Re: Email reset

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Email reset

★★★ Newbie

Ik heb geen toegang meer tot een oud email adres waar mijn fifa nog aan gelinkt staat en ik hierdoor dus geen gebruik kan maken van bijv. de app op de telefoon 

 

Ik heb de helpdesk gebeld heb hier ook een weblink gekregen naar een formulier duurt eerst een kwartier voordat je het heb ingevuld en ze willen van alles weten wanneer je laatste aankoop in fifa punten geweest is of wat je laatste 3 spellen zijn die je gekocht hebt en de aanmaak datum van je account ik heb alles netjes ingevuld en krijg 2 dagen later een mail terug dat ze niet genoeg informatie hebben om mijn email te laten veranderen

 

Hartstikke bedankt klantenservice

 

Ps.

Andere manier om contact te hebben om mijn email te laten veranderen is er niet iedereen fijne dag verder

Bericht 1 van 4 (233 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Email reset

[ Bewerkt ]
★★★★★ Expert


Hallo @rwnbraver,

Als je een e-mail adres gebruikt die geblokkeerd wordt door de internetaanbieder, dan zul bij hun eens navragen waarom deze werd geblokkeerd en hoe je die kan ontgrendelen om deze weer te kunnen gebruiken.
Als niet meer bij de aanbieder zit van je e-mail adres dat je gebruikte, dan zal je toch deze moeten veranderen.
Kan je niet meer bij je EA / Origin account dan zal je toch contact moeten opnemen met de helpdesk.

Blijf vragen waarom de helpdesk je niet verder kan helpen. Misschien kan je doorverbonden worden met deze afdeling.
Of dit gaat via e-mail of telefoon. Zeker als je account terug wilt hebben.


Groetjes.


In thread bekijken

Bericht 4 van 4 (184 Weergaven)

Alle reacties

Re: Email reset

★★★★★ Expert


Hallo @rwnbraver,

Heb je alle benodigde vragen ingevuld? Controleer het formulier en verstuur het nogmaals.
Verstuur een e-mail of bel ze op en vraag waarom ze niet genoeg informatie hebben om je e-mail adres te wijzigen.


Groetjes.


Bericht 2 van 4 (205 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Email reset

★★★ Newbie

Ik heb alle vragen netjes ingevuld zelfs extra informatie gegeven en ze kunnen er niks mee heb het nogmaals ingevuld en wacht nu al 5 dagen op reactie heb ze afgelopen week al gebeld ze geeft mij twee opties of het formulier nogmaals invullen of contact opnemen mrg mijn email provider dat laatste valt zoiezo af en ik ga niet 100 x een formulier invullen wat niet klopt ik wil een telefonische afspraak met die afdeling die die formulieren behandelt dan kunnen ze mij vragen wat ze willen weten en kan ik hun de antwoorden geven 

Bericht 3 van 4 (197 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Email reset

[ Bewerkt ]
★★★★★ Expert


Hallo @rwnbraver,

Als je een e-mail adres gebruikt die geblokkeerd wordt door de internetaanbieder, dan zul bij hun eens navragen waarom deze werd geblokkeerd en hoe je die kan ontgrendelen om deze weer te kunnen gebruiken.
Als niet meer bij de aanbieder zit van je e-mail adres dat je gebruikte, dan zal je toch deze moeten veranderen.
Kan je niet meer bij je EA / Origin account dan zal je toch contact moeten opnemen met de helpdesk.

Blijf vragen waarom de helpdesk je niet verder kan helpen. Misschien kan je doorverbonden worden met deze afdeling.
Of dit gaat via e-mail of telefoon. Zeker als je account terug wilt hebben.


Groetjes.


Bericht 4 van 4 (185 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen