier vallen dus ook de "technische previews" (voorheen bekend als "bèta" versie) onder.
Hoe je de Origin cliënt kan verwijderen: https://help.ea.com/nl-nl/help/origin/origin/manually-uninstalling-origin Als de ene weg niet lukt, probeer dan de andere weg.

Windows schoon starten: https://support.microsoft.com/nl-nl/topic/windows-schoon-opstarten-da2f9573-6eec-00ad-2f8a-a97a1807f...


Handmatig de Microsoft Visual C++ hulpbibliotheken installeren.
Methode #1
Ga naar de installatielocatie van de Origin spellen (standaardlocatie zou "C:\Program Files (x86)\Origin Games\" moeten zijn).
Open de spelmap en dan ga je naar "__Installer\vc\" toe.
Hier vind je meerdere mappen, open deze stuk voor stuk, begin bij de map waar het oudste jaartal in de naam staat
Open deze map, ga naar "redist" toe. Hierin zal je "vcredist_x64.exe" en "vcredist_x86.exe" zien staan. In andere mappen zal je weer "vc_redist.x64.exe" en "vc_redist.x86.exe" zien staan.
Start deze installatieprogramma's stuk voor stuk.
Ga terug naar de "vc" map en herhaal de stappen.

Methode #2
Je vind deze installatieprogramma's in de installatielocatie van de Origin cliënt. (standaardlocatie zou "C:\Program Files (x86)\Origin\" moeten zijn).
Vervolgens naar onderen toe bladeren. Dan zal je "vcredist_x64.exe", "vcredist_x64_vs2010.exe", "vcredist_x64_vs2015.exe", "vcredist_x86.exe", "vcredist_x86_vs2010.exe", "vcredist_x86_vs2015.exe" moeten vinden.
Dit zijn ook de installatieprogramma's, start deze stuk voor stuk.

Methode #3
Deze zijn ook te downloaden vanaf deze website: https://support.microsoft.com/nl-nl/topic/de-laatste-ondersteunde-visual-c-downloads-2647da03-1eea-4...

Als er een optie om te repareren vermeld wordt, probeer deze als eerste.
Voor een 64-bits versie van Windows heb je beiden nodig.
Nadat de installaties klaar zijn, de computer toch maar eens opnieuw starten. Dan ook weer controleren naar beschikbare updates voor Windows.
Bij problemen tijdens de installatie: Overige en onnodige openstaande software dien je volledig hebben afgesloten, waaronder ook je beveiligingssoftware. Een bekabelde internetverbinding gebruiken. Verlaag de instellingen van "Gebruikersaccountbeheer" en de installatieprogramma's starten als Administrator. Ook Windows schoon laten starten anders.


Een nieuw Windows gebruikersaccount met Administrator rechten aanmaken, je daarop aanmelden en zo nog eens proberen.
https://support.microsoft.com/nl-nl/windows/een-lokaal-gebruikers-of-administrator-account-maken-in-...

Als je nog steeds problemen ondervind, plaats dan je DxDiag informatie, opgeslagen in een tekstbestand ("DxDiag64.txt" als voorbeeld), bij je reactie: https://support.microsoft.com/nl-nl/windows/dxdiag-exe-openen-en-uitvoeren-dad7792c-2ad5-f6cd-5a37-b...


Groetjes.
Bericht 2 van 17 (583 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Errorcode 327684:2

Community Manager (retired)

Hey @Droidstufff ,

 

Sorry om te horen dat je tegen deze foutmelding aangelopen bent. Heb je het voor elkaar gekregen na de stappen van @RealSimmor0 ?

 

Zo niet, heb je toevallig meerdere harde schijven? Het kan het ook waard zijn te controleren of Windows Defender niet toevallig te hoog staat voor Origin/Epic/Steam.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 3 van 17 (521 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Errorcode 327684:2

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Hoi @EA_Neil, Het is me nog niet gelukt te fixen met de suggesties van @RealSimmor0, ik heb ook inderdaad meerdere harde schijven. Kunt u daarmee iets? En hoe check ik precies of de defender firewall te hoog voor origin staat?

Alvast bedankt

 

 

Misschien is het ook handig om te weten dat de download goed verloopt tot 17% elke keer, daarna krijg ik de error code. Na 17% zou de game speelbaar zijn volgens de origin client.

Bericht 4 van 17 (507 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Errorcode 327684:2

Community Manager (retired)
@Droidstufff

Heb je toevallig ooit de harde schijflocatie aangepast vanuit Origin en probeer je toevallig de spellen op een externe schijf te installeren of op de standaard C die meestal aanwezig is?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 5 van 17 (494 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Errorcode 327684:2

★★ Novice

@EA_Neil 

 

Ik heb recent inderdaad een nieuwe harde schijf geïnstalleerd, alleen de download locatie die ik aangeef als ik battlefront wil downloaden is mijn C schijf die gewoon in mijn pc zit en waar ook andere spellen van steam en epicgames op gedownload staan.

Bericht 6 van 17 (492 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Errorcode 327684:2

Community Manager (retired)

@Droidstufff ,

 

Zolang het verder niet de nieuwe harde schijf als locatie ziet en Origin hier zelf niet staat of de documenten zou het in principe niet uit moeten maken inderdaad. Voor Windows Defender (mocht je geen andere firewall hebben die mogelijk in de weg kan zitten) kijk of je Origin kan toevoegen als uitzondering.

 

1. Druk op de Windows toets en toets in Windows Defender en selecteer de Windows Defender met geadvanceerde beveiliging opties

2. Ga naar Binnenkomende regels (inbound rules) en kijk of Origin hier tussen staat

3. Zo niet, maak een nieuwe regel > selecteer programma > en ga naar de map waar Origin geinstalleerd staat en kies de .exe

4. Selecteer toelaten van connectie op alle profiel vormen

 

Kijk of het nu goed staat tussen de regels en probeer het erna nogmaals door Origin als administrator te openen.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 7 van 17 (485 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Errorcode 327684:2

★★ Novice

@EA_Neil Bedankt voor het snelle antwoord,

 

Het is dan denk ik handig dat ik vertel dat de C schijf waar ik het over had, mijn nieuw geïnstalleerde schijf is, als ik goed heb begrepen wat u net zei is dat niet de bedoeling? Dus mijn nieuwe schijf is de C schijf (Die heb ik daar naar veranderd omdat ik windows erop wilde installeren) en origin client staat ook geïnstalleerd op die nieuwe C schijf.

 

Is dat wat het probleem veroorzaakt? Of begrijp ik dat verkeerd

Bericht 8 van 17 (485 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Errorcode 327684:2

Community Manager (retired)

@Droidstufff ,

 

Dus je hebt de oude C schijf vervangen met de nieuwe begrijp ik daar uit of is de nieuwe schijf een extra?

 

Als Origin op de vorige schijf stond en je hebt deze hernoemt kan het inderdaad zijn dat hij in de war is en het pad niet kan vinden.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 9 van 17 (476 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Errorcode 327684:2

★★ Novice

@EA_Neil Om precies te zijn had ik 2 harde schijven eerst, een C ofc en nog een andere harde schijf T, toen heb ik een nieuwe harde schijf gekocht (een ssd m.2) en die heb ik in mn pc gedaan, toen de oude T eruit gehaald (waar mijn origin games eerst op stonden), nadat ik alle inhoud had verplaatst naar de nieuwe m.2, toen heb ik de windows installatie ook verplaatst naar de m.2 en dat werd mijn C schijf.

 

Later wilde ik proberen battlefront te spelen, maar dat werkte niet. Dus had ik battlefront en de origin client beide volledig verwijderd van mijn pc, en wilde ik ze opnieuw downloaden naar de m.2, met de client lukte dat maar met battlefront kreeg ik de error.

 

Ik hoop dat ik het zo goed heb uitgelegd

Bericht 10 van 17 (470 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen