Ea service super slecht

door dekkers82
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Ea service super slecht

[ Bewerkt ]
★★★★★ Novice

Wat is er aan de hand met dit spel ben nu al 2 dagen aan het spelen weekend fut en valt weg ea service weg en nu ken ie geen tegenstanders vinden is weer lkkr bij FIFA heb je dan week voor uitgesloofd om de punten te haken word er beetje schijt ziek van met u spel doet er maar iets aan heb nog 22 wedstrijden te doen pas 3 gewonnen is lkkr zo zeg verschrikkelijk zeg regel maar iets bij die ea service krijg ze ook niet te pakken belachelijk

Bericht 1 van 5 (319 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Ea service super slecht

EA SPORTS FC Team

Je kunt deze tips nog proberen:

 

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/info-FIFA-19-verbindingsproblemen-oplossen/m-p/733513...

 

Ik heb geen andere spelers gehoord over dat ze geen tegenstanders konden vinden tijdens de Weekend League dus ik heb geen indicatie dat het probleem aan onze kant zat.

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 5 van 5 (244 Weergaven)

Alle reacties

Re: Ea service super slecht

EA SPORTS FC Team

Hey @dekkers82,

 

Ik heb geen idee waarom je geen speler kon vinden, het lijkt mij dat er in Nederland toch wel genoeg spelers zijn tijdens de Weekend League om tegen te spelen Frown

 

In ieder geval mijn excuses voor de late reactie, in het weekend ben ik er namelijk niet en de helpdesk is dan ook niet aanwezig. Je kunt tijdens het weekend wel via help.ea.com een chat beginnen door de taal in te stellen op United States en een verzoek te starten.

 

Hoe was het uiteindelijk afgelopen? Heb je wel tegenstanders kunnen vinden?

Jason.png
Bericht 2 van 5 (277 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ea service super slecht

★★★★★ Novice
@EA_Jason Ik heb 6 wedstrijden gewonnen 16 niet gespeeld en de rest werd verbroken dus weet niet wat er nu gaat gebeuren was lkkr op dreef en ken nu weer opnieuw beginnen om te qualificatie te voldoen vind wel erg jmmr baal er wel van had leuke prijzen kennen winnen heb nu dus niks dat is jmmr weet niet wat ze er aan gaan doen maar zijn blijkbaar meer mensen die problemen hadden elke keer was de ea service weg kon via internet ook niet naar de helpdesk toe was echt bagger jmmr genoeg
Bericht 3 van 5 (272 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ea service super slecht

★★★★★ Novice

Wordt er nog iets aan gedaan of zo of hoe gaat dat in zijn werking vind dit wel heel erg jmmr doe ik me best om te winnen en dan gebeurt er dit hoor het snel van jullie gr bas dekkers

Bericht 4 van 5 (248 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ea service super slecht

EA SPORTS FC Team

Je kunt deze tips nog proberen:

 

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/info-FIFA-19-verbindingsproblemen-oplossen/m-p/733513...

 

Ik heb geen andere spelers gehoord over dat ze geen tegenstanders konden vinden tijdens de Weekend League dus ik heb geen indicatie dat het probleem aan onze kant zat.

Jason.png
Bericht 5 van 5 (245 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen