Enorme button delay, al een half jaar!

door GSKoster
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Button delay

★ Novice

Hoi,

 

Ik heb sinds zo'n 2 weken enorme last van button delay. Zo kan ik bijvoorbeeld niet meer normaal timed schieten, krijgen schoten en passes een andere richting en snelheid mee door de slechte reactie en is vooral afmaken simpelweg onmogelijk geworden. Ik heb op verschillende fora al meer mensen met precies dit probleem gezien, maar zij gaven allemaal aan dat er in de ea-chat telkens werd begonnen over je eigen internet, terwijl deze personen allemaal aangaven met een kabel te spelen. Ik speelde zelf nog niet op kabel, dus heb er een aangelegd in de hoop dit probleem op te lossen. Het heeft echter niet geholpen en ik weet echt niet meer wat ik er mee aan moet, het spel is simpelweg niet meer speelbaar op de competitive manier waarop ik het graag speel. Hulp zou zeer gewaardeerd worden.

Bericht 1 van 28 (891 Weergaven)

Re: Button delay

EA SPORTS FC Team

Hoi @Smurfanoo,

 

Waar speel je op? Ps4? Xbox? PC? Switch?

Jason.png
Bericht 2 van 28 (874 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Button delay

★ Novice

Ps4

Bericht 3 van 28 (861 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Enorme button delay, al een half jaar!

[ Bewerkt ]
★ Apprentice

Goedemorgen allen,

 

Ik heb al sinds de aanschaf van Fifa 19 enorm veel last van button delay. Ik had een internet verbinding lopen bij XS4ALL, 100 mb download, 100 mb upload. Via de UOTrace had ik last van packet loss, verschillende malen in de weer geweest met XS4ALL, maar zij konden het probleem niet oplossen. Nu ben ik overgestapt naar een andere provider en via UOTrace heb ik 0 procent packet loss en dus een perfecte verbinding met de servers van EA. Maar de button delay is dus niet verdwenen. Ik heb 200 mb download en 200 mb upload. Mijn PS4 heeft een vast ip adres en staat in DMZ. Ook speel ik natuurlijk met een kabel. 

 

Ik denk dat ik van mijn kant alles gedaan heb om de verbinding perfect te krijgen. Wat kunnen jullie eventueel nog voor mij betekenen? 

 

 

 

(Ik ben een speler die naast zijn werk af en toe een potje speelt en dit erg leuk vind, ik kan niet 's nachts gaan spelen om een normale verbinding te hebben. Ik zou veel vaker willen spelen maar de verbinding laat mij altijd in de steek. Als ik pass dan duurt het 3 seconden voordat de bal wordt verstuurd)

 

Overigens heet de file die ik heb toegevoegd packet loss maar het laat juist zien dat het er nu niet meer is.

Bericht 4 van 28 (885 Weergaven)

Re: Enorme button delay, al een half jaar!

EA SPORTS FC Team

@GSKoster @Smurfanoo 

 

Ik heb de berichten even samengevoegd in een topic.

 

Hebben jullie dit probleem in een bepaalde spelmodus zoals Rivals, of komt het ook ergens anders voor..

 

Let er ook op dat button delay meerdere oorzaken kan hebben, denk bijvoorbeeld aan een draadloze verbinding te gebruiken in plaat van een bekabelde (voor de controllers om interferentie tegen te gaan), input delay op de TV zelf en dat het thuisnetwerk juist staat ingesteld (gebruik een kabel, vast IP adres voor de PS4 en zet dat IP adres in DMZ in de router).

 

Drie seconden is natuurlijk wel erg lang, maar vergeet ook niet dat spelers de bal aan moeten nemen en dat ze in de juiste positie moeten zijn om te kunnen passen/schieten. Ik heb wel meer feedback gezien dat dit te lang duurt en dat het passen te langzaam gaat. Het is in dat geval niet zozeer een technisch probleem, maar meer hoe het spel werkt. 

Jason.png
Bericht 5 van 28 (812 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Enorme button delay, al een half jaar!

★★ Novice

Het enige wat jullie kunnen antwoorden op vragen over internet problemen is: dat et aan onze eigen verbinding ligt.

 

 

Elke week heb ik button delay bij weekend League, me plezier verminderd met de dag.

 

 

Jullie doen helemaal niks om dit probleem op te lossen.

 

 

Voeg meer servers toe zodat iedereen gewoon normaal kan spelen.

 

Bericht 6 van 28 (806 Weergaven)

Re: Enorme button delay, al een half jaar!

★ Guide

Ook nog steeds erg veel last van. Tegenstander kan wel snel passen en heeft totaal geen last van button delay. Net dus weer een wedstrijd verloren daardoor.

 

Bij mij staat alles zoals EA het beschrijft. 

Maar mijn speler neemt de bal aan, en blijft dan even stil staan, en ik ram steeds harder op schieten, en zodra er een tegenstander kan blokken, gaat hij pas schieten. 

Alsof er een code ingesteld is, dat er veel geblokt moet worden. Of de passen, een veld is 45 meter breed, en dan nog vaak in de voeten van de tegenstander passen. En afvallende ballen zijn altijd voor de tegenstander. En mijn aguero heb ik ingesteld om achter de defensie te kruipen, dat is ook een trait van hem, maar hij doet dat nooit. 

Al met al, en dat zullen meerdere mensen hebben, lijkt het wel alsof er allemaal codes tegen mij werken. Die speler moet 75% verliezen bijv. Of hij heeft een YouTube kanaal, hij moet een goede verbinding hebben, dus neem maar van een " normale klant" de datawisseling. 

 

 

Bericht 7 van 28 (801 Weergaven)

Re: Enorme button delay, al een half jaar!

[ Bewerkt ]
★ Apprentice

Dag Jason,

 

Fijn dat je reageert. Sorry voor mijn late reactie, heb 3 weken weinig tijd gehad om te spelen (dat werkt ook tegen Button Delay ;-) ) 

 

1. Ik speel met kabel (instellingen ook zo staan dat de controller via kabel speelt). 2. Ik heb een game monitor, dus geen input lag. 3.Ik speel via kabel. 4. Mijn router is juist ingesteld zoals jij het hebt beschreven. 5. Mijn internet connectie heb ik gecheckt en ik heb 0 procent packet loss. 6. Ik heb fifa opnieuw geinstalleerd. 7. Mijn PS4 ontkoppeld van stroom en gereset. 

 

Ik heb echt hele erg button delay. Het heeft niets met de traagheid van het spel te maken. Want er zijn ook games (heel erg weinig) dat het uitstekend speelt en alles werkt dan naar behoren. Mijn vrienden die in de buurt wonen ervaren dit probleem totaal niet! Bij hen speelt het veel beter. Zij hebben een ADSL verbinding (veel mindere snelheid) en ik heb een snelle glasvezel verbinding. Dus waar zit dat in? 

 

Kan jij mij alsjeblief helpen? Het is echt verschrikkelijk, al 3a4 maanden lang. Alles geprobeerd...

Bericht 8 van 28 (779 Weergaven)

Re: Enorme button delay, al een half jaar!

EA SPORTS FC Team

Speel je ook met jouw account bij jouw vrienden met de ADSL verbinding?

 

Als je bij jouw vrienden het probleem niet hebt, kunnen we account gerelateerde problemen uitsluiten.

 

Aangezien het niet bij elk spel zo is, kan je mij dan vertellen in hoeveel van de potjes dit probleem hebt? Speel bijvoorbeeld 10 potjes en houdt bij wanneer je dit probleem hebt. Je kunt ook een video opnemen van de verschillen tussen geen input delay en wel input delay.

 

Het ding is dat wij dit niet tegenkwamen en niet konden reproduceren dus we hebben alle informatie nodig die wij kunnen vinden. 

Jason.png
Bericht 9 van 28 (754 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Enorme button delay, al een half jaar!

[ Bewerkt ]
★ Apprentice

Ik heb 1 potje laten doen door een vriend van mij op mijn account bij hem thuis, toen had hij geen last.

Van de 10 potjes heb ik 8/9 potjes last. Nu speel ik wel altijd in de piekmomenten maar dat doen mijn vrienden ook. Het is echt heel erg vervelend, want het is totaal onbespeelbaar.

Waar ik last van heb:
* als ik een knop indruk, maakt niet uit welke, duurt het een seconde of 2 seconden langer dan wanneer ik een snelle verbinding heb.
* 'Kappen / Draaien met mijn spelers hoef ik niet te proberen, want dat duurt 2 seconden, als ik een goede verbinding heb dan gaat het super.
* passes worden constant te zacht gegeven
* passes gaan naar de verkeerde persoon omdat ik al bezig ben met de volgende actie, maar door de trage verbinding is fifa nog bezig met de vorige actie
*1x raken gaat altijd fout en is niet te doen. Terwijl bij mijn vrienden (of bij mij met een goede verbinding) dit prima mogelijk is.
*trucjes hoef ik echt niet te proberen, duurt allemaal veel te lang terwijl ik kan zien dat mijn tegenstander hier geen last van heeft.

Dan nog een kleine toevoeging. Ik heb ook een gamingrouter aangeschaft, hiermee kan ik zien naar welke server ik gestuurt wordt, dit is altijd de server in Frankfurt, nooit degene in Nederland. Komt dat door mijn Glasvezel verbinding wellicht? Wellicht dat mijn vrienden op de server in NL spelen?



Bericht 10 van 28 (749 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help