Re: Enable to connect melding bijna ieder potje na wissel

door Hulzekulle
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Enable to connect melding bijna ieder potje na wissel

★★★★★ Apprentice

Goedenavond,

 

Bij het spelen van rivals of weekend league word ik steeds er uit gegooid en krijg ik een loss.   Ik snap niet hoe dit kan heb  nooit last van gehad  pas sinds begin dit jaar denk ik dat het echt vervelend werd.   Als ik nu ga spelen  krijg ik om het potje wel een  enable to connect melding en keer je terug naar het hoofd menu.  Vaak is het kick moment in een wedstrijd na het invoeren van een wissel. Of gelijk na aftrap (1e / 2e ). Hebben jullie enig idee hoe dit kan en belangrijker hoe ik dit oplos heb al zoveel gegoogeld maar niks werkt.  En bij  de afgelopen weekend league heb ik 3 potten gewonnen  na wedstrijd in menu wil je op verder klikken en word je we dan af gegooid .

Bericht 1 van 2 (116 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Enable to connect melding bijna ieder potje na wissel

★★★★★ Apprentice

Nu net weer  een melding  maak de 3-0   die andere gaat weg ga  en het balkje onderin blijft laden en dan komt melding  kan je verzoek niet verwerken keert terug naar hoofd menu 

Bericht 2 van 2 (111 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help