Re: Ea servers gooit mij uit weekend league.

door CommanderWacky
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Ea servers gooit mij uit weekend league.

★★★ Newbie

Na een lange tijd weer weekend league spelen dacht ik , nou ik ga het eens weer proberen. Het ging al dramatisch slecht met allerlei problemen met de ea servers zoals buttondelay etc. Speel mijn laatste potje Weekend league, ik moest deze winnen om naar de volgende rang te gaan. Wat doet ea? Nou ea gooit mij uit het f*cking spel, ik start ultimate team weer opnieuw op zie ik dat ik geen potjes meer kan spelen want ze zijn “op”. Ik heb dit probleem al een keer eerder gehad en ea zei “ dan moet je zorgen dat je internet bedraad is ....”, complete * is dit want ik heb bedraad internet. Dus wat wordt er nu aan gedaan dat dit nooit meer gebeurd bij iemand en wat krijg ik er voor terug??!! 

 

graag een reactie

Bericht 1 van 2 (310 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ea servers gooit mij uit weekend league.

★★★★★ Apprentice
@nvv600 Hey! Wat vervelend om te horen dat je verbindingsproblemen hebt met de servers van EA. Ik had rond die tijd geen problemen met de servers in ieder geval, dus het kan zijn dat je verbinding met je thuisnetwerk en de servers niet zo goed is. Dit kan je makkelijk testen door de volgende stappen uit te voeren op deze website: https://help.ea.com/nl/help/faq/connection-troubleshooting-basic/
Hopelijk lost het wat voor je op.
Bericht 2 van 2 (227 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help