Email veranderen

door roaldengideon
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Email veranderen

★★★ Newbie

Beste, 

ik wil mijn e-mail van mijn ea account veranderen maar heb geen toegang tot de e-mail van mijn huidige ea account. Hoe los ik dit op?

Bericht 1 van 4 (1.110 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Email veranderen

EA SPORTS FC Team

Beste @roaldengideon,

 

Als je nog gewoon in kunt loggen in jouw account, dan kan je dit zelf doen via origin.com. Daar kan je op jouw gebruikersnaam klikken, kies dan voor EA Account en Facturering en pas de gegevens aan.

 

Wilt het niet lukken omdat je de inlogverificatie hebt ingeschakeld? Dan kan je het beste contact opnemen met onze helpdesk om te zien of het mogelijk is om het mail adres aan te passen. Helaas is dit niet mogelijk via het forum aangezien het om accountgevoelige gegevens gaat. 

 

De helpdesk is te bereiken via:

 

https://help.ea.com/en/contact-us/

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 4 (1.076 Weergaven)

Alle reacties

Re: Email veranderen

EA SPORTS FC Team

Beste @roaldengideon,

 

Als je nog gewoon in kunt loggen in jouw account, dan kan je dit zelf doen via origin.com. Daar kan je op jouw gebruikersnaam klikken, kies dan voor EA Account en Facturering en pas de gegevens aan.

 

Wilt het niet lukken omdat je de inlogverificatie hebt ingeschakeld? Dan kan je het beste contact opnemen met onze helpdesk om te zien of het mogelijk is om het mail adres aan te passen. Helaas is dit niet mogelijk via het forum aangezien het om accountgevoelige gegevens gaat. 

 

De helpdesk is te bereiken via:

 

https://help.ea.com/en/contact-us/

Jason.png
Bericht 2 van 4 (1.077 Weergaven)

Re: Email veranderen

★★★ Newbie

ik heb via fifa een oude gmail maar ik heb da poberen te veranderen dus ik heb een nieuwe gmail mmar op de ps4 wil tie nie verander kan iemand mij daar mee hepen mvg

 

Bericht 3 van 4 (796 Weergaven)

Re: Email veranderen

EA SPORTS FC Team

Hey @watteyntje, dat is iets dat je kunt aankaarten en verdere hulp mee kunt krijgen bij onze helpdesk. Via het forum is het helaas niet mogelijk aangezien het om accountgevoelige gegevens gaat. 

 

Neem dus even contact op via de link die ik mijn mijn bericht hierboven heb gegeven. 

Jason.png
Bericht 4 van 4 (771 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help