Ea account probleem met email wijzigen

door ShadowNL86
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Ea account probleem met email wijzigen

★★★ Newbie

Hallo mensen ik heb een probleem ik heb fifa 20 en een ea account gebruikte dit ooit met fifa 17 maar dit account weet ik het wachtwoord niet meer van en opvragen lijdt ertoe ik alsnog geen nieuw wachtwoord krijg of toegang tot mijn account heb

 

 

ik heb een nieuw account gemaakt maar kan dit niet koppelen aan mijn xbox one? En ook zo kan ik dus niet spelen

wie kan mij helpen Aub!?  Mvg bjorn

Bericht 1 van 7 (956 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Ea account probleem met email wijzigen

EA SPORTS FC Team

Hallo @ShadowNL86,

 

In FIFA kan je zien welk EA account je gekoppeld hebt aan jouw gamertag door in FIFA naar Aanpassen > Online Instellingen > Profiel > EA Account te gaan. Dat is het mail adres van jouw EA account.

 

Je kunt vervolgens een password reset uitvoeren via deze link:

 

https://help.ea.com/nl/help/account/if-you-forgot-your-ea-account-id-or-password/

 

Je krijgt dan een mail op het aangegeven mail adres om het wachtwoord te resetten. Zorg ervoor dat je ook jouw Junk en Spam mappen nakijkt. 

 

Mocht dat niet werken, neem dan contact op met onze helpdesk voor verdere hulp:

 

https://help.ea.com/nl/contact-us/

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 7 (945 Weergaven)

Alle reacties

Re: Ea account probleem met email wijzigen

EA SPORTS FC Team

Hallo @ShadowNL86,

 

In FIFA kan je zien welk EA account je gekoppeld hebt aan jouw gamertag door in FIFA naar Aanpassen > Online Instellingen > Profiel > EA Account te gaan. Dat is het mail adres van jouw EA account.

 

Je kunt vervolgens een password reset uitvoeren via deze link:

 

https://help.ea.com/nl/help/account/if-you-forgot-your-ea-account-id-or-password/

 

Je krijgt dan een mail op het aangegeven mail adres om het wachtwoord te resetten. Zorg ervoor dat je ook jouw Junk en Spam mappen nakijkt. 

 

Mocht dat niet werken, neem dan contact op met onze helpdesk voor verdere hulp:

 

https://help.ea.com/nl/contact-us/

Jason.png
Bericht 2 van 7 (946 Weergaven)

Re: Ea account probleem met email wijzigen

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

@EA_JasonHallo en dankjewel vor je antwoord het probleem is ik heb ooit mijn email adressen hekoppeld aan elkaar maar 1 email adres bestaat niet meer en dat is nu juist mijn probleem telefonisch engels helpdesk kwam ik niet verder mee ik krijg mails voor het herstellen van mijn wachtwoord op de mail wat niet meer bestaat en kan zo dus niet mijn account koppelen

Ik heb toen een nieuw ea account gemaakt en kwam ik per ongeluk op mijn oude account NLShadow09 maar ook daar kan ik niet mijn mail aanpassen het wachtwoord verstuurd word naar een niet meer bestaand email adres en het grappige is mijn beide email adressen leken altijd al op elkaar [edit: email address removed]/ [edit: email address removed] het laaste mail adres bestaat niet meer

Mvg B.a demas

Bericht 3 van 7 (937 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ea account probleem met email wijzigen

EA SPORTS FC Team

Dat is een lastige situatie @ShadowNL86, misschien is het een idee om contact op te nemen met onze chat?

 

Je kunt dit doen door te regio op EA Help aan te passen naar Engels, de gegevens invullen en dan voor een chat te kiezen.

 

Via het forum kan ik dit niet oplossen en het moet echt via onze helpdesk gaan. 

Jason.png
Bericht 4 van 7 (931 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ea account probleem met email wijzigen

★★★ Newbie

De helpdesk heb ik al gebeld engelstalig kom ik er niet wijs uit ik krijg steeds links maar kom wat ik ook probeer niet in contact met iemand van de help desk uit het menu met keuzes?

mvg b.a demas

Bericht 5 van 7 (913 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ea account probleem met email wijzigen

EA SPORTS FC Team

Met welk account heb je contact opgenomen of heb je misschien een verzoeknummer voor mij @ShadowNL86?

Jason.png
Bericht 6 van 7 (897 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ea account probleem met email wijzigen

★★★ Newbie
@EA_Jason Ik ben geschokt hoe stom EA bezig is
In plaats van een email wijziging kan ik alleen een ander email toevoegen maar zit dan nog steeds vast aan het oude.
Daarbovenop komt dat EA in hun ongelovelijke wijsheid, geen enkele mogelijkheid heeft om in het nederlands contact met deze club van ......
contact op te nemen.
Werkelijk schokkend dat zo een groot bedrijf alles doet om te vermijden dat je contact opneemt.
EA moet nog heel veel leren hoe een goed bedrijf te worden voor mij is dit bedrijf toch echt zo diep gezonken als de mariana trog in de oceaan en waarschijnlijk nog ver daaronder. Ik kan er alleen uiting aan geven in scheldwoorden ......
Bericht 7 van 7 (496 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help